ik ben altijd liefquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:08 schreef Viro het volgende:
[..]
jij ook truste knetter, wel lief zijn voor de andere users hier
Misschien snapt ie nog niet hoe dat moet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godshand was de weg naar een nieuw topic openen kwijt?
mijn verzoek dan ga ik slapenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben altijd lief![]()
naar bed jij
ja sry wel blijven prberen he lieve schatquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nu kan ik bon jovi niet aanvragenstomme viro
sorry verneuk dan altijd de layoutquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:10 schreef Spouwerranger het volgende:
Zelf maar even aangemaakt. lapo meneer deed niks
ik bedenk wel wat andersquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:12 schreef Viro het volgende:
[..]
ja sry wel blijven prberen he lieve schat![]()
is heel simpel f5 dan het volgende deel.. tt veranderen en + nummertjequote:Op donderdag 3 maart 2011 03:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
sorry verneuk dan altijd de layout
1x gedqaan in een r&p topic, dua ik laat het maar...
pssst kijk eens bijquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik bedenk wel wat anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit. Als je lapo hebt, gewoon F5-en en dan staat boven de invoerbox, nieuw deel openen. Daar opklikken nummer veranderen en titel verzinnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
sorry verneuk dan altijd de layout
1x gedqaan in een r&p topic, dua ik laat het maar... n
andere keer proberen dan maar...quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is heel simpel f5 dan het volgende deel.. tt veranderen en + nummertje
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:15 schreef Viro het volgende:
[..]
pssst kijk eens bijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
jij houd van kinky of niet
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:12 schreef Spouwerranger het volgende:
Viro heeft nog snel een verzoek ingediend voordat ie ging slapen
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
jij houd van kinky of niet
Voor mijn gevoel is dat album van Bon Jovi gewoon een stuk ouder.quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:16 schreef Viro het volgende:
over 25 minuten doe ik weer een verzoek maar vanuit bed en vanaf mijn telefoon
zolang ik degene ben die mag slaan vink het bestquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.al bijna meer post dan gisteren![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:17 schreef Spouwerranger het volgende:
Zanger Rinus staat niet in de verzoeklijst
moet je juist zulke posts makenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slaap lekker viro![]()
![]()
omdat je het zo lekker vind
Dat zal wel veranderenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:18 schreef ToT het volgende:
Verrek, ik sta er ook eens een keertje in zeg! En nog lekker hoog ook!
dan ga ik mozart aanvragen.. pas op hequote:Op donderdag 3 maart 2011 03:19 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nu ga ik echt een kutplaat uitzoeken
dit is de nachtploeg, dan is het makkelijk. Wacht maar to overdag dan sta je er niet zo makkelijk tussenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:18 schreef ToT het volgende:
Verrek, ik sta er ook eens een keertje in zeg! En nog lekker hoog ook!
Nee idd, dit is ook de eerste keer dat ik vermeld word he!quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:20 schreef Viro het volgende:
[..]
dit is de nachtploeg, dan is het makkelijk. Wacht maar to overdag dan sta je er niet zo makkelijk tussen
Moet jij eens oplettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan ga ik mozart aanvragen.. pas op he![]()
![]()
tot zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee idd, dit is ook de eerste keer dat ik vermeld word he!
Anyway, ik ga weer een dappere poging wagen om in hoger sferen te komen.
Trusten he! En misschien weer tot zo!
ik ga toch echt mijn bed induiken, heb slaapkleding al aanquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee idd, dit is ook de eerste keer dat ik vermeld word he!
Anyway, ik ga weer een dappere poging wagen om in hoger sferen te komen.
Trusten he! En misschien weer tot zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |