Monique heeft Maik's lot in handen morgenquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:30 schreef Krambo het volgende:
Wel slim van Maik om weer bij haar in bed te kruipen met het oog op de exit van morgen
Of nu , natuurlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Monique heeft Maik's lot in handen morgen
ja... dus maik heeft nog 2 minutenquote:
Monique heeft nu al stiekum iets anders in handen waarschijnlijk!quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Monique heeft Maik's lot in handen morgen
Und Sepo gemacht!
PB, ik geloof er helemaal niets van! Ik geef ze nog een kwartier en als ze dan niet hevig liggen te rommelen wordt het ook niets meer vannacht.quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, met Monique.
Bereid je maar voor op een hoop traantjes morgen
Kan er elfs nog voor ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja... dus maik heeft nog 2 minuten
Guidette schot zeker terug toen hij tetten zagquote:
Hij is 20, die jongen kan het inmiddels overal op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
Guidette schot zeker terug toen hij tetten zag
Ik vind date-rape best een leuk woordquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Maik heeft zijn verstand weer in zijn kruis hangen. Hij zit nu volledig verstrikt in het web van de blonde Zwarte Weduwe uit Limburg.
Ze heeft nu alle troeven in handen. Als ze morgen weer gaat janken en haar date-rapesmoeltje opzet is het morgenMaik
Om hem te pilzen en daarna wegdoenquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:36 schreef Pearlbitch het volgende:
Maik heeft zijn verstand weer in zijn kruis hangen. Hij zit nu volledig verstrikt in het web van de blonde Zwarte Weduwe uit Limburg.
Ze heeft nu alle troeven in handen. Als ze morgen weer gaat janken en haar date-rapesmoeltje opzet is het morgenMaik
Guido was 14 toen hij het voor het eeerst deed, laura 16quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:36 schreef little_me het volgende:
kan er niks van verstaan van dat gesmoes
als ie het meende wel jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:39 schreef AYLI het volgende:
Hahaha die Guido over de vrouwen, geniaal.
truste beeb!quote:
psies, dan kan iedereen zien dat die kudt begint!~quote:
En dan klappen krijgen als lange haverquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:43 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
GIEDDO moet gewoon ff z'n slippie uit doen en op AnaLEX z'n bed gooien
Wereld idee! Twitter Fons even!quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:42 schreef versabommie het volgende:
Godverdomme Maik, laat die blonde jankbal alle hoeken van de liefde zien en geef haar morgen de bons voor Aafke.. dan ben je een vent!
Nee! Jij bent de fonstwitster!quote:
quote:
Het had beter geweest als hij dat geheim met Servio moest doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:44 schreef versabommie het volgende:
G doet alles om haar maar niet aan te hoeven raken!
Dan was het geen fake relatie geweestquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Het had beter geweest als hij dat geheim met Servio moest doen.
Maar dan was er wel wat te zien geweest op de streams.quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:46 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan was het geen fake relatie geweest
Het valt me op dat de eend bijzonder weinig gebashed is deze rls!quote:
Hij is er voor behandeldquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het valt me op dat de eend bijzonder weinig gebashed is deze rls!
Dat is allemaal gedeletequote:Op donderdag 3 maart 2011 02:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het valt me op dat de eend bijzonder weinig gebashed is deze rls!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 02:49 schreef versabommie het volgende:
is die plastiek kudt nu aan het slaapwandelen? DRUKEN MAIK!
Je hebt mazzel. Op tamme eenden mag niet worden geschoten.quote:
Wat doen die lok eenden allemaal hier danquote:Op donderdag 3 maart 2011 02:51 schreef Coos het volgende:
[..]
Je hebt mazzel. Op tamme eenden mag niet worden geschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |