zo is het!quote:
Ha, ik heb jouw deksel gejatquote:
Ja. zo makkelijk is het nou, vrouwmenschenquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:26 schreef Day het volgende:
Aafke heeft altijd iets ordinairs en ranzig.
Eensch.....beetje platvloers dat ding...quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:26 schreef Day het volgende:
Aafke heeft altijd iets ordinairs en ranzig.
Kwantiteit Coos, Kwantiteit!quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:27 schreef Coos het volgende:
Tieten, nu 3 bij arie de knaller voor 25 euri!
Zo had de TT toch meer kliks getrokken denk ik
TietenTeller!quote:
een ware Huub quote!!! wow!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of een kloppend hart om te beginnen
Het is niet lullig bedoeld. Maar het zit gewoon in d'r. In d'r houding, d'r kleding, ja, alles eigenlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:26 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja. zo makkelijk is het nou, vrouwmenschen
Een huub quote??????????????????quote:
En heeft ze verwijderd... Mannen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:24 schreef md89 het volgende:
Mannelijke borstimplantatenMaik had ze van nature al..
Krijg gelijk een deja veu van de goudenkooi.....(hoop dat ik bokita en cavia deze nacht nog van mn netvlies krijg!)quote:
NEE!quote:
Blote Jaap vergeten....?quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:31 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Krijg gelijk een deja veu van de goudenkooi.....(hoop dat ik bokita en cavia deze nacht nog van mn netvlies krijg!)
Welterusten!quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vado a letto cari amici. Ci vediamo domani. Notte a tutti![]()
Maik en Mo stonden te tongen!quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
wat?![]()
( zit paul de leeuw te kijken)
Nog steeds beledigd!quote:
dat dusquote:
Slaap lekker!quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
ja! zolang er maar een kloppend iets in zat ...was het te neukenquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:30 schreef versabommie het volgende:
[..]
Een huub quote??????????????????![]()
![]()
'Mootje'quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gatver, ik hoop dat ie er uit gaat
tjaa sommige laten geboden kansen niet voorbij gaan...quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:34 schreef snetje het volgende:
[..]
ja! zolang er maar een kloppend iets in zat ...was het te neuken
dat is wat anders dan wat ik zei.. Ik gebruik absoluut geen Huub materiaal, en als die talpa Koffie Laaf hier komt krijgt hij steeds een geheel origineel setje beledigingen van me naar zijn schele lavenkop!quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:34 schreef snetje het volgende:
[..]
ja! zolang er maar een kloppend iets in zat ...was het te neuken
Sorry....quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:33 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Waar is mn inhalator???? En mn bloeddruk pil?!!!![]()
notte ...and thanksquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
jawel! je deed een Huubjequote:Op donderdag 3 maart 2011 01:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
dat is wat anders dan wat ik zei.. Ik gebruik absoluut geen Huub materiaal, en als die talpa Koffie Laaf hier komt krijgt hij steeds een geheel origineel setje beledigingen van me naar zijn schele lavenkop!
Huub![]()
![]()
![]()
Neuh ik zei dat er een kloppend hart in sofie moest en niet dat je overal overheen kon als er maar een kloppend hart inzatquote:
quote:
Dit is toch ongelofelijk!! Wat een jenkemek 24 uur lang voor de kat zijn viool.quote:
De anderen in dat hok vinden haar sneu als ze weent, dan gaan er toch geen mannen op haar stemmen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit is toch ongelofelijk!! Wat een jenkemek 24 uur lang voor de kat zijn viool.
Ik ben bang dat gewone mensen niet in zo'n hok komenquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:39 schreef cindy11 het volgende:
Laten we eerlijk zijn,we zijn allemaal reallive laven....
Al met al blijven we loeren in dat huis,en commentaar leveren op mensen die in het dagelijkse leven hetzelfde zijn als wij
En morgen jankt ze weer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:39 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit is toch ongelofelijk!! Wat een jenkemek 24 uur lang voor de kat zijn viool.
Je kan er verbaasd van staan hoe heel normale mensen in zo`n huis belanden,en vervolgens als bizar type eruit komen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:39 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik ben bang dat gewone mensen niet in zo'n hok komen
stop dit zootje RLS verslaafden in 1 hok en je hebt met dag 1 WW3quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:39 schreef cindy11 het volgende:
Laten we eerlijk zijn,we zijn allemaal reallive laven....
Al met al blijven we loeren in dat huis,en commentaar leveren op mensen die in het dagelijkse leven hetzelfde zijn als wij
Vertel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:41 schreef cindy11 het volgende:
[..]
Je kan er verbaasd van staan hoe heel normale mensen in zo`n huis belanden,en vervolgens als bizar type eruit komen?
Laat ze dan maar snel nog even gaan pompen dan is er tenminste nog iets op de streams waar we ons druk over kunnen maken.quote:
Lol! In de grote boze buitenwereld? Met FOK!-kers...?quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:42 schreef snetje het volgende:
[..]
stop dit zootje RLS verslaafden in 1 hok en je hebt met dag 1 WW3
quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! In de grote boze buitenwereld? Met FOK!-kers...?
Hoef niets te vertellen,dit is slechts mijn idee over de gang van zaken met dit soort progamma`squote:
Jááááá.......quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:43 schreef versabommie het volgende:
Als Maik nog een beetje kudo's wil verdienen bij me, dan grijptie Mo vannacht bruut, pleurt haar op d'r knieen en pompt er vol op de camera, en hard he! Met slaan op d'r reet, aan d'r haren trekken en op d;r rug spugen al roepend : PAK AAN SNOL!
En als die klaar is en d'r volgeblaft heeft on camera zijn snikkel afvegen aan d'r blonde haar en dan zeggen: Als we het huis uit zijn krijg je die breezer en die telefoonkaart. Ik ga nu naar mijn eigen nest!
Je zult versteld staan hoe erg dat meevalt. Ikzelf bijvoorbeeld ben de nuance zelf irl. Vriendelijk beleefd, altijd een goed woord over voor mijn medemens, een minaar van deze wereld!quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:42 schreef snetje het volgende:
[..]
stop dit zootje RLS verslaafden in 1 hok en je hebt met dag 1 WW3
Niet meer, jammer na die emoties van vanmiddag had ik wel op drank gehooptquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Jawel, met 4 flessen wijn en een paar biertjes....
No shit sherlock!quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:45 schreef Day het volgende:
Maik en mo belanden in 1 bed. Mark my words!
Een voorbeeld, toonbeeld van beminnelijkheid en hoffelijkheid.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
Je zult versteld staan hoe erg dat meevalt. Ikzelf bijvoorbeeld ben de nuance zelf irl. Vriendelijk beleefd, altijd een goed woord over voor mijn medemens, een minaar van deze wereld!
Psies! Moeder natuur heeft mij op aarde gegooid om de vrouw op een voetstuk te plaatsen in al haar schoonheden!quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Een voorbeeld, toonbeeld van beminnelijkheid en hoffelijkheid.
o dear! sorry ...voor de huub quote opmerkingquote:Op donderdag 3 maart 2011 01:43 schreef versabommie het volgende:
Als Maik nog een beetje kudo's wil verdienen bij me, dan grijptie Mo vannacht bruut, pleurt haar op d'r knieen en pompt er vol op de camera, en hard he! Met slaan op d'r reet, aan d'r haren trekken en op d;r rug spugen al roepend : PAK AAN SNOL!
En als die klaar is en d'r volgeblaft heeft on camera zijn snikkel afvegen aan d'r blonde haar en dan zeggen: Als we het huis uit zijn krijg je die breezer en die telefoonkaart. Ik ga nu naar mijn eigen nest!
Iedereen opname apparatuur klaar??? Tis voor Mo d'r ouders hè dus het moet er wel een beetje goed opstaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:45 schreef Day het volgende:
Ja, dat waren er meer.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Niet meer, jammer na die emoties van vanmiddag had ik wel op drank gehoopt
Natuurlijk! Het is toch al gebeurd, waarom moeilijk doen en blijven ontkennen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 01:45 schreef Day het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |