SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Janssen is zo duurquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:06 schreef emokid het volgende:
Heb zelf op het middenveld Fer, IF Eriksen en IF Janssen.
Dan heb je heel erg geluk gehad jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:08 schreef emokid het volgende:
Heb hem zelf voor 1700 coins. Je moet echt geluk hebben daarmee. Net ook IF Granqvist voor 3000 gevonden.
IF Janssen natuurlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:10 schreef jepperdeprep het volgende:
Is Janssen echt zo duur? Godver... Heb 'm al 3x gediscard volgens mij
Ik moet echt een sterke verdedigende middenvelder hebben in het midden van een 3-mans middenveld..Janssen is verdedigend echt matig, maar wel goede passing..quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:11 schreef mash_ het volgende:
ik ga denk ik voor: Afellay, Janssen, IF eriksen
En als ik dit team fijn vind spelen koop ik de IF janssen.
IF heaquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:10 schreef jepperdeprep het volgende:
Is Janssen echt zo duur? Godver... Heb 'm al 3x gediscard volgens mij
Kan nog makkelijk 100 chem hoor, met een CB op links maar ja..of het ook fijn is..quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:13 schreef mash_ het volgende:
En op de LB?? Kan natuurlijk ook gewoon een CB er neerzetten. Enige nadeel dat je geen 100%chem haalt.
Wel ziek, als je voor eredivisie silvers gaat en je zou het beste van het beste willen dan heb je echt half Heerenveen, met IF's van Assaidi, Elm, Djuricic en fucking Breuerquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:15 schreef GuRBuH het volgende:
Elm (silver) is best wel een baas op het middenveld. Maar het is wel een kwestie van smaak ofc.
Anita is atm onbetaalbaar dus zal je het met bouma of atouba moeten doen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:13 schreef mash_ het volgende:
En op de LB?? Kan natuurlijk ook gewoon een CB er neerzetten. Enige nadeel dat je geen 100%chem haalt.
Speelt Nesu echt fijn? Die heb ik ook nog overwogenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:16 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is mijn Eredivisie team nu. Zou leuk zijn als iedereen zijn Eredivisie team post en dan kunnen we dat in de OP zetten of zo.IF Vlaar heeft een goede passing en ik hoef toch niet op te komen met hem dus prima speler voor LB.
De LF en RF's laat ik nog even staan, wil volgende week (wanneer die goedkoop is) IF Wijnaldum en IF Lens/Dudzak kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |