Inderdaad, dat ben ik niet. Jij dan?quote:
Die info is nutteloos zonder aanvullende type-duiding. Ben je van het type (meerdere keuzes mogelijk):quote:
Ik heb een dikke huurschuld dus zal wel kut zijn dan heh.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die info is nutteloos zonder aanvullende type-duiding. Ben je van het type (meerdere keuzes mogelijk):
[..] Knuffel
[..] Tuig
[..] Gematigd
[..] Extreem
[..] Kut
[..] Kans
[..] Succes
[..] Jihad
[..] Voorbeeld
[X} Tokkiequote:Op donderdag 3 maart 2011 10:16 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
Ik heb een dikke huurschuld dus zal wel kut zijn dan heh.
En ondertussen maar volhouden dat ze een beregoeie koop hebben gedaan en fántástisch wonen. Als ik al die krotten zie die hier elke keer weer voorbijkomen, vrees ik het ergste voor de gemiddelde fokker.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:35 schreef xenobinol het volgende:
Ja.... de leentokkies zitten nog steeds in denial... "ik hoef niet te verkopen" vrij vertaald betekend dat: "ik kan niet verkopen in verband met onderwaarde". Tot aan je oogballen toe gefinancierd in een dalende markt, dat is pas ultiem Nederlands Whuzz![]()
Het lijkt de lotto wel.... iedereen betaald maar er zijn bijna geen winnaars.... 'alle schapen verzamelen'
Post eens wat foto's van jouw huis? Kunnen we dat even vergelijken met de huizen die jij "krotten" noemt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:38 schreef Asfyxia het volgende:
[..]
En ondertussen maar volhouden dat ze een beregoeie koop hebben gedaan en fántástisch wonen. Als ik al die krotten zie die hier elke keer weer voorbijkomen, vrees ik het ergste voor de gemiddelde fokker.
Lekker belangrijk toch? Een krot is een krot ongeacht of je er wel of niet zelf in woont.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Post eens wat foto's van jouw huis? Kunnen we dat even vergelijken met de huizen die jij "krotten" noemt.
Ik woon ook in een krot, maar niet zo erg als dat hol in Tilburg dat hier gisteren werd gepost. En het belangrijkste verschil is: ik betaal er niets voor in plaats van ruim anderhalve ton.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Post eens wat foto's van jouw huis? Kunnen we dat even vergelijken met de huizen die jij "krotten" noemt.
En voor een 2-kamer appartement met achterstallig onderhoud betaal je in eindhoven gewoon 700 euro huur per maand. Wat is je punt? Dat er overprijste krotten bestaan? Dat wisten we al en die heb je in koop- of huurvorm.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:50 schreef xenobinol het volgende:
Kijk nog even goed Whuzz
http://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-47574792-melsbroekstraat-47
Voor zo'n mini woning in limboland durft men gewoon 160k te vragen.... een kip caravan geeft nog meer woongenot
Ik begrijp nu waarom jullie carnaval nodig hebben, bij ons is het gewoon het hele jaar feestquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En voor een 2-kamer appartement met achterstallig onderhoud betaal je in eindhoven gewoon 700 euro huur per maand. Wat is je punt? Dat er overprijste krotten bestaan? Dat wisten we al en die heb je in koop- of huurvorm.
De geografische kennis is al net zo sleecht als de rest van je argumenten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:50 schreef xenobinol het volgende:
Kijk nog even goed Whuzz
http://www.funda.nl/koop/tilburg/huis-47574792-melsbroekstraat-47
Voor zo'n mini woning in limboland durft men gewoon 160k te vragen.... een kip caravan geeft nog meer woongenot
De beukmaat is iets van 4m. Echt.... zulke zooi zouden ze moeten platgooien.quote:
Ooh sorryquote:Op donderdag 3 maart 2011 10:54 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De geografische kennis is al net zo sleecht als de rest van je argumenten.![]()
Tilburg - braboland, brunssum = limboland.
En helaas in tilburg zijn de huizen ook redelijk aan de prijs. Brabant is geen flevoland.
Dat dacht ik ook al. Volgens mij had dat hele rijtje huizen gewoon gesloopt moeten worden. Zo ziet het er in elk geval wel uit.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:57 schreef xenobinol het volgende:
[..]
De beukmaat is iets van 4m. Echt.... zulke zooi zouden ze moeten platgooien.
Ik woon er. Qau pittoreske is er inderdaad in limburg veel meer te vinden, thorn, maastricht, stukken van roermond, noem het maar op. Tilburg is een industriestad. Hierdoor is er veel bedrijvigheid en willen mensen er wel wonen omdat er werk te vinden is in tegenstelling tot flevoland en zuidelijke limburg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:56 schreef Asfyxia het volgende:
Tilburg, Limboland, wat maakt het uit???
Serieus, ben je weleens in Tilburg geweest? Pittoresk hoor. Ongeveer net zo pittoresk als Limburg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |