Die andere cosquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef just me het volgende:
Hier verder?
Vertel eens wat was jouw spannendste moment in huis?
Die lul word vervelendquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[COS#292] Drank.....een beetjeBommie is on a roll.
Ah, ik ben benieuwd hoe zo'n stekker eruit gaat!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:03 schreef mYsca het volgende:
Nee, stekker van Secret Story gaat er uit over 10 min
Drank? waar?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:09 schreef versabommie het volgende:
Hop alles is stil.. zoveel valt er nu nog te zien.. zelfs een avondje drank is om zeep..
wil je het hele huis laten slikken en zweten dan stem je op alex en gooi je servio naar huis ... hell! paniek gaat er heersen danquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:11 schreef Aethereal het volgende:
Maik mag wel blijven van mij, zit nog te twijfelen tussen Analex en Serpentio.
Beter Maik, Alex heeft al genoeg stemmen denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:12 schreef snetje het volgende:
[..]
wil je het hele huis laten slikken en zweten dan stem je op alex en gooi je servio naar huis ... hell! paniek gaat er heersen dan
wie weet verandert ie wel in een Valsche Nicht (met hoofdletters!)quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:14 schreef AYLI het volgende:
Alex is saai, voegt niets toe. Maar misschien gaat hij zich wel heel anders gedragen als Servio weg is.
Lol, dat is de opdracht van Maik vast, 1 minuut in de voorraadkast, all he can carry...quote:
Van mij ook hoor. Snap ook niet dat de stemming zo omgeslagen is, alleen omdat Servio een valsche nicht is. Dat issie wel, maar dat zorgt ook voor wat vuurwerk hier en daar. Alex is een dooie waarvan ik niks verwacht. Saai dus.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:12 schreef Boterhamzakje het volgende:
Van mij mag Alex er morgen wel uit.
Nou, dat gaat een leuk avondje pindakaas lepelen worden!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat is de opdracht van Maik vast, 1 minuut in de voorraadkast, all he can carry...e wens is de vader van de gedachte*
morgen gaan alle "in love zijnde" tieners allemaal smsen voor maik.... weddenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:14 schreef minzo het volgende:
[..]
Beter Maik, Alex heeft al genoeg stemmen denk ik
Ik hoop het! Vorige week was het tenminste een mooi feestje. Nu lijkt het wel een verjaardagquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, dat is de opdracht van Maik vast, 1 minuut in de voorraadkast, all he can carry...e wens is de vader van de gedachte*
Bij een oud oom of tante idd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik hoop het! Vorige week was het tenminste een mooi feestje. Nu lijkt het wel een verjaardag
Ja idd. Zon zit-verjaardag..quote:
elke keer als ik servio hoor praten denk ik ..geef die man een spuugbakjequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:15 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Van mij ook hoor. Snap ook niet dat de stemming zo omgeslagen is, alleen omdat Servio een valsche nicht is. Dat issie wel, maar dat zorgt ook voor wat vuurwerk hier en daar. Alex is een dooie waarvan ik niks verwacht. Saai dus.
Zo een waarbij je na een kwartier al denkt: Hoe lang moet ik nog zitten voordat ik weg kan zonder boze blikken te krijgen...quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:16 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik hoop het! Vorige week was het tenminste een mooi feestje. Nu lijkt het wel een verjaardag
Oh noes, 1 pot pindakaas dan, hij blij!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nou, dat gaat een leuk avondje pindakaas lepelen worden!
Hebbei drank meegenomen of alleen een pot pindakaas?quote:
Maik én Alex, dat kan er toch wel vanaf 2 smsiesquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:14 schreef minzo het volgende:
[..]
Beter Maik, Alex heeft al genoeg stemmen denk ik
Wat ze gekregen hadden was alles wat de stem gezegd hadquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:20 schreef Boterhamzakje het volgende:
Hoorde ik nou, dat ze geen drank en muziek meer krijgen?
Of wat zei Maik precies?
da doek ook naar lauraquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:15 schreef snetje het volgende:
[..]
morgen gaan alle "in love zijnde" tieners allemaal smsen voor maik.... wedden
Kak.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:20 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Wat ze gekregen hadden was alles wat de stem gezegd had
Haha, idd, zo'n verjaardag waar het gespreksonderwerpen de galstenen van Tante Truus en de spataderen van Tante Bep zijn....quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zo een waarbij je na een kwartier al denkt: Hoe lang moet ik nog zitten voordat ik weg kan zonder boze blikken te krijgen...
De stem is een vieze GroenLinks boomknagende wortelknuffelende kudthippie die liever voor duurzaam scheefneuken met pandabeertjes gaat .... man ik ben echt pissed!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:20 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Wat ze gekregen hadden was alles wat de stem gezegd had
Ik PM er wel effe een paar flessen heen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:20 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hebbei drank meegenomen of alleen een pot pindakaas?
Ik vind 'm ook erg hoor. Maar van Alex moet ik nog net ff wat harder spugenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:17 schreef snetje het volgende:
[..]
elke keer als ik servio hoor praten denk ik ..geef die man een spuugbakjezijn we van dat spuug gezuig af
of zon een van : heit al heurt? den is ziek en den is dood...quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, idd, zo'n verjaardag waar het gespreksonderwerpen de galstenen van Tante Truus en de spataderen van Tante Bep zijn....
GL ?? PvdD eerderquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
De stem is een vieze GroenLinks boomknagende wortelknuffelende kudthippie die liever voor duurzaam scheefneuken met pandabeertjes gaat .... man ik ben echt pissed!
Oh ja, ander dialect maar zelfde verhaal...quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:22 schreef snetje het volgende:
[..]
of zon een van : heit al heurt? den is ziek en den is dood...
Ooit kom je ook zover, als je tijd van leven hebtquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:22 schreef snetje het volgende:
[..]
Mooi dialectquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:22 schreef snetje het volgende:
[..]
niet.fucken.met.de.dierenpoesquote:
Ja, maar het is wel jammer dat je er als nog niet bejaarde tussen mag zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:23 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ooit kom je ook zover, als je tijd van leven hebt
Ik spot nooit met politiekquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:24 schreef versabommie het volgende:
[..]
niet.fucken.met.de.dierenpoes![]()
Thieme is liev!
zon stem als de tree in BB UK was een voltreffer geweestquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
De stem is een vieze GroenLinks boomknagende wortelknuffelende kudthippie die liever voor duurzaam scheefneuken met pandabeertjes gaat .... man ik ben echt pissed!
moet je even terug klikken staat ergens een klikbare bronquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:25 schreef schurk65 het volgende:
Is het zeker al dat het gaat stoppen?? Waar kan ik dat vinden!
Wat?? Gaat het stoppen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:25 schreef schurk65 het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier een heel artikel:quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:25 schreef schurk65 het volgende:
quote:
Er was toch een persconferentie vanmiddag? Maar er kwam geen pers opdagen zei iemand vanmiddag hier.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:25 schreef schurk65 het volgende:
Ik kliktequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier een heel artikel:
Secret Story huis sluit de deuren.
grrrrquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier een heel artikel:
* gaat niet weer kijkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier een heel artikel:
Wheheheeee...............quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hier een heel artikel:
Ja klopt, ik gaf net de link, hier: Secret Story huis sluit de deuren.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:29 schreef schurk65 het volgende:
Zag zoiets staan in de vorige cos mweende ik nl
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Wheheheeee...............![]()
ik klikte nog ook
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik gaf net de link, hier: Secret Story huis sluit de deuren.
Nu klik ik er niet nog eens opquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja klopt, ik gaf net de link, hier: Secret Story huis sluit de deuren.
SUKKEL!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Wheheheeee...............![]()
ik klikte nog ook
Staan Gert en Pietje daar ook op?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:28 schreef versabommie het volgende:
[..]![]()
sorry, wortelknagende ..
Heb je trouwens op twitter bij een list gegooid.. de klapjosti's .. leuke list doe maar volgen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |