*Sjucht* Idd.... Morgenvroeg kietelt ze zijn buikje weer even en dan kan hij na het ontbijt zijn vroege slaapje gaan doen....quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
Guido heeft zijn flesje ook gehad, Laura klopt hem zo op zijn rug voor zijn boertje dan kan de knul naar bed. Daarna waakt Servio wel over hem....tis tenslotte zijn laatste nacht.
Misschien ligt hij wel de hele dag in bed daardoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
"De nep-relatie met Laura vergt steeds meer van Guido"
![]()
Mijn god, dat jong ligt de godsganselijke dag op zijn nest en het fuckiong enige wat hij moet doen vergt teveel van hem ...
Ohwja.. fipo gemacht![]()
und gratuliere wiederquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
"De nep-relatie met Laura vergt steeds meer van Guido"
![]()
Mijn god, dat jong ligt de godsganselijke dag op zijn nest en het fuckiong enige wat hij moet doen vergt teveel van hem ...
Ohwja.. fipo gemacht![]()
Ik bedoel drag queen Willy Milly of nog watquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef Praatpoeder het volgende:
Zagen jullie die rot kop van draq-queen mega mindy toen ze moest toasten met Alex
en wat moet ik de aankomende weken dan doen???quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef versabommie het volgende:
Ze moeten het nu over de hoogtepunten hebben.. zal morgen stiekum het doek vallen voor het programma
dat vraag ik me ook ineens af, dan wordt het wel heeeel rustigquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
en wat moet ik de aankomende weken dan doen???
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef versabommie het volgende:
"Ik sloop jullie soort, allemaaal!!!!!!! "
[ afbeelding ]
laten we dan wel met zun alle afspreken dat we gewoon door gaan met klagen en schelden en zo!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook ineens af, dan wordt het wel heeeel rustig
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef versabommie het volgende:
"Ik sloop jullie soort, allemaaal!!!!!!! "
[ afbeelding ]
Het zou wel leuk zijn als Maik het over zijn hoogtepunt zou hebben, categorie gooi het in de groep.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoogtepunten....eeeh...nou ja we twijfelen nog of Maik er een had............
de filmpjes terugkijken en je dan afvragen waarom je dit gevolgd hebtquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
en wat moet ik de aankomende weken dan doen???
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Praatpoeder het volgende:
Hoe falend waren de kijkcijfers van BB6, die ging toch ook niet van de buis. Of zijn deze kijkcijfers het nieuwe record dieptepunt in RLS?
quote:Weekgemiddelden regulier BB6
Week 01 -- 420.200
Week 02 -- 369.000
Week 03 -- 222.200
Week 04 -- 226.400
Week 05 -- 277.300
Week 06 -- 246.400
Week 07 -- 345.000
Week 08 -- 304.400
Week 09 -- 309.800
Week 10 -- 302.800
Week 11 -- 359.600
Week 12 -- 299.200
Week 13 -- 310.400
Week 14 -- 301.600
Ja wie weet weet iemand dan waar zijn kwakkie gebleven is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als Maik het over zijn hoogtepunt zou hebben, categorie gooi het in de groep.
Dat was wel prime time, is imo niet te vergelijken.quote:
Op Net5!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
laten we dan wel met zun alle afspreken dat we gewoon door gaan met klagen en schelden en zo!!!
Hee Guusquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik ben klaar voor morgen
Hmm, ik heb een vermoeden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja wie weet weet iemand dan waar zijn kwakkie gebleven is.
(niet dat ik het wil weten)
Gewoon ineens tussen neus en lippen door net als zijn coming out aan Mo toenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als Maik het over zijn hoogtepunt zou hebben, categorie gooi het in de groep.
Guuske kudo'squote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik ben klaar voor morgen
Ik ook, Moon ligt nog steeds in bed en wat er nu naast hem zit op de bank en uit der nek lult is dat kwakkie van hem...........quote:
Het kwam wel ter sprake in een interview met Alphons Martens op bnr nieuwsradio net... Als stoppen niet meer kost dan doorgaan breken ze de boel af. Beslissing kan vandaag of morgen vallen. Fragment kun je hier horen: Interview Alphons Martens, fragmentje doorspoelen naar 2:20 minuut.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook ineens af, dan wordt het wel heeeel rustig
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Nondeju Ruudje! Long fucking time no see! Nog steeds gek op Nena?
Mo heeft wel een leeg koppie!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
Mo over Maik
Ik dacht dat ze je alleen gecast hadden om je koppie.
.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Nondeju Ruudje! Long fucking time no see! Nog steeds gek op Nena?
eeuwig zondequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het kwam wel ter sprake in een interview met Alphons Martens op bnr nieuwsradio net... Als stoppen niet meer kost dan doorgaan breken ze de boel af. Beslissing kan vandaag of morgen vallen. Fragment kun je hier horen: Interview Alphons Martens, fragmentje doorspoelen naar 2:20 minuut.![]()
![]()
![]()
Jij denkt dat we achterlijk blijven, zeker?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het kwam wel ter sprake in een interview met Alphons Martens op bnr nieuwsradio net... Als stoppen niet meer kost dan doorgaan breken ze de boel af. Beslissing kan vandaag of morgen vallen. Fragment kun je hier horen: Interview Alphons Martens, fragmentje doorspoelen naar 2:20 minuut.![]()
![]()
![]()
jammer dan, ze kwamen apart van elkaar en hebben in feite niks met elkaar te maken, laura mag wel meequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef freaky40 het volgende:
Als Guido nu de handdoek in de ring gooit voor wat betreft de nep relatie, mag hij ook opzouten ook. Wat een gejammer zeg. Leuk ook voor Laura dan die dan op 0 komt te staan. Hij heeft haar er dus ook mee.
hij imiteerde sofia?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef sik het volgende:
Whaha, zag iemand dat ook hoe Guido die fles in zijn bakkes deed..
Ja echtquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef sik het volgende:
Ja, die gaf dat flesje een blowjob. Arm flesjequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef sik het volgende:
Dan moet Alex alsnog mager met kaas blijven doen, ook al is Servio exitquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lol, je zou het bijna denken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik ook, Moon ligt nog steeds in bed en wat er nu naast hem zit op de bank en uit der nek lult is dat kwakkie van hem...........
ik klik niet meer 2x een idioot is voldoendequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Jij denkt dat we achterlijk blijven, zeker?
WTG Bommie was weer een blond moment van mezelf om te kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja... vroeger... wat was alles mooi toen he?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes... Die Nena caps... Vooral die waar ze Brian schopte idd.
Wat ik zeg...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef Stranger het volgende:
Wat ik voornamelijk jammer zou vinden als SST zou stoppen is dat er de verkeerde conclusie getrokken gaat worden dat een BB-achtig programma niet meer zou werken in Nederland.
Hoeveel denk jij dat er nu klikkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Jij denkt dat we achterlijk blijven, zeker?
Ja, was leuk hè.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes... Die Nena caps... Vooral die waar ze Brian schopte idd.
hij krijgt een kuikentje....wat liefquote:
Ach, dit moet nog ff groeien, vanmiddag was een goede start iig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ja... vroeger... wat was alles mooi toen he?
Volgens mij zat BB6 op iets van 250000 dagelijks en tegen de 500k voor de live.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Praatpoeder het volgende:
Hoe falend waren de kijkcijfers van BB6, die ging toch ook niet van de buis. Of zijn deze kijkcijfers het nieuwe record dieptepunt in RLS?
Jij denkt dat IK achterlijk blijf, zeker?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij dat er nu klikken
was wel de laatste keer ditmaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij dat er nu klikken
Eerlijk antwoord of ... ach fuck it..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Jij denkt dat IK achterlijk blijf, zeker?
Ik heb NIET geklikt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord of ... ach fuck it..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Collectief eerst Natasia verfoeien, op het eind kamp Brimannie-Huub....quote:
Ik klik nooit meteen op jouw links, wacht wel wat de reactie is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord of ... ach fuck it..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MOOI manquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Ruud, kijk wat ik gevonden heb
Ik dacht eigenlijk meer aan een avondwake, ofzoiets.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen in Portugal: het lijkt wel een burgerlijk verjaardagsfeestje, gezellig in een kringetje...het appelgebak met slagroom ontbreekt nog...
Ik ook niet maar val dan ook niet op mannenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:07 schreef MissJ.24 het volgende:
alle dames hadden een vooroordeel over Maik; een mooiboy zonder hersenen.....
het verschil is dat hun beweren erop terug gekomen te zijn....ik niet.
En echt mooi vind ik hem niet.
het zal je maar dwars zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef MissJ.24 het volgende:
Wanneer ze konden poepen....
was dat wat de Stem bedoelde met deel de leuke herinneringen?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef MissJ.24 het volgende:
Wanneer ze konden poepen....
was dat wat de Stem bedoelde met deel de leuke herinneringen?
Da's wat ik zei ja.. beetje lekker allemaal vriendjes, lekker samenvattend.. en morgen een trap onder de hol! Toedels!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef waxmask het volgende:
Lijkt wel alsof ze hier mee een einde eraan breien. na deze paar weken al een resume...da's wel heel snel.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Vond ik ook nog, een kind van jaap en nena
Ja op een gegeven moment komt het dan langs je haarwortels eruit zetten he, dat ga je ruiken!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef Roguee het volgende:
[..]
![]()
Cynt kon pas na een week poepen, arme meid.
Nee idd. Lijkt alsof het genetisch net niet helemaal goed is gemixt.En dat hij 'm in zijn poeperd heeft gehad laat toch een smet achterquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:07 schreef MissJ.24 het volgende:
alle dames hadden een vooroordeel over Maik; een mooiboy zonder hersenen.....
het verschil is dat hun beweren erop terug gekomen te zijn....ik niet.
En echt mooi vind ik hem niet.
ze moesten van de week toch alle paspoorten hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's wat ik zei ja.. beetje lekker allemaal vriendjes, lekker samenvattend.. en morgen een trap onder de hol! Toedels!
En daarna gaat je haar uitvallen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment komt het dan langs je haarwortels eruit zetten he, dat ga je ruiken!
Morgen de Stem: "Bewoners, ik heb een verrassing voorje, we gaan een uitje doen. ALs jullie straks een vliegtuig horen dan klopt dat niet. En jullie weten: De stem heeft altijd gelijk!"quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:10 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze moesten van de week toch alle paspoorten hebben
Genetisch niet goed gemixt.......wow dat is een pracht uitspraak, het toeval wil dat ik iemand ken waar je dat ook over kan zeggen. Ik zelf noemde dat een inteeltkoppie.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Nee idd. Lijkt alsof het genetisch net niet helemaal goed is gemixt.En dat hij 'm in zijn poeperd heeft gehad laat toch een smet achter
Hoogtepunten voorafgaand aan de exit van morgen, best logisch toch...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef waxmask het volgende:
Lijkt wel alsof ze hier mee een einde eraan breien. Na deze paar weken al een resume...da's wel heel snel.
quote:
Ik heb maar 1 hoogtepunt gezien...en dat was al na 1 minuut van Maik...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Hoogtepunten voorafgaand aan de exit van morgen, best logisch toch...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 hoogtepunt gezien...en dat was al na 1 minuut van Maik...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
En die heeft ie nog ontkend ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Anders was Mo naar huis gegaan denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En die heeft ie nog ontkend ook.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:15 schreef MissJ.24 het volgende:
Rosjeh ochtendjas zwaait af, veel plezier nog Fok. Tot later.
Laters Ruud!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik moet er van [ afbeelding ], tot zo
Haha, true truequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef versabommie het volgende:
"man man man, ik heb het geld niet nodig, waarom zit ik in deze sociale werkplaats?"
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef versabommie het volgende:
"man man man, ik heb het geld niet nodig, waarom zit ik in deze sociale werkplaats?"
[ afbeelding ]
Volgens mij zit hij niet veel anders dan de anderequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:15 schreef Chuckster het volgende:
Verdomme, die Guidette zit er weer als een futloze vaatdoek bij, vertrek zsm. aub, doe hockeymeisje Laura cadeau aan Lancelot, zijn we allemaal blij
Huh? Ik doe niets met Bommie...?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:17 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Jij ook voor straks, en rustig he met Bommie.........
Inteelt is toch meer verneukt binnen de familie? Ik vond genetisch niet goed gemixt, de meest beleefde manier om te verwoorden om verneukt door verschillende rassen te beschrijven. Weet iemand waar zijn ouders vandaan komen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Genetisch niet goed gemixt.......wow dat is een pracht uitspraak, het toeval wil dat ik iemand ken waar je dat ook over kan zeggen. Ik zelf noemde dat een inteeltkoppie.
En psies, zijn achterdeur is gebruikt. Jak.
Hey, je zou op bed!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Nee weet ik toch.
*blaast op nagels.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
"Misschien heb ik in mijn vorige leven wel een stammenmoord georganiseerd en moet ik nu boeten"
[ afbeelding ]
Same here. Waar is de zelfgemaakte muziek, stripteases en strings?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:19 schreef Chuckster het volgende:
Kippenhok, blablablablablablalala geld, word er gek van, orde in de zaal graag of de stream gaat uit
Hij was vast "Fout in de oorlog"quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:19 schreef versabommie het volgende:
"Misschien heb ik in mijn vorige leven wel een stammenmoord georganiseerd en moet ik nu boeten"
[ afbeelding ]
Waar is het telefoon nummer van die verdomde rode telefoon celquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef AskMe het volgende:
[..]
Same here. Waar is de zelfgemaakte muziek, stripteases en strings?
Als ze nu zo die gallige gitaar gaan pakken doe ik je wat!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:20 schreef AskMe het volgende:
[..]
Same here. Waar is de zelfgemaakte muziek, stripteases en strings?
Gaan ze Gaby bellen? Met masker en al? Of is die al uit het vak gestapt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:21 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Waar is het telefoon nummer van de verdomde rode telefoon cel
Laat ze het niet doen, dat is instant in bed liggen en slapen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:21 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als ze nu zo die gallige gitaar gaan pakken doe ik je wat!
Dat gepingel raak je aan de straatstenen niet kwijtquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Laat ze het niet doen, dat is instant in bed liggen en slapen.
Ik maar straatmuzikant roepen toen ik dacht dat karim nog dakloos was geweest
Lol, idd, pfff, looks can be decieving.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:22 schreef AskMe het volgende:
[..]
Laat ze het niet doen, dat is instant in bed liggen en slapen.
Ik maar straatmuzikant roepen toen ik dacht dat karim nog dakloos was geweest
Dat is zo waar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, pfff, looks can be decieving.
Laat ik nou net 1 & 2 aanhebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef Chuckster het volgende:
zo, SL, 2x kippenhok is ook wel genoeg, bedankt Fons!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat is zo waar!over vooroordelen gesproken
ik denk dat onze fons zelfs flapperende oren heeft en ons een dienst bewijstquote:
Nee hoor, Aafke heeft al eens gezegd dat ze Karim wel als Nomad zag. En hij is al op veel plekken geweest voor langere tijd. Hij is niet zo'n zwerver die als junk zou leven in de goot of berooid bij het LegerDesHeils aanklopt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat is zo waar!over vooroordelen gesproken
Ik heb heimwee naar de weekopdrachtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef snetje het volgende:
sharon haalt de weekopdracht op! legpuzzelen
Ze had net gedouched en had zich geinstalleerd voor SST.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:27 schreef Inodder het volgende:
MissJ naar bed? En ik zat hier nog te wachten op mn antwoord, vraagt ze wat ik wil horen. vertel ik netjes. Maar antwoord ho maar.Iemand wel mee gekregen waarom ons jeanetteke er zo bij zat?
ps Trustuh nog he.
aardappels schillen ... bonen sorterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:27 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ik heb heimwee naar de weekopdrachten
Dagelijkse vragenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi.
Mis ik nog wat?
Jankt Mo al? Heeft Maik hem er al lafjes in gehangen?
Hebben we kiek-mien-kruus Aafke al gespot?
Heeft de parkeerplaatsoma van Joanna al haar excuses aan fak-king homo Gerard gemaakt?
Is gieddo al uit z'n nest gekomen?
Jaaaaa, het was tenminste ietsquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:28 schreef snetje het volgende:
[..]
aardappels schillen ... bonen sorteren
Nopequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi.
Mis ik nog wat?
Heeft de parkeerplaatsoma van Joanna al haar excuses aan fak-king homo Gerard gemaakt?
Hey! Je werd al gezocht, Sevio schijnt populair te zijn op twitter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:28 schreef beaverhausen het volgende:
Ja. Hoi.
Mis ik nog wat?
SPW jonguh...je weet toch..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:29 schreef Urb het volgende:
De 2 kapotte grammafoonplaten hebben elkaar weer ff gevonden.
Alex: "blablabla mensen-kennis blablabla vriendjes blablabla a-relaxed "
Mo: Njaa Njaaaa Njaa
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:29 schreef Urb het volgende:
De 2 kapotte grammafoonplaten hebben elkaar weer ff gevonden.
Alex: "blablabla mensen-kennis blablabla vriendjes blablabla a-relaxed "
Mo: Njaa Njaaaa Njaa
Die denkt vast dat er bij een adellijke titel meteen een vette gevulde bankrekening hoort...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:29 schreef minzo het volgende:
Mo gaat zich storten op Alex, moet toch een gleuf gevuld worden en liefst door een ridder
Dank!quote:
Dus mijn tweets hebben niks geholpen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hey! Je werd al gezocht, Sevio schijnt populair te zijn op twitter.![]()
![]()
Geef 'r die maar. Krijgen we weer een leuk handstandje.quote:
Fokkers zijn dat heel niet gewend.. beetje bang oook voor twitterquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Dus mijn tweets hebben niks geholpen?
En nee, ik was niet aan het rellen met het mannetje van Stervio!
Ik verkondigede heel netjes mijn mening. Zoals dat mag. Op twitter.
Op je eigen gevoelige tactvolle manier toch? Er zijn mensen die dit enigzins in your face vinden lieverd, kun jij verder niets aan doen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In your face, zoals Servio ook van zichzelf beweerd. Dan kan hij dat toch alleen maar waarderen als hij het later (vrijdag) terugleestquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op je eigen gevoelige tactvolle manier toch? Er zijn mensen die dit enigzins in your face vinden lieverd, kun jij verder niets aan doen!
Lol! Had jij ook iemand op de achtergrond dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef bollokus het volgende:
bij de avatar van kahaarin moet ik echt denken aan mijn eerstekus
Als de deaudquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef versabommie het volgende:
[..]
Fokkers zijn dat heel niet gewend.. beetje bang oook voor twitter
Geheime missiequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef Chuckster het volgende:
Vraag me af wanneer Karim z'n rode broek scheurt, met de zithouding die hij telkens hanteert kan het niet lang meer duren
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dank!
[..]
Dat moet dinges van Stervio toch gewend zijn...Stervio zegt ten slotte toch waar het op staat? Face to face?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Op je eigen gevoelige tactvolle manier toch? Er zijn mensen die dit enigzins in your face vinden lieverd, kun jij verder niets aan doen!
Psies! *denkt dat Servio zich hier zo ontzettend niet gaat laten zien*quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
In your face, zoals Servio ook van zichzelf beweerd. Dan kan hij dat toch alleen maar waarderen als hij het later (vrijdag) terugleest
snel na school met je vriendjes die ook een vriendinnetje hadden en wie dan als eerste durfde......quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol! Had jij ook iemand op de achtergrond dan?
"Karim, scheur.... in 2 weken....... 5.... rrrrrode brrrroeken.... Slaag je voorr deze missie... dan ontvang je.... VIJFTIENHONDERD eurrro ... voor in.. je kluis..."quote:
Tja, dat schijnt alleen te gelden voor de mening van Servio.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat moet dinges van Stervio toch gewend zijn...Stervio zegt ten slotte toch waar het op staat? Face to face?.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef Chuckster het volgende:
[..]
"Karim, scheur.... in 2 weken....... 5.... rrrrrode brrrroeken.... Slaag je voorr deze missie... dan ontvang je.... VIJFTIENHONDERD eurrro ... voor in.. je kluis..."
Like that?
Ach ja, Huub bv ook niet en die had er van te voren zo'n mond vol van...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies! *denkt dat Servio zich hier zo ontzettend niet gaat laten zien*
Oh crap... ik wist dat ik iets fout deedquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, dat schijnt alleen te gelden voor de mening van Servio.
Net als Cynthia, die zich nu dood schaamt, door in het huis rond te lopen met road kill op d'r hoofdquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Psies! *denkt dat Servio zich hier zo ontzettend niet gaat laten zien*
Schattig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef bollokus het volgende:
[..]
snel na school met je vriendjes die ook een vriendinnetje hadden en wie dan als eerste durfde......![]()
Met die dwerg!quote:
Huub was en is hier hoor, die heeft in SST ook al gepost.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:36 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ach ja, Huub bv ook niet en die had er van te voren zo'n mond vol van...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef Chuckster het volgende:
[..]
"Karim, scheur.... in 2 weken....... 5.... rrrrrode brrrroeken.... Slaag je voorr deze missie... dan ontvang je.... VIJFTIENHONDERD eurrro ... voor in.. je kluis..."
Like that?
Haha, als je leuke reacties krijgt laat je ze dan weer zien?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh crap... ik wist dat ik iets fout deed.
Maar goed.. #awaywiththegay! #sstnl
Hoe jong mag jij wezen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Schattig.![]()
[..]
Met die dwerg!
[..]
Huub was en is hier hoor, die heeft in SST ook al gepost.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh crap... ik wist dat ik iets fout deed.
Maar goed.. #awaywiththegay! #sstnl
Als ik mijn mond hou wel jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef kahaarin het volgende:
Huub was en is hier hoor, die heeft in SST ook al gepost.
Mits er zich rellen voordoen met deze of gene dan komen de screenshotjes uiteraard in dit gezellige subforumpje te staan. Zo ben ik dan ook wel weerquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, als je leuke reacties krijgt laat je ze dan weer zien?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mits er zich rellen voordoen met deze of gene dan komen de screenshotjes uiteraard in dit gezellige subforumpje te staan. Zo ben ik dan ook wel weer
Heel fijn beaverhausen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mits er zich rellen voordoen met deze of gene dan komen de screenshotjes uiteraard in dit gezellige subforumpje te staan. Zo ben ik dan ook wel weer
Liefquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ze gaan los.....quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag ik ze in de voorraadkamer ruilen voor een pot pindakaas fles wodka?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel fijn beaverhausen.10 punten.
Van mij wel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mag ik ze in de voorraadkamer ruilen voor een pot pindakaas fles wodka?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:43 schreef versabommie het volgende:
En terwijl ze zingen de aftiteling over het scherm laten rollen en fade out...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:43 schreef versabommie het volgende:
En terwijl ze zingen de aftiteling over het scherm laten rollen en fade out...
Dat nou weer net nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef versabommie het volgende:
Echt, ze verdienen het allemaal zo erg om op te tieven.. er zit gewoon helemaal niets in dat volk!
die kijkcijfers zijn toch niet voor niets?
We hadden het allemaal al aan zien komen toen bekend werd dat Net5 het uit ging zenden, maar ja, achteraf makkelijk praten naturlichquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef versabommie het volgende:
Echt, ze verdienen het allemaal zo erg om op te tieven.. er zit gewoon helemaal niets in dat volk!
die kijkcijfers zijn toch niet voor niets?
Om half acht al idd, dan kun je niet eens sappige rellen uitzenden. ;0quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:47 schreef Chuckster het volgende:
[..]
We hadden het allemaal al aan zien komen toen bekend werd dat Net5 het uit ging zenden, maar ja, achteraf makkelijk praten naturlich
Nee ik kijk ook, ik weet het. Maar om dit soort initiatiefloze luie mensen met een enorm slap karakter ( de meeste dan) te belonen met 3 maanden vrij in de portugese zon is toch eigenlijk teveel van het goed ?quote:
als je buik openbarst omdat er een alien uitwil, dan heb je echt teveel genomen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:49 schreef Praatpoeder het volgende:
Even tussendoor met hoeveel ibuprofen ga je richting overdosis? Met een kaakontsteking gaan die gladde pilletjes er namelijk in als snoepies
Weet niet of dat kan maar je valt vanzelf wegquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:49 schreef Praatpoeder het volgende:
Even tussendoor met hoeveel ibuprofen ga je richting overdosis? Met een kaakontsteking gaan die gladde pilletjes er namelijk in als snoepies
Hoeveel mg?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:49 schreef Praatpoeder het volgende:
Je mag 4 keer 400 mg per dag toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:49 schreef Praatpoeder het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Weet niet of dat kan maar je valt vanzelf weg
3 dacht ik, 1200 mg per dagquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je mag 4 keer 400 mg per dag toch?
Zal moeilijk worden...dat is ie niet...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef AskMe het volgende:
Kom op Alex, wel over de longen als een echt event
Nou ik doe het toch liever met mijn budget thuis in Nederland en met de mogelijkheid iig iets te kunnen doen overdag. Zo riant hebben ze het daar niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Nee ik kijk ook, ik weet het. Maar om dit soort initiatiefloze luie mensen met een enorm slap karakter ( de meeste dan) te belonen met 3 maanden vrij in de portugese zon is toch eigenlijk teveel van het goed ?
kep hier nog een spulletje liggen........heb je echt geen last meer van je kaakquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Je mag 4 keer 400 mg per dag toch?
wat een touw?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
kep hier nog een spulletje liggen........heb je echt geen last meer van je kaak
Fuck! Nu ga ik ook rellen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
WTF Waarom volgt Gerard me nou op twitter? Kiekmienkruus Aafke volgt me ook al.. zo kan ik toch nie rellen mensen?!.
Drionnetje?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef bollokus het volgende:
[..]
kep hier nog een spulletje liggen........heb je echt geen last meer van je kaak
Dat blijkt maar weer, bij de rokers gaan staan en niet over je longen roken..typischquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zal moeilijk worden...dat is ie niet...![]()
tuurlijk wel, ze zien jou op Servio hakken dus willen ze vriendjes zijn met jou.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
WTF Waarom volgt Gerard me nou op twitter? Kiekmienkruus Aafke volgt me ook al.. zo kan ik toch nie rellen mensen?!.
Beter, jij doet gewoon de avonddienstquote:
Ik heb al account voor website kan ik er nog 1 aanmaken ikke ook rellenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
Oh ja, Gerard is eik best briljant..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
tuurlijk wel, ze zien jou op Servio hakken dus willen ze vriendjes zijn met jou.
Dus je valt nog niet weg, kan je gewoon doorgaan toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:54 schreef Praatpoeder het volgende:
Ik heb er een stuk of 35 op van 400 mg in 48 uur nu
Duh! Ik ontzie niets. Pak gelijk al die limbabwezen aan in mijn tl en ook al die nare friezen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
Zeg euhm..Bommeltje..tis nie de bedoeling om tegen MIJ te rellen he...
quote:
Gewoonte misschien?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef beaverhausen het volgende:
Zeg euhm..Bommeltje..tis nie de bedoeling om tegen MIJ te rellen he...
Ik doe het nogquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Dus je valt nog niet weg, kan je gewoon doorgaan toch?
Gerard is toch heul geen limbabwaan gekkie!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:56 schreef versabommie het volgende:
[..]
Duh! Ik ontzie niets. Pak gelijk al die limbabwezen aan in mijn tl en ook al die nare friezen!
Ik vind het een saaie kwijlebal. Wel een veel symphatieker mens dan Servio, maar dat doet er niet zo toe in een RLS wat mij betreft. Of het moet zo'n toffe peer of perette zijn dat je hem/haar de eindoverwinning gunt, maar dat heb ik (nog) met niemand.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef marky het volgende:
Heerlijk ben zo blij dat Alex blijft morgen zit nu echt te genieten van het gesprekje van hem en Aafke buiten.
Denk dat is opgezet zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef mYsca het volgende:
Alex staat momenteel aan kop met 54% van de stemmen, gevolgd door Servio met 25% en Maik met 21%
Nog ff meer Maik stemmen jongens
slaap lekker mennekequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Chuckster het volgende:
Kippenhok is weer van start gegaan ziet ik, ga hier niet meer naar zitten kijken![]()
Have a nice evening guys/gals!
* Chuckster gaat de KvdW nu verrrrlaten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Chuckster het volgende:
Kippenhok is weer van start gegaan ziet ik, ga hier niet meer naar zitten kijken![]()
mee eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind het een saaie kwijlebal. Wel een veel symphatieker mens dan Servio, maar dat doet er niet zo toe in een RLS wat mij betreft. Of het moet zo'n toffe peer of perette zijn dat je de eindoverwinning gunt, maar dat heb ik (nog) met niemand.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Chuckster het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |