*Sjucht* Idd.... Morgenvroeg kietelt ze zijn buikje weer even en dan kan hij na het ontbijt zijn vroege slaapje gaan doen....quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:50 schreef MissJ.24 het volgende:
Guido heeft zijn flesje ook gehad, Laura klopt hem zo op zijn rug voor zijn boertje dan kan de knul naar bed. Daarna waakt Servio wel over hem....tis tenslotte zijn laatste nacht.
Misschien ligt hij wel de hele dag in bed daardoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
"De nep-relatie met Laura vergt steeds meer van Guido"
![]()
Mijn god, dat jong ligt de godsganselijke dag op zijn nest en het fuckiong enige wat hij moet doen vergt teveel van hem ...
Ohwja.. fipo gemacht![]()
und gratuliere wiederquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:52 schreef versabommie het volgende:
"De nep-relatie met Laura vergt steeds meer van Guido"
![]()
Mijn god, dat jong ligt de godsganselijke dag op zijn nest en het fuckiong enige wat hij moet doen vergt teveel van hem ...
Ohwja.. fipo gemacht![]()
Ik bedoel drag queen Willy Milly of nog watquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef Praatpoeder het volgende:
Zagen jullie die rot kop van draq-queen mega mindy toen ze moest toasten met Alex
en wat moet ik de aankomende weken dan doen???quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:53 schreef versabommie het volgende:
Ze moeten het nu over de hoogtepunten hebben.. zal morgen stiekum het doek vallen voor het programma
dat vraag ik me ook ineens af, dan wordt het wel heeeel rustigquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
en wat moet ik de aankomende weken dan doen???
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef versabommie het volgende:
"Ik sloop jullie soort, allemaaal!!!!!!! "
[ afbeelding ]
laten we dan wel met zun alle afspreken dat we gewoon door gaan met klagen en schelden en zo!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook ineens af, dan wordt het wel heeeel rustig
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef versabommie het volgende:
"Ik sloop jullie soort, allemaaal!!!!!!! "
[ afbeelding ]
Het zou wel leuk zijn als Maik het over zijn hoogtepunt zou hebben, categorie gooi het in de groep.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef MissJ.24 het volgende:
Hoogtepunten....eeeh...nou ja we twijfelen nog of Maik er een had............
de filmpjes terugkijken en je dan afvragen waarom je dit gevolgd hebtquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:54 schreef bollokus het volgende:
[..]
en wat moet ik de aankomende weken dan doen???
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Praatpoeder het volgende:
Hoe falend waren de kijkcijfers van BB6, die ging toch ook niet van de buis. Of zijn deze kijkcijfers het nieuwe record dieptepunt in RLS?
quote:Weekgemiddelden regulier BB6
Week 01 -- 420.200
Week 02 -- 369.000
Week 03 -- 222.200
Week 04 -- 226.400
Week 05 -- 277.300
Week 06 -- 246.400
Week 07 -- 345.000
Week 08 -- 304.400
Week 09 -- 309.800
Week 10 -- 302.800
Week 11 -- 359.600
Week 12 -- 299.200
Week 13 -- 310.400
Week 14 -- 301.600
Ja wie weet weet iemand dan waar zijn kwakkie gebleven is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als Maik het over zijn hoogtepunt zou hebben, categorie gooi het in de groep.
Dat was wel prime time, is imo niet te vergelijken.quote:
Op Net5!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef bollokus het volgende:
[..]
laten we dan wel met zun alle afspreken dat we gewoon door gaan met klagen en schelden en zo!!!
Hee Guusquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik ben klaar voor morgen
Hmm, ik heb een vermoeden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ja wie weet weet iemand dan waar zijn kwakkie gebleven is.
(niet dat ik het wil weten)
Gewoon ineens tussen neus en lippen door net als zijn coming out aan Mo toenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het zou wel leuk zijn als Maik het over zijn hoogtepunt zou hebben, categorie gooi het in de groep.
Guuske kudo'squote:Op woensdag 2 maart 2011 22:58 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, ik ben klaar voor morgen
Ik ook, Moon ligt nog steeds in bed en wat er nu naast hem zit op de bank en uit der nek lult is dat kwakkie van hem...........quote:
Het kwam wel ter sprake in een interview met Alphons Martens op bnr nieuwsradio net... Als stoppen niet meer kost dan doorgaan breken ze de boel af. Beslissing kan vandaag of morgen vallen. Fragment kun je hier horen: Interview Alphons Martens, fragmentje doorspoelen naar 2:20 minuut.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:55 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat vraag ik me ook ineens af, dan wordt het wel heeeel rustig
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Nondeju Ruudje! Long fucking time no see! Nog steeds gek op Nena?
Mo heeft wel een leeg koppie!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef Greys het volgende:
Mo over Maik
Ik dacht dat ze je alleen gecast hadden om je koppie.
.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Nondeju Ruudje! Long fucking time no see! Nog steeds gek op Nena?
eeuwig zondequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het kwam wel ter sprake in een interview met Alphons Martens op bnr nieuwsradio net... Als stoppen niet meer kost dan doorgaan breken ze de boel af. Beslissing kan vandaag of morgen vallen. Fragment kun je hier horen: Interview Alphons Martens, fragmentje doorspoelen naar 2:20 minuut.![]()
![]()
![]()
Jij denkt dat we achterlijk blijven, zeker?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het kwam wel ter sprake in een interview met Alphons Martens op bnr nieuwsradio net... Als stoppen niet meer kost dan doorgaan breken ze de boel af. Beslissing kan vandaag of morgen vallen. Fragment kun je hier horen: Interview Alphons Martens, fragmentje doorspoelen naar 2:20 minuut.![]()
![]()
![]()
jammer dan, ze kwamen apart van elkaar en hebben in feite niks met elkaar te maken, laura mag wel meequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:59 schreef freaky40 het volgende:
Als Guido nu de handdoek in de ring gooit voor wat betreft de nep relatie, mag hij ook opzouten ook. Wat een gejammer zeg. Leuk ook voor Laura dan die dan op 0 komt te staan. Hij heeft haar er dus ook mee.
hij imiteerde sofia?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef sik het volgende:
Whaha, zag iemand dat ook hoe Guido die fles in zijn bakkes deed..
Ja echtquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef sik het volgende:
Ja, die gaf dat flesje een blowjob. Arm flesjequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef sik het volgende:
Dan moet Alex alsnog mager met kaas blijven doen, ook al is Servio exitquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Lol, je zou het bijna denken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef MissJ.24 het volgende:
[..]
Ik ook, Moon ligt nog steeds in bed en wat er nu naast hem zit op de bank en uit der nek lult is dat kwakkie van hem...........
ik klik niet meer 2x een idioot is voldoendequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Jij denkt dat we achterlijk blijven, zeker?
WTG Bommie was weer een blond moment van mezelf om te kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja... vroeger... wat was alles mooi toen he?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes... Die Nena caps... Vooral die waar ze Brian schopte idd.
Wat ik zeg...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef Stranger het volgende:
Wat ik voornamelijk jammer zou vinden als SST zou stoppen is dat er de verkeerde conclusie getrokken gaat worden dat een BB-achtig programma niet meer zou werken in Nederland.
Hoeveel denk jij dat er nu klikkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Jij denkt dat we achterlijk blijven, zeker?
Ja, was leuk hè.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oh noes... Die Nena caps... Vooral die waar ze Brian schopte idd.
hij krijgt een kuikentje....wat liefquote:
Ach, dit moet nog ff groeien, vanmiddag was een goede start iig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
Ja... vroeger... wat was alles mooi toen he?
Volgens mij zat BB6 op iets van 250000 dagelijks en tegen de 500k voor de live.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:56 schreef Praatpoeder het volgende:
Hoe falend waren de kijkcijfers van BB6, die ging toch ook niet van de buis. Of zijn deze kijkcijfers het nieuwe record dieptepunt in RLS?
Jij denkt dat IK achterlijk blijf, zeker?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij dat er nu klikken
was wel de laatste keer ditmaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:03 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hoeveel denk jij dat er nu klikken
Eerlijk antwoord of ... ach fuck it..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Jij denkt dat IK achterlijk blijf, zeker?
Ik heb NIET geklikt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord of ... ach fuck it..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Collectief eerst Natasia verfoeien, op het eind kamp Brimannie-Huub....quote:
Ik klik nooit meteen op jouw links, wacht wel wat de reactie is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:04 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eerlijk antwoord of ... ach fuck it..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MOOI manquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:05 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Ruud, kijk wat ik gevonden heb
Ik dacht eigenlijk meer aan een avondwake, ofzoiets.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:06 schreef freaky40 het volgende:
Ondertussen in Portugal: het lijkt wel een burgerlijk verjaardagsfeestje, gezellig in een kringetje...het appelgebak met slagroom ontbreekt nog...
Ik ook niet maar val dan ook niet op mannenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:07 schreef MissJ.24 het volgende:
alle dames hadden een vooroordeel over Maik; een mooiboy zonder hersenen.....
het verschil is dat hun beweren erop terug gekomen te zijn....ik niet.
En echt mooi vind ik hem niet.
het zal je maar dwars zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef MissJ.24 het volgende:
Wanneer ze konden poepen....
was dat wat de Stem bedoelde met deel de leuke herinneringen?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef MissJ.24 het volgende:
Wanneer ze konden poepen....
was dat wat de Stem bedoelde met deel de leuke herinneringen?
Da's wat ik zei ja.. beetje lekker allemaal vriendjes, lekker samenvattend.. en morgen een trap onder de hol! Toedels!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:08 schreef waxmask het volgende:
Lijkt wel alsof ze hier mee een einde eraan breien. na deze paar weken al een resume...da's wel heel snel.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef Guuskeee het volgende:
[ afbeelding ]
Vond ik ook nog, een kind van jaap en nena
Ja op een gegeven moment komt het dan langs je haarwortels eruit zetten he, dat ga je ruiken!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef Roguee het volgende:
[..]
![]()
Cynt kon pas na een week poepen, arme meid.
Nee idd. Lijkt alsof het genetisch net niet helemaal goed is gemixt.En dat hij 'm in zijn poeperd heeft gehad laat toch een smet achterquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:07 schreef MissJ.24 het volgende:
alle dames hadden een vooroordeel over Maik; een mooiboy zonder hersenen.....
het verschil is dat hun beweren erop terug gekomen te zijn....ik niet.
En echt mooi vind ik hem niet.
ze moesten van de week toch alle paspoorten hebbenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Da's wat ik zei ja.. beetje lekker allemaal vriendjes, lekker samenvattend.. en morgen een trap onder de hol! Toedels!
En daarna gaat je haar uitvallen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja op een gegeven moment komt het dan langs je haarwortels eruit zetten he, dat ga je ruiken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |