Ja en dat wil ik niet meer wetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet je nog wat Annnet erover zei?
klotejochquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wilde een geintje uithalen met sym, maar daar zat een naar bugje aan vast![]()
Excuseer.
Hij ligt in een hoopje....quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef Symphonic het volgende:
er was even iets raars aan de hand...
Maar goed we zijn nu hier en hier maar verder dan
Nee, dat zie ik ook wel hoorquote:
Ik weet het, maar ik moet het ergens kwijt, anders word ik gek, ik maak me zo tyfus veel zorgen om 'm.quote:
En dan heb ik nog niet eens gezopenquote:
quote:
quote:Op een dag vloog er een klein vliegje over een meer.
In dat meer zat een visje en die dacht:
'Als dat vliegske nu is lager gaat vliegen dan pak ik dat vliegske en heb ik gegeten.'
naast dat meer zat een beer en die dacht:
'als da vliegske nu is lager gaat vliegen pakt die vis da vliegske pak ik die vis en heb ik gegeten.'
Iets verder zat er een jager en die dacht:
'als da vliegske nu is lager gaat vliege pakt de vis da vliegske pakt die beer da viske schiet ik die beer dood en ik heb gegeten.'
Nog iets verder zat e muisje en die dacht:
'als da vliegske nu is lager gaat vliege pakt die vis da vliegske pakt die beer da viske schiet de jager die beer dood vallen de broodkruimels uit de tes van de jager en ik heb eten.'
Weer iets verder in de boom zat een poesje en die dacht:
'als da vliegske nu is lager gaat vliege pakt die vis da vliegske pakt die beer de viske schiet de jager die beer dood valle de broodkruimels van de jager uit zn tes dan loopt da muisje naar die boterhamme en ik sluip naar de muis en ik het eten.'
Alles gebeurd zoals geplant behalve de boterhammen van de jager vallen niet uit zijn zak.
Het muisje was zo slim geweest voor blijve te zitten.
Maar het poesje niet.
Het poesje begon te rennen en sprong in de meer.
Wat is de moraal van 't verhaal?
hoe langer het voorspel
hoe natter het poesje
Dat snap ik ook wel, maar dan hoef je toch niet letterlijk te posten wat hij zegt...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik moet het ergens kwijt, anders word ik gek, ik maak me zo tyfus veel zorgen om 'm.
Doe maar gewoon je verhaal hoor jongenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik moet het ergens kwijt, anders word ik gek, ik maak me zo tyfus veel zorgen om 'm.
Dat ziet er wel seireus uit idd. Zijn er ook andere kanalen ingeschakeld? Fok redt je de wereld niet namelijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
dat kan ook zonder zo expleciet te vermelden wat hij exact zegtquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
toen jij 16 was vond je dit soort dingen ook levensgroot..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar dan hoef je toch niet letterlijk te posten wat hij zegt...
nee hoor, dat denk ik niet, ik denk wat ik net zeiquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
toen jij 16 was vond je dit soort dingen ook levensgroot..
nu denk ik "pfff.. weer zo'n ventje"
De hondquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ooooh mijn godVanmiddag lopen schelden op me en nu slijmen, nee joh tuurlijk heb ik hem niet door
wtfquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ooooh mijn godVanmiddag lopen schelden op me en nu slijmen, nee joh tuurlijk heb ik hem niet door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |