duh!quote:
Serpentio is dyslectisch!quote:
Nee morgen is het pas feest als hij op het vliegtuig terug zitquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef MightyDude het volgende:
Krijg servio geeneens een afscheidsfeestje ?![]()
Tssssk.. wat een toon! Terwijl ik me nog wel bekommer om mensen van jouw soort!quote:
Moet je een ram voor je kanusquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
duh!
Jij bent echt de Joanna van dit subforum!
Ik durf het nog steeds niet te hopenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
Vanaf morgenavond staat er eem dikke vette rood kruis door servio's foto!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tssssk.. wat een toon! Terwijl ik me nog wel bekommer om mensen van jouw soort!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef versabommie het volgende:
[..]
duh!
Jij bent echt de Joanna van dit subforum!
O, vertel, we gaan hokjes maken? mijn soort?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tssssk.. wat een toon! Terwijl ik me nog wel bekommer om mensen van jouw soort!
Dat is niet des Joannas, dan moet je fakking moe worden van zo'n opmerking.quote:
dat is te hopen, maar wat als de vriendjes van Servio morgen pas beginnen met stemmen....quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
Alex zijn geheim is toch al bekend!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Liefst van degene die dreigt exit te gaan idd.
Oeh, waarom zonder? Verder mee eens.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef Praatpoeder het volgende:
Ik heb vanmiddag een zenuwbehandeling zonder verdoving bij de tandarts gehad, maar als iemand anders dan Servio exit zou moeten, doet dat meer pijn
Servio gaat er toch uit?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Alex zijn geheim is toch al bekend!
Ze zal zo heus nog wel even door azijnzeiken achter zijn rug om tegen een ander.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef Day het volgende:
Ik ben al niet meer boos op Jo. Ze heeft op haar manier sorry gezegd.
Ik ben echt een sufkut
vast en zekersquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zal zo heus nog wel even door azijnzeiken achter zijn rug om tegen een ander.
Ja denk ik ook. Ik vond Alex trouwens ook erg vervelend hoor, liep de hele tijd achter haar aan omdat hij wilde dat ze hem gelijk gaf over vanmiddag op de bank. Ik heb het hem een aantal keren horen zeggen : maar als ik gelijk heb kun je me toch ook gelijk geven. bahhhh eng ventjequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef Day het volgende:
Ik ben al niet meer boos op Jo. Ze heeft op haar manier sorry gezegd.
Ik ben echt een sufkut
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ik heb al 5x op maik gestemd omdat die nu onderaan staat!
Ik ben gewoon een bikkelquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, waarom zonder? Verder mee eens.
Als het aan mij ligt wel. Maar Maik scoort lager dan Servio.quote:
De eerste de beste keer daarna dat jij gaat posten dat je het saai vind zal ik je er aan helpen herinneren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:01 schreef Day het volgende:
Idd dan, ik heb nog nooit iets met mijn tanden gehad.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een bikkelMaar niet als het aankomt op nog langer Servio te moeten verdragen
Voor jou wel hoor! Jij bent toch een beetje ons Monique-je!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef MissJ.24 het volgende:
Rellen jullie even door, vermakelijker dan de streams. Ik geniet wel van JULLIE soort MENSEN.
(Joanne, liefje, dat was je ending speech. Ik schrijf je grafrede vast, muts)
Ik denk dat weinig met hem zullen missenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef marky het volgende:
[..]
De eerste de beste keer daarna dat jij gaat posten dat je het saai vind zal ik je er aan helpen herinneren.
Wil niet huilen maar ik kruip gewoon tegen elke vent aan hoor, en dat mogen mijn ouders zien!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
Voor jou wel hoor! Jij bent toch een beetje ons Monique-je!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef marky het volgende:
[..]
De eerste de beste keer daarna dat jij gaat posten dat je het saai vind zal ik je er aan helpen herinneren.
Het is nou niet zo dat het mét Servio in huis nog niet saai is geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef marky het volgende:
[..]
Zo niet he.. Aafke is net zijn zwitsers zakmes, ze doet kriebelen, ze doet hem warm houden, ze doet hem geheimen vertellen en in geval van een orkaan is hij safe achter haar rug!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef Greys het volgende:
Philip vraagt zich volgens mij af hoe hij in godsnaam op een nette manier weer uit dat bed van Aafke komt.
[ afbeelding ]
Weet ik niet, we zullen het zien vanavond iig er gaat drank in!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
no way. Alex gaat. Hij krijgt teveel weerstand nu
ook nog onder de lakens neuken?quote:
En ergggg weinig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:09 schreef RobbieBoy het volgende:
ein-de-lijk drank. Helaas wel erg laat
zo warm is het toch nog nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |