Hee, ik stop hiermee. Was ook even maar mijn bedoeling om hier even te komen, schrijft dat ding die hier de wijsheid in pacht denkt te hebben die .....1976, jezus een kind van bijna 35 of 35, dat er te veel OFF TOPIC is.
Het domme ding kan niet eens lezen, maar als iemand OFF TOPIC ga is dat niet mijn verantwoording.
Het ding schoont wel dingen waar ik tussen heb gestaan met goede argumenten, dus als het over culinair gaat en een budget trekt het ding het hele verhaal uit zijn verband. Net zoals dat motormuis ding die van mijn centen een studie zit te volgen.
Die studie helpt niks, want ze kan nog geen drie woorden Nederlands achterelkaar schrijven.
Ik heb helemaal geen zin meer om hier te komen.
Die Re is enigszins normaal, maar dat andere ding gaat het OFF TOPIC op mij "verhalen". Weet je, jij moet met je stoffige kantoormuts en dat zal jij, als je nu 34 bent tot aan je pensioen blijven. Wat wil je hier nu mee bereiken?
Jij kan niet eens een discussie aangaan.
Word hier geld verdiend met dat FOK? NOu, dan zal dat echt heel erg snel op mijn conto komen. TE moeilijk woord voor jou, betekent rekening.
Mij zie je hier niet meer.
Ik wens mensen die wel het leuk en aardig zijn het allerbeste. Ik heb gisteravond toch wel wat anders meegemaakt, maar met bepaalde mensen heerst jaloezie. Niet een beetje, maar heel erg.
Gelukkig zijn er wel andere mensen anders geweest.
Ik sta erop dat alles wat ik hier gepost heb gewist wordt, dit is nu ook OFF TOPIC en niet zo n klein beetje ook.
Ik wens niet met rare en zware huppelkutjes te maken te krijgen en te hebben en het is namelijk niet zo dat hier iemand die hier al 7 jaar komt, het meeste recht van spreken heeft.
Dus haal dat account van mij eruit, ik kom hier niet meer, want een heleboel mensen, waaronder die moderator, thuis niks te vertellen, mag alleen de luiers verschonen van zijn vrouw, koffie zetten en nog andere van die :"leuke klussen", haal dat account eruit. Dus helemaal blanco.
Jij denkt die ....1976 dat iedereen je mag, maar je bent een kneus. Ik zou jou weleens in het echt mee willen maken en kijken wat je dan klaarspeelt. Niks, hoop dat je hem nog stijf kan krijgen.