abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93583408
Als ik voor mezelf spreek, ben ik als ik verliefd ben en het gaat uit even een poos single om het te verwerken, Ik zou niet zo gauw met een ander gaan om het te verwerken omdat ook voor mezelf de regel heb dat ik pas met iemand ga als ik echt verliefd ben, en niet dan niet met een ander wil gaan bij gebrek aan beter.

Ik word dan heus wel weer verliefd, maar op mijn eigen tijd mijn eigen tempo en niet bij gebrek aan beter. Er is namelijk niets leuker dan verliefd zijn en bij degene te zijn waar je echt verliefd op bent.

Dan ben ik maar hopeloos ouderwets.
pi_93583426
En verder goeiesmorgens O-)
pi_93583453
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 10:46 schreef formerjellybean het volgende:
Als ik voor mezelf spreek, ben ik als ik verliefd ben en het gaat uit even een poos single om het te verwerken, Ik zou niet zo gauw met een ander gaan om het te verwerken omdat ook voor mezelf de regel heb dat ik pas met iemand ga als ik echt verliefd ben, en niet dan niet met een ander wil gaan bij gebrek aan beter.

Ik word dan heus wel weer verliefd, maar op mijn eigen tijd mijn eigen tempo en niet bij gebrek aan beter. Er is namelijk niets leuker dan verliefd zijn en bij degene te zijn waar je echt verliefd op bent.

Dan ben ik maar hopeloos ouderwets.
Een neukertje voor tussendoor doe jij niet aan?
pi_93583503
Nee , ik ben heel kritisch
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:51:07 #155
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_93583541
Goedemorgen, had niet eens door dat er een nieuw topic was.
pi_93583573
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 10:49 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , ik ben heel kritisch
Een neukertje voor tussendoer hoeft natuurlijk niet meteen een hork van langharige baardaap te zijn he? Kan nog steeds een erg lekker ding zijn hoor :9
pi_93583650
Ja maar dan moet ik ook nog wel verliefd zijn en dat is voor mij een vereiste, en ja dan ben ik gewoon hopeloos ouderwets.

Het verliefd gedeelte vind ik namelijk heel belangrijk :Y
  donderdag 3 maart 2011 @ 11:10:41 #158
271626 i_am_god
Zwarte Jezus
pi_93584174
Haha, wat een verhalen weer. Dit blijft ook maar doorgaan, maar wat is nou the clou ts?
Sup
pi_93588975
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 08:50 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Ik schrijf iets hoe ik dat wil. Mijn TOPIC en als het je niet bevalt "OPZOUTEN"
Ruziezoeker o|O Als ik bankkies met dubbel K schrijf dan is dat mijn ding, als jij het doet
en het bevalt me niet dan is het weer mijn ding en dan verbeter ik je effe, oke :P
Maar je bent lief als je slaapt, maar je snurkt wel.

Ff weer terug naar TOPIC w/
Zo te zien heb je de emoticons gevonden.
pi_93590486
Hee, ik stop hiermee. Was ook even maar mijn bedoeling om hier even te komen, schrijft dat ding die hier de wijsheid in pacht denkt te hebben die .....1976, jezus een kind van bijna 35 of 35, dat er te veel OFF TOPIC is.

Het domme ding kan niet eens lezen, maar als iemand OFF TOPIC ga is dat niet mijn verantwoording.

Het ding schoont wel dingen waar ik tussen heb gestaan met goede argumenten, dus als het over culinair gaat en een budget trekt het ding het hele verhaal uit zijn verband. Net zoals dat motormuis ding die van mijn centen een studie zit te volgen.

Die studie helpt niks, want ze kan nog geen drie woorden Nederlands achterelkaar schrijven.

Ik heb helemaal geen zin meer om hier te komen.

Die Re is enigszins normaal, maar dat andere ding gaat het OFF TOPIC op mij "verhalen". Weet je, jij moet met je stoffige kantoormuts en dat zal jij, als je nu 34 bent tot aan je pensioen blijven. Wat wil je hier nu mee bereiken?

Jij kan niet eens een discussie aangaan.

Word hier geld verdiend met dat FOK? NOu, dan zal dat echt heel erg snel op mijn conto komen. TE moeilijk woord voor jou, betekent rekening.

Mij zie je hier niet meer.

Ik wens mensen die wel het leuk en aardig zijn het allerbeste. Ik heb gisteravond toch wel wat anders meegemaakt, maar met bepaalde mensen heerst jaloezie. Niet een beetje, maar heel erg.

Gelukkig zijn er wel andere mensen anders geweest.

Ik sta erop dat alles wat ik hier gepost heb gewist wordt, dit is nu ook OFF TOPIC en niet zo n klein beetje ook.

Ik wens niet met rare en zware huppelkutjes te maken te krijgen en te hebben en het is namelijk niet zo dat hier iemand die hier al 7 jaar komt, het meeste recht van spreken heeft.

Dus haal dat account van mij eruit, ik kom hier niet meer, want een heleboel mensen, waaronder die moderator, thuis niks te vertellen, mag alleen de luiers verschonen van zijn vrouw, koffie zetten en nog andere van die :"leuke klussen", haal dat account eruit. Dus helemaal blanco.

Jij denkt die ....1976 dat iedereen je mag, maar je bent een kneus. Ik zou jou weleens in het echt mee willen maken en kijken wat je dan klaarspeelt. Niks, hoop dat je hem nog stijf kan krijgen.
pi_93590567
Wat een prachtig afscheidsverhaal, we zullen je missen :*
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:04:51 #162
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_93590613
Confronterende tekst weer heur. :').

Don't let the door hitcha on the way out. :W
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:05:40 #163
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_93590638
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:00 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:
[...] Ik wens niet met rare en zware huppelkutjes te maken te krijgen en te hebben en het is namelijk niet zo dat hier iemand die hier al 7 jaar komt, het meeste recht van spreken heeft.
[...]
Ik vermoed zomaar dat je mij daarmee bedoelt.

You can dish it out, but you can't take it.

Oftewel: je hebt een grote bek, maar je kunt het niet verdragen als je een grote bek terug krijgt.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:10:14 #164
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_93590806
wat een zooi onsamenhangende tekst zeg :X
Ja, behalve soms.
pi_93590850
quote:
14s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:05 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik vermoed zomaar dat je mij daarmee bedoelt.

You can dish it out, but you can't take it.
Nee, toch niet, maar ik heb het niet zo op dat FOK. Iemand die niets in het gewone leven is, die Daniel 1976 haalt, als je dus berichten weghaalt, het hele verhaal uit zijn verband.

Hij is ook zeer zielig, ver zal hij het niet schoppen, om mij hiervan de "schuld" (even in kinderlijke bewoordingen, zodat iedereen het snap) dat ik van "HET ONDERWERP AF ZOU WIJKEN". Slaat nergens op, want ik heb een vraagstelling. Ach, en of die nu zo duidelijk is. Maar hier geldt als je ergens al heel lang komt heb je de meeste rechten.

Tja, pure democratie, maar ik zie steeds dezelfde mensen.

Wist vanmorgen iemand iets te vertellen dat ik het bij de belastingdienst wel heel erg bont maakte. Joh, dat figuur weet nog niet eens dat 1 en 1 twee is dus die moet zijn bek dichthouden.

Maar het gaat jullie goed, hoop ik.

Ciao
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:17:49 #166
94676 Garisson72
pi_93591111
_O-
pi_93591413
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:17 schreef Garisson72 het volgende:
_O-
Zit jij in een rolstoel thuis, want ik zie en hoor jou hier altijd. Ik hoop het wel, maar als het aan mij ligt gaat dat niet meer van mijn belastingcenten gebeuren. Zal ik je op een heuveltje een trap nageven. Hebben we dat ook weer gehad.

Jij denkt goed voor de dag te komen, maar ik zou weleens willen weten hoe lelijk jij bent. JIj bent er 1 die alleen maar achter PC of laptobbie wat durft te zeggen.

Je bent niks en ik verwacht, omdat je hier zo vaak zit dat ik het op moet brengen voor jou zometeen. Geen zin in. Jij zal nooit ergens komen. Ja, ik hoop dicht bij je graf. En heel erg snel!
pi_93591510
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:17 schreef Garisson72 het volgende:
_O-
Dat fotootje ook dat je zou worden gepijpt, nou ik dacht niet dat iemand dat bij jou zou willen. Krijg je weleens een erectie of ben je verlamd. Deels natuurlijk wel, omdat je op dat FOK zit, maar helemaal, ruggegraat en zo? Hoe tik je deze "boodschappen" dan in? Op stem of zit er iemand naast?
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:33:49 #169
94676 Garisson72
pi_93591789
Jij zo slimme dingen zeggen ammaal en ik zo heelmaal te kakken gezet. :').

_O- w/
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:35:02 #170
261619 HoneyPop
Gekke Druif
pi_93591840
Nee
pi_93591872
Whahahahahahahahahahahahaha TS is grappig
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:36:05 #172
253853 Grimbert
Bleep bleep boem!
pi_93591892
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:25 schreef watvoornaammoetikkiezen het volgende:

[..]

Zit jij in een rolstoel thuis, want ik zie en hoor jou hier altijd. Ik hoop het wel, maar als het aan mij ligt gaat dat niet meer van mijn belastingcenten gebeuren. Zal ik je op een heuveltje een trap nageven. Hebben we dat ook weer gehad.

Jij denkt goed voor de dag te komen, maar ik zou weleens willen weten hoe lelijk jij bent. JIj bent er 1 die alleen maar achter PC of laptobbie wat durft te zeggen.

Je bent niks en ik verwacht, omdat je hier zo vaak zit dat ik het op moet brengen voor jou zometeen. Geen zin in. Jij zal nooit ergens komen. Ja, ik hoop dicht bij je graf. En heel erg snel!
Doodsverwensing? 't moet niet gekker worden...
Ja, behalve soms.
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:36:08 #173
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_93591896
quote:
10s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:33 schreef Garisson72 het volgende:
Jij zo slimme dingen zeggen ammaal en ik zo heelmaal te kakken gezet. :').

_O- w/
Je hebt een mooie UI hoor, "Nokia, connecting people" ;)
  donderdag 3 maart 2011 @ 14:37:01 #174
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_93591939
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 14:36 schreef Grimbert het volgende:

[..]

[..]

Doodsverwensing? 't moet niet gekker worden...
Ja en nog meer irritant gedrag, tijd voor een slotje lijkt mij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')