Volgende keer dat je daar bent, dat vragen!quote:
Oh ja, jij woont daar ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgende keer dat je daar bent, dat vragen!
Ga ik daar ook een keer heen.
zit die in de snackbar?quote:
fuck, ik ben in de war dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was der Fick, loop je me nu uit te schelden?
Hihi jij woont in Haarlemquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was der Fick, loop je me nu uit te schelden?
Ik ben d'r wel al een paar keer geweest hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
fuck, ik ben in de war dus
Excuses!
ik ben er allang al gekomenquote:
Ik heb het even gefixt voor je!quote:
Dordrecht?quote:
Nietquote:
quote:
uberschattigquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet![]()
Koelkast knort zelfs tijdens het lachen
Ja dit had ik niet verwachtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet![]()
Koelkast knort zelfs tijdens het lachen
En dan zeggen dat haar zoon dat altijd zingt als ie aan d'r denktquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef mc-Piel het volgende:
Niks overtreft die prank van Koelkast dat iemand zogenaamd een nummer voor zo'n omaatje heeft aangevraagt en dat ze dan aan de telefoon krijgt: ZAL IK JOU IS EFFE LEKKER IN JE BEK SCHEITEN? OF HEB JE AL POEP.. POEP IN JE HOOFT?
kan ik die er weer uit halenquote:
Die ja!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dan zeggen dat haar zoon dat altijd zingt als ie aan d'r denkt![]()
Dit heb ik gemist?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dan zeggen dat haar zoon dat altijd zingt als ie aan d'r denkt![]()
Neequote:
yupquote:
Bijna mijn naam!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik onthou niet wie er in welk topic is
Was er nu wel kwaliteit dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef Monopoly het volgende:
Bazenshow. Volgende week NOG meer qualiteit enzo
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef Rockiejj het volgende:
Wat is de gelijkenis tussen een vliegtuig en je onderbroek? Bij hoge nood gaan ze alletwee razendsnel naar beneden #slechtegrappen
Oh sars..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik ook, terwijl ik vandaag (dus vanaf 00:00) al iets van 15 uur in bed gelegen heb :S En ik ga zo weer vrolijk verder slapen, want morgen moet ik wel weer werken :Squote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oh sars..
De stream bufferde niet en nu staat m'n eigen muziek op![]()
Dat ken ik ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Wat is het verschil tussen een vrouw en een doodskist?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef Rockiejj het volgende:
Wat is de gelijkenis tussen een vliegtuig en je onderbroek? Bij hoge nood gaan ze alletwee razendsnel naar beneden #slechtegrappen
minimaal 7 nuquote:
[..]
Oh sars..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Oh sars..
Ja dat bufferen tussen de DJ's door gaat bij mij altijd mis. Ik moet altijd weer refreshen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de gelijkenis tussen een tweeling en een massagraf?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een vrouw en een doodskist?
Daar gaan we aan werken!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat bufferen tussen de DJ's door gaat bij mij altijd mis. Ik moet altijd weer refreshen.
Lijken op elkaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat is de gelijkenis tussen een tweeling en een massagraf?
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef sharr het volgende:
[..]Ik dacht echt.. Teeeering wat draait Dragems een lekkere muziek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het was m'n eigen muziek..
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Ik heb er al sowieso 4 verzonden.quote:
Lijken op elkaar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ze hebben allebij minstens 2 hoofden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Horizontaal werken ze het beste?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een vrouw en een doodskist?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef quaas het volgende:
[..]
Ze hebben allebij minstens 2 hoofden?
quote:
NIKS! D'R MOET BIJ ALLEBEI EEN STIJVE IN HAHAHA EINZZZ!!!11ROFLCOPTERquote:
Ik GEBRUIK Winamp!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef Zokunen het volgende:
Winamp kent dat probleem niet.
Werkt de webstream nu al wel goed? (die gebruik ik nooit)
Fout, maar wel origineelquote:
Ik gebruik ook winamp balhaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef Zokunen het volgende:
Winamp kent dat probleem niet.
Werkt de webstream nu al wel goed? (die gebruik ik nooit)
Dan niet de goedequote:
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
NIKS! D'R MOET BIJ ALLEBEI EEN STIJVE IN HAHAHA EINZZZ!!!11ROFLCOPTER
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
NIKS! D'R MOET BIJ ALLEBEI EEN STIJVE IN HAHAHA EINZZZ!!!11ROFLCOPTER
wie is dat?quote:
iTunes is het grootste FAAL programma ooit! (en ik heb een iPhone /wrists)quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
iTunes is het grootste FAAL programma ooit! (en ik heb een iPhone /wrists)
Ja ik haat iTunes ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
iTunes is het grootste FAAL programma ooit! (en ik heb een iPhone /wrists)
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef djkoelkast het volgende:
Wat een goede muziek, zit dragems er wel in?
Hahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef djkoelkast het volgende:
de neukquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef djkoelkast het volgende:
Ik snap de garp niet.quote:
Iphone zelf is geniaal, maar krijg de vinken typhus met dat itunes gekut. Drag en drop hoor je te hebben voor losse bestanden!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:08 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja ik haat iTunes ookheb zelf een iPod Touch 4G en muziek via iTunes opzetten is een ramp
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:09 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik snap de garp niet.
Wat moet een stijfje in een doodskist?
Ow wacht!!
Ik ken het gevoel man!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:09 schreef quaas het volgende:
Jongens, ik kan chatten met alleenstaande moeders!
EN
Ik had dus niet door dat gewoon mijn eigen muziek aanstond....
[..]
Oh sars..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:10 schreef Rockiejj het volgende:
iTunes is kut.
Had iPod gejailbraket, maar stond iPod nog op apps synchroniseren, zet ik die uit, al me apps kwijt
verschil moet er zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef djkoelkast het volgende:
Als ik vraag stuur telefoonnummers krijg ik niks
Die klap was sowieso geniaalquote:
Ja maar het had niets met eze te maken, want dat vond ik niet erg.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die klap was sowieso geniaal![]()
Ez sloeg op je kont en direct sla jij dragems vol in zn gezicht
Met die nieuwe installous kan je gewoon via je pc downloaden en dan naar zo'n IP adres gaan en het op je iPhone pleuren he...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:13 schreef Zokunen het volgende:
M'n iphone is al uren buiten gebruik... tomtom downloaden (~2 GB) aan de lader duurt nu al 5 uur ofzo :S...
Thieme?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef sharr het volgende:
Die kuthoer van partij van de dieren want die neukt met dieren
Dat kan al heel lang, maar ik was ook druk op mn pcquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Met die nieuwe installous kan je gewoon via je pc downloaden en dan naar zo'n IP adres gaan en het op je iPhone pleuren he...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef Rockiejj het volgende:
WACHT!
Niet pratende Nederland - PVV
nee.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat kan al heel lang, maar ik was ook druk op mn pc
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
Dragems' laatste droom: gepijpt worden door knetter in de trein
Die is 'ie gelijk vergetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
Met Socios daarnaast die dan op de treingeluiden fapt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef quaas het volgende:
Is mijn vraag geweest? ik heb mijn eigen vraag weer gemist of niet?
Hij werd wakker en het was Sociosquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef Dalando het volgende:
[..]
Met Socios daarnaast die dan op de treingeluiden fapt?
Whahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij werd wakker en het was Socios
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]Ik zou dr doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zou dr doen.Si!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
tevensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik zou dr doen.Ja vooruit, ik ook wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daarnet msn maar daar ging je zelf uitquote:
Geen idee ik was bezig met een jingle voor draakjequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Is het topic zo dood of lijkt het alleen zo ?
Jaaa dat hou ik niet bijquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Daarnet msn maar daar ging je zelf uit
TC wel?quote:
okequote:
Twente!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:25 schreef mc-Piel het volgende:
Ragboer gaat weer chagrijnig zijn dalijk..
Utrecht staat met 0-1 achter..
Hij had het over Hardstyle & Hardcore.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:26 schreef sharr het volgende:
Ik doe mijn oordopjes in "zuigt allebei als de tering"_!
Het ging over jou en knetterquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:26 schreef sharr het volgende:
Ik doe mijn oordopjes in "zuigt allebei als de tering"_!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:25 schreef mc-Piel het volgende:
Ragboer gaat weer chagrijnig zijn dalijk..
Utrecht staat met 0-1 achter..
huldequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:29 schreef quaas het volgende:
WOT IK HEB GEWOON EEN VOETBALPLAATJE VAN CRUIJF VAN DE C1000 !!!!11!
deze is gewoon baasquote:
Ik ook. En nu?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:29 schreef quaas het volgende:
WOT IK HEB GEWOON EEN VOETBALPLAATJE VAN CRUIJF VAN DE C1000 !!!!11!
ga het testen danquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef quaas het volgende:
Is Super Mario Galaxy leuk, want ik heb hem net gebrand?
best grappig spelquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef quaas het volgende:
Is Super Mario Galaxy leuk, want ik heb hem net gebrand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ooh god ja. die is ook superquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ook zo!
Magic carpet ride is overigens ook wel leuk!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef sharr het volgende:
Wacht, ik stop nu even met posten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:31 schreef sharr het volgende:
Wacht, ik stop nu even met posten.de neuk hoe kan ik zo hoog staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
net jou toegevoegd maar jij niet 26 uur online geweest zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehe de vlassige snorretjequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:37 schreef utopie het volgende:
2 hemmo's voor dit topic
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hoi schoon popjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |