Volgende keer dat je daar bent, dat vragen!quote:
Oh ja, jij woont daar ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Volgende keer dat je daar bent, dat vragen!
Ga ik daar ook een keer heen.
zit die in de snackbar?quote:
fuck, ik ben in de war dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was der Fick, loop je me nu uit te schelden?
Hihi jij woont in Haarlemquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Was der Fick, loop je me nu uit te schelden?
Ik ben d'r wel al een paar keer geweest hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
fuck, ik ben in de war dus
Excuses!
ik ben er allang al gekomenquote:
Ik heb het even gefixt voor je!quote:
Dordrecht?quote:
Nietquote:
quote:
uberschattigquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet![]()
Koelkast knort zelfs tijdens het lachen
Ja dit had ik niet verwachtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niet![]()
Koelkast knort zelfs tijdens het lachen
En dan zeggen dat haar zoon dat altijd zingt als ie aan d'r denktquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef mc-Piel het volgende:
Niks overtreft die prank van Koelkast dat iemand zogenaamd een nummer voor zo'n omaatje heeft aangevraagt en dat ze dan aan de telefoon krijgt: ZAL IK JOU IS EFFE LEKKER IN JE BEK SCHEITEN? OF HEB JE AL POEP.. POEP IN JE HOOFT?
kan ik die er weer uit halenquote:
Die ja!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dan zeggen dat haar zoon dat altijd zingt als ie aan d'r denkt![]()
Dit heb ik gemist?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dan zeggen dat haar zoon dat altijd zingt als ie aan d'r denkt![]()
Neequote:
yupquote:
Bijna mijn naam!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik onthou niet wie er in welk topic is
Was er nu wel kwaliteit dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:00 schreef Monopoly het volgende:
Bazenshow. Volgende week NOG meer qualiteit enzo
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef Rockiejj het volgende:
Wat is de gelijkenis tussen een vliegtuig en je onderbroek? Bij hoge nood gaan ze alletwee razendsnel naar beneden #slechtegrappen
Oh sars..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik ook, terwijl ik vandaag (dus vanaf 00:00) al iets van 15 uur in bed gelegen heb :S En ik ga zo weer vrolijk verder slapen, want morgen moet ik wel weer werken :Squote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Oh sars..
De stream bufferde niet en nu staat m'n eigen muziek op![]()
Dat ken ik ja..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Wat is het verschil tussen een vrouw en een doodskist?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:02 schreef Rockiejj het volgende:
Wat is de gelijkenis tussen een vliegtuig en je onderbroek? Bij hoge nood gaan ze alletwee razendsnel naar beneden #slechtegrappen
minimaal 7 nuquote:
[..]
Oh sars..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Oh sars..
Ja dat bufferen tussen de DJ's door gaat bij mij altijd mis. Ik moet altijd weer refreshen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de gelijkenis tussen een tweeling en een massagraf?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een vrouw en een doodskist?
Daar gaan we aan werken!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dat bufferen tussen de DJ's door gaat bij mij altijd mis. Ik moet altijd weer refreshen.
Lijken op elkaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Wat is de gelijkenis tussen een tweeling en een massagraf?
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef sharr het volgende:
[..]Ik dacht echt.. Teeeering wat draait Dragems een lekkere muziek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het was m'n eigen muziek..
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Ik heb er al sowieso 4 verzonden.quote:
Lijken op elkaar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ze hebben allebij minstens 2 hoofden?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Horizontaal werken ze het beste?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een vrouw en een doodskist?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef quaas het volgende:
[..]
Ze hebben allebij minstens 2 hoofden?
quote:
NIKS! D'R MOET BIJ ALLEBEI EEN STIJVE IN HAHAHA EINZZZ!!!11ROFLCOPTERquote:
Ik GEBRUIK Winamp!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef Zokunen het volgende:
Winamp kent dat probleem niet.
Werkt de webstream nu al wel goed? (die gebruik ik nooit)
Fout, maar wel origineelquote:
Ik gebruik ook winamp balhaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef Zokunen het volgende:
Winamp kent dat probleem niet.
Werkt de webstream nu al wel goed? (die gebruik ik nooit)
Dan niet de goedequote:
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
NIKS! D'R MOET BIJ ALLEBEI EEN STIJVE IN HAHAHA EINZZZ!!!11ROFLCOPTER
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
NIKS! D'R MOET BIJ ALLEBEI EEN STIJVE IN HAHAHA EINZZZ!!!11ROFLCOPTER
wie is dat?quote:
iTunes is het grootste FAAL programma ooit! (en ik heb een iPhone /wrists)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |