quote:Inderdaad, een flutredenatie dus.
Op woensdag 1 oktober 2003 17:10 schreef Tokus het volgende:[..]
je moest 's weten hoeveel bands die volgens jou onder "echte metal" vallen precies hetzelfde doen...

quote:Inderdaad, zelfs bij true blackmetal gebeurd dat zovaak. Niet de hele tijd, maar bij een hoop bands toch geregeld, en daar is niets mis mee vind ik. Zolang het maar een beetje wordt afgewisseld.
Op woensdag 1 oktober 2003 17:10 schreef Tokus het volgende:[..]
je moest 's weten hoeveel bands die volgens jou onder "echte metal" vallen precies hetzelfde doen...
Bovendien hebben noten ook een LENGTE, met 1 powerchord kun je al heel veel doen.

quote:En zelf kom je in een ander topic aanzetten met de populairste en waarschijnlijk commercieelste black/death*metal...
Op woensdag 1 oktober 2003 14:22 schreef Borknagar het volgende:
Slipknot is gewoon rotte herrie. Vuile Nu-Metal...
* Borknagar roept iedereen op naar echte metal te luisteren
* ik kan black en death nog steeds niet onderscheiden
Hier de quote uit het andere topic:
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 15:00 schreef Borknagar het volgende:
Limp Bizket is niet bruut, ook niet bruter, en al zeker niet bruutst.Dimmu Borgir
Borknagar
Finntroll
Opethzijn daarintegen wel bruut

quote:Slipknot is herrie.
Op donderdag 2 oktober 2003 17:16 schreef GoLLeM het volgende:[..]
En zelf kom je in een ander topic aanzetten met de populairste en waarschijnlijk commercieelste black/death*metal...
Als je dan naar "echte" metal wil luisteren, doe dan Dying Fetus, Dissection, Marduk enzo...
zeikerd.* ik kan black en death nog steeds niet onderscheiden
Hier de quote uit het andere topic:
[..]

quote:Of iets commercieels is of niet heeft er niks mee te maken of het mooi is of niet... en Marduk en Dying Fetus passen in het rijtje ''commercieel'' ook prima thuis.
Op donderdag 2 oktober 2003 17:16 schreef GoLLeM het volgende:En zelf kom je in een ander topic aanzetten met de populairste en waarschijnlijk commercieelste black/death*metal...
Als je dan naar "echte" metal wil luisteren, doe dan Dying Fetus, Dissection, Marduk enzo...
zeikerd

ik vind dus helemaal niks aan Slipknot...
en dat geldt wat mij betreft voor nagenoeg alle nu-metal
[edit]
even veranderd ivm de netiquette (op gewezen door OProg)
[Dit bericht is gewijzigd door bas-beest op 28-10-2003 23:48]

quote:*proest*yeah, right...*proest*
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:39 schreef iScripters het volgende:
Slipknot 0wnz ya all!!

quote:En hier was nou zo'n heel leuk stuk over
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:38 schreef bas-beest het volgende:
nette eerlijke reactie:

en dat geldt wat mij betreft voor nagenoeg alle nu-metal

quote:ik heb mijn reactie al veranderd... smileys weggehaald, maar mijn mening is niet gewijzigd...
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:44 schreef OProg het volgende:[..]
En hier was nou zo'n heel leuk stuk over
De Netiquette van het muziekforum.

quote:Dying Fetus? Hm, dacht het niet.
Op dinsdag 7 oktober 2003 14:10 schreef Borknagar het volgende:[..]
Of iets commercieels is of niet heeft er niks mee te maken of het mooi is of niet... en Marduk en Dying Fetus passen in het rijtje ''commercieel'' ook prima thuis.

quote:There's something in you I dispise...
Op dinsdag 28 oktober 2003 23:42 schreef bas-beest het volgende:[..]
*proest*yeah, right...*proest*
Iedereen heeft recht op zijn eigen mening, maar dit is natuurlijk regelrechte onzin
Ik ben het eens met recht op een eigen mening, maar dat wat jij nu zegt is dus ook geen mening, net als wat ik zei.. dus zal mijn post anders formulieren:
Slipknot 0wnz ya all in my opinion!

dat valt reuze mee.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:08 schreef Conorach het volgende:
Ik vind 't gewoon 2-akkoorden-boyband-popmetal.![]()

* Conorach met Djaser eens isquote:Op woensdag 24 maart 2004 20:21 schreef Djaser het volgende:
Die Hamerfall-achtige heavy metal kunnen meestal toch net ietsje beter spelen dan Slipknot en stoppen toch net ietsje meer variatie in hun muziek. Om die reden mag je dat zo bands als truie metalhead best leuk vinden.

Meer variatie? Ach komop, het is pure simpele retrometal. Terug naar de meest eenvoudige oorsprong. Ik heb hier twee platen van Hammerfall staan. Het zijn leuke liedjes, maar het is verschrikkelijk op formule gebaseerd en van progressie is nauwelijks sprake. Bovendien is het zeer ondynamische muziek: weinig wisselingen in tempo en alle nummers hebben vrijwel dezelfde structuur. Het vervult z'n functie als ouderwetse 'easy listening' heavy metal. Ik ben ook geen fan van Slipknot, maar ik hoor tussen de s/t en "Iowa" meer verschil dan tussen de twee Hammerfall platen die ik bezit.quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:21 schreef Djaser het volgende:
Die Hamerfall-achtige heavy metal kunnen meestal toch net ietsje beter spelen dan Slipknot en stoppen toch net ietsje meer variatie in hun muziek. Om die reden mag je dat zo bands als truie metalhead best leuk vinden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |