dank!quote:
Zo traag he!quote:
Ze beseffen niet dat dat nooit kan, info enzo....quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef Urb het volgende:
Haha ze denken nog steeds dat Jurien terug komt.
als bommie op dreef is, moet je niet eens proberen er eentje te makenquote:
Soms zijn het echt verschrikkelijke debielen he?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ze beseffen niet dat dat nooit kan, info enzo....
Ja joh.. en broeikaseffect, ebola, kindertjes in de derde wereld enzoquote:
zal het onthouden. was al blij met mijn eerstequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
als bommie op dreef is, moet je niet eens proberen er eentje te maken
Echt een hufterstreek vind ik dat steeds! Het gaat om de geheimen dus ik vind die hele beperking gewoon niet kloppen! Ze moeten elk moment van de dag/nacht mogen drukken en raden!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef secretannie het volgende:
Ik zit in mijn eentje in die ander te schrijven.... Pfffffff
Leuk he al die reactiesquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef secretannie het volgende:
Ik zit in mijn eentje in die ander te schrijven.... Pfffffff
Ja groot gelijk heb je. Wat moeten ze dan doen die dagen ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt een hufterstreek vind ik dat steeds! Het gaat om de geheimen dus ik vind die hele beperking gewoon niet kloppen! Ze moeten elk moment van de dag/nacht mogen drukken en raden!
Dat klopt inderdaad. Moet eerlijk zeggen géén idee of daar de procenten werden gezegd.quote:
ja , eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Echt een hufterstreek vind ik dat steeds! Het gaat om de geheimen dus ik vind die hele beperking gewoon niet kloppen! Ze moeten elk moment van de dag/nacht mogen drukken en raden!
Kijk ik kan begrijpen dat hij saterdag tot zondag gesloten is, omdat er dan mogelijk te veel gedrukt word voor de uitzending van maandag. Maar nu tot zaterdag snap ik niet...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
krijgen een nachtmissiequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef Kliertje41 het volgende:
Bommie net terug van hardlopen is er nog wat gebeurd
Hmm ok.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, er stond bij 'Dit is de man die de borstverkleining heeft gehad'.
En aangezien het er op dat moment in Maik zijn topic over ging dat hij het zou zijn, heb ik hem daar geplaatst. Er stond geen naam bij. Srsly.
ik denk dat ze anders de uitzendingen niet meer vol kunnen krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja , eens![]()
Als ze niet meteen kunnen drukken, trekt er altijd wel iemand terug of bespreekt het met een ander in de groep
Mee eens, ze zouden ook meerdere keren moeten mogen drukken als de inhoud van hun kluis dat zou toelaten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
vadaag om 2 uurquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Hahaha om 11 en 12 en om 1 uur zeker
Dan wordt er na 1x raden meteen weer gezegd dat die dicht isquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef Tassie37 het volgende:
Is gewoon een goeie zet dat de kvdw tot zaterdag gesloten is. Zodra die weer open gaat hakken ze mekaars kop dr af om als eerste die hut binnen te stappen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef Tassie37 het volgende:
Is gewoon een goeie zet dat de kvdw tot zaterdag gesloten is. Zodra die weer open gaat hakken ze mekaars kop dr af om als eerste die hut binnen te stappen.
Hmmm daar krijg ik beelden bij waar ik ook wel blij van word. Vooral die dombo's die alle info met elkaar delen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef Tassie37 het volgende:
WTG Bommiequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Je moet ze nu al met een horde buffels die kamer inkrijgen om in godesnaam eens een keer te drukken ... Vooral de vrouwen, die zijn het ergst, laffe geldwolven...
VROUWENALLEMAAL!
Wat zou je ze missen als er geen vrouwen meer zouden zijn!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef versabommie het volgende:
[..]
![]()
Je moet ze nu al met een horde buffels die kamer inkrijgen om in godesnaam eens een keer te drukken ... Vooral de vrouwen, die zijn het ergst, laffe geldwolven...
VROUWENALLEMAAL!
Ik begin ook steeds meer te denken dat het Karim is en dat de foto in spiegelbeeld is gezet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hmm ok.
Vind wel vaag want er lijkt een moedervlek te zijn weg gewerkt die op die andere versie wel te zien is?
En het lijkt of er een tattoo word afgedekt.
brrrrrrrrr moet er niet aan denkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Wat zou je ze missen als er geen vrouwen meer zouden zijn!
Een hoop gezeik, letterlijk en figuurlijk..quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Een hoop gezeik, letterlijk en figuurlijk..
35 paar schoenen in de kastquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Yep ik denk een deel van het yin en yang teken, in ieder geval een soort van komma.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds meer te denken dat het Karim is en dat de foto in spiegelbeeld is gezet.
Karim heeft op zijn linker bovenarm een tattoo toch?
En die heeft ook een litteken bij zijn oksel waarvan hij zelf zei dat hij vroeger op een hek met spijlen (? oid) was gevallen.
servio wisselt van kluisbedrag met Alex, dat zou pas lachen zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Day het volgende:
Ben benieuwd wie morgen van kluis moeten wisselen. Die van Sofia zou wel mooi zijn, ze doet er toch niks mee.
Ja met die van alex als ie terug komtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Day het volgende:
Ben benieuwd wie morgen van kluis moeten wisselen. Die van Sofia zou wel mooi zijn, ze doet er toch niks mee.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
servio wisselt van kluisbedrag met Alex, dat zou pas lachen zijn
datquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Day het volgende:
Ja.. vlak voor hij eruit ligtquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
schuif lekker aan bij servioquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:18 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Een hoop gezeik, letterlijk en figuurlijk..
en dan krijgt ie te horen: je hebt ze toch niet meer nodig, alex had 50% van de stemmen, en jij mag NU naar huis (lilluke k*t)quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Het is best een goede aktie. Ze kunnen veel beter uitpluizen voordat ze dom drukken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:15 schreef Tassie37 het volgende:
Ik snap vooral niet waarom ze die moedervlek hebben weg gehaald.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begin ook steeds meer te denken dat het Karim is en dat de foto in spiegelbeeld is gezet.
Karim heeft op zijn linker bovenarm een tattoo toch?
En die heeft ook een litteken bij zijn oksel waarvan hij zelf zei dat hij vroeger op een hek met spijlen (? oid) was gevallen.
Idd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Yep ik denk een deel van het yin en yang teken, in ieder geval een soort van komma.
Is niet waar ze heeft er nog een bericht van thuis mee gekocht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef Day het volgende:
Gaat ze waarschijnlijk aan je vragen wat zouden haar ouders ervan vindenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Die mag 'm best een keer in dr mond stoppen hoor....
Maar dan gaat ze vast weer huilen....
En dan erachteraan: Ja Servio, HEEL NEDERLAND haat je!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en dan krijgt ie te horen: je hebt ze toch niet meer nodig, alex had 50% van de stemmen, en jij mag NU naar huis (lilluke k*t)
Als ik jouw was zou ik het eerst in drievoud aanvragen bij haar oudersquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef muzas het volgende:
[..]
Die mag 'm best een keer in dr mond stoppen hoor....
Maar dan gaat ze vast weer huilen....
Misschien omdat het met de moedervlek voor ons te makkelijk te vergelijken was welke bewoner het is? En dat ze dat op die andere versie waren vergeten?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waarom ze die moedervlek hebben weg gehaald.
Misschien hebben ze een leuk plaatje van een manboob gezocht om die aan de media te presenteren als zijnde van een van de bewoners en is het wel niet zo.
Maar goed ik ben para he
en voor jou Serviooooo, staat er helemaal NIEMAND maar dan ook NIEMAND op Schiphol te wachten, bij Jurien en Cynthia stonden er tienduizendenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
En dan erachteraan: Ja Servio, HEEL NEDERLAND haat je!![]()
( ze denken nu toch al dat ze wereldnieuws zijn dus ach waarom niet)
Of er een fles wodka in tiefen en smorgens maken dat je wegkomt..quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Als ik jouw was zou ik het eerst in drievoud aanvragen bij haar ouders
En ook de hele bingoclub kotst op je!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en voor jou Serviooooo, staat er helemaal NIEMAND maar dan ook NIEMAND op Schiphol te wachten, bij Jurien en Cynthia stonden er tienduizenden
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
En ook de hele bingoclub kotst op je!
zelfs je vriendjes moeten je niet meerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Dan nog heeft ze onwijs veel geld in d'r kluis waarmee ze in ieder geval niet het spel speelt. En daar is het wel voor bedoeld.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef marky het volgende:
[..]
Is niet waar ze heeft er nog een bericht van thuis mee gekocht.
En ook van de gay-pride ben je verbannen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik kan me van hem niet erg voorstellen dat hij dik geweest is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Idd.
[ afbeelding ]
En dan staat die 'clue' foto dus in spiegelbeeld.
En zelfs Gordon wil niet in dezelfde krant staan als jou!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:24 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
En ook van de gay-pride ben je verbannen.
dit jaar mag je niet OP de boot, maar hang jij ONDER de bootquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:24 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
Je mag hooguit op een zinkende modderschuit plaatsnemen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:24 schreef Tassie37 het volgende:
[..]
uh, zou jij dat wel willen dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
En zelfs Gordon wil niet in dezelfde krant staan als jou!
Nee ik ook niet, maar ik ben zo wisselvallig als de pest met die fotoquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik kan me van hem niet erg voorstellen dat hij dik geweest is.
En hij lijkt me er het figuur ook niet voor om dat te doen.
Yep...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef Kliertje41 het volgende:
Zit Jo nou te telepathien maar ontvangt niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |