Was het zijn initiatief of de jouwe?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is een beetje afwachten in hoeverre het wederzijds is. Want ik heb best interesse
. Vind daten gewoon erg naar
, vooral als je elkaar voor het eerst ziet. Dan is alles awkward.
quote:
Ehm, ik zei op msn dat we elkaar maar snel moesten ontmoeten. Toen zei hij "kan je morgen?" en toen zei ik ja. En werd ik nerveuzer dan een kreeft boven een pan met kokend waterquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Was het zijn initiatief of de jouwe?
hahahah truste kerelquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
Mensen: ik ga slapen.
slaap lekker allen:
Welterustenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
slaap lekker allen:
Trusten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
slaap lekker allen:
Nou.. das ook toch alleen maar een goed tekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, ik zei op msn dat we elkaar maar snel moesten ontmoeten. Toen zei hij "kan je morgen?" en toen zei ik ja. En werd ik nerveuzer dan een kreeft boven een pan met kokend water.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef Crazy-M het volgende:
slaap lekker allen:
Nou weet niet of ik er zo blij moet zijn.quote:
Die omschrijving.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, ik zei op msn dat we elkaar maar snel moesten ontmoeten. Toen zei hij "kan je morgen?" en toen zei ik ja. En werd ik nerveuzer dan een kreeft boven een pan met kokend water.
Wat hebben jullie gedaan? Hoe oud is ie? Hoe ziet ie eruit?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou weet niet of ik er zo blij moet zijn.
Wacht, ik geef Benny wel de schuld. Benny, jouw schuld!
Amsterdam, koffie, film, koffie en naar huis. 34 (quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wat hebben jullie gedaan? Hoe oud is ie? Hoe ziet ie eruit?
Sorry Luttequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou weet niet of ik er zo blij moet zijn.
Wacht, ik geef Benny wel de schuld. Benny, jouw schuld!
Ah, een sugardaddy.. een strak gespierde Spanjaard?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Amsterdam, koffie, film, koffie en naar huis. 34 (). Spaans.
OMGquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr... morgen van alles geplant, nu blijkt dat ik 430 poststukken heb... nu mag ik dus al om 6 uur mn bed uit om alvast wat te bezorgen.. hoop dat ik alles voor kwart voor half 9 rond heb, want kwart voor 9 de trein,, grrrr
Hoeveel heb je normaal dan ongeveer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Grr... morgen van alles geplant, nu blijkt dat ik 430 poststukken heb... nu mag ik dus al om 6 uur mn bed uit om alvast wat te bezorgen.. hoop dat ik alles voor kwart voor half 9 rond heb, want kwart voor 9 de trein,, grrrr
Ja, en dan moet ik dus welgeteld 45 minuten naar school, daarna naar mn vriendin, en een nieuwe outfit shoppen! Even een thee'tje doen in de kroeg.. en dan terug naar huis, om vervolgens nog weer post te gaan bezorgen denk ikquote:
Waarom moet je naar school dan? Is dat belangrijk genoeg om te gaan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ik dus welgeteld 45 minuten naar school, daarna naar mn vriendin, en een nieuwe outfit shoppen! Even een thee'tje doen in de kroeg.. en dan terug naar huis, om vervolgens nog weer post te gaan bezorgen denk ik
Ehm, ja.. dat is het enige uur in de week wat ik hebquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom moet je naar school dan? Is dat belangrijk genoeg om te gaan?
Oooh, dat wist ik nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:56 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ehm, ja.. dat is het enige uur in de week wat ik heben als ik niet ga, haal ik dus geen diploma
Wiep is een Kelly?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wiep is op d'r pik getrapt.. had je dat al gelezen?
Neequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:57 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Wiep is op d'r pik getrapt.. had je dat al gelezen?
Mjah.. en je mag 2x missen ofzo.. en van de 2 lessen die zijn geweest, heb k al 1 gemist. ben benieuwd of t me lukt om de rest te volgenquote:
Je bedoelt deze...?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:58 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Er is waar ze woont een groot feest met allemaal optredens.. en ze hebben haar niet gevraagd
eh.. nee.. dat is haar eigen project!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je bedoelt deze...?
http://a1.sphotos.ak.fbcd(...)233707_7650686_n.jpg
Ja, dat wist ik wel maar dacht dat je dat bedoeldequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:04 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
eh.. nee.. dat is haar eigen project!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |