Hier zie je een Libische Su-24 Fencer een bom droppen :quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:25 schreef doeterniettoezegiktoch het volgende:
martinchulov More bombings in Brega and Ajdabiya today. Jets continue to be the curse of the rebels. #libya
ja , tweete hij gisteren ook over .. dat zn broer pro is ..quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:35 schreef Dance99Vv het volgende:
TrablesVoice LibyanTV has my brother's mind!
33 minutes ago via Echofon .
TrablesVoice the thing that terrifies me is my brother is not paid 2b pro-gaddafi, he believes the revolution is wrong so he is supporting him!
33 minutes ago via Echofon
broedertwist
thnx voor die link .. niet zo lang geleden ook beelden op AJE van zo'n bombardement , maar was nog dichterbij .. je zag ook witte jeep in die beelden .. was dat dezelfde plaatst alleen bombardement eerder , of andere locatie ?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:29 schreef Muridae het volgende:
[..]
Hier zie je een Libische Su-24 Fencer een bom droppen :
(video van gisteren)
http://www.bbc.co.uk/news/world-africa-12619739
[ [url=http://cdn-www.airliners.net/aviatio(...)49908.jpg]afbeelding[/url] ]
AJE; 11:50amquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:44 schreef Dance99Vv het volgende:
pro gadaaffi planes attack brega again , bron presstv
evacueren was het doel geen militaire inmenging dus op zich legitiemquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:57 schreef Lagrinta het volgende:
Het spijt me wel, maar ik moet hier toch wel om lachen dat een paar van die Nederlanders zijn gegijzeld. Hoort ook niet wat NL heeft gedaan.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
evacueren was het doel geen militaire inmenging dus op zich legitiem
b.t.w. ik had ook gehoord dat de evacués ondertussen wel libië uit zijnquote:Naar nu bekend is geworden, zijn afgelopen zondag drie Nederlandse militairen door de Libiërs opgepakt. Ze waren naar Sirte gevlogen om twee evacués op te halen en werden daar door het leger van Kadhafi gevangengenomen.
Legitiem? Waarom moet je toestemming vragen dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:58 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
evacueren was het doel geen militaire inmenging dus op zich legitiem
landings rechten waren van toepassing op het vliegveld tripoli naar mijn ideequote:Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Legitiem? Waarom moet je toestemming vragen dan?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:55 schreef Dance99Vv het volgende:
gpdMiddleEast Ik probeer hier vanuit #benghazi contact te krijgen met bronnen in Sirt en Tripoli over mislukte Ned. reddingsoperatie met helicopter.
7 minutes ago via web
Oké.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:03 schreef Dance99Vv het volgende:
GPD heeft dus info van iemand uit jordanie die in benghazi is.......zucht.......
gpdMiddleEast ...onderstaande dus allemaal volgens een hulpverlener/dokter uit Jordanie die hier in Benghazi is.
4 minutes ago via web
ja misschien in beghazi niet , maar andere steden wel ..quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:54 schreef Dance99Vv het volgende:
gpdMiddleEast Sprak zojuist hier in #Benghazi met hulpverlener uit Jordanie. Volgens hem in #Libie GEEN voedseltekorten. Ook GEEN tekort aan medicijnen...
4 minutes ago via web heeft tie zijn capu al gehad
plz nee ( die onzin van emquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
wil je een uitwerking van wat hij tweet m.b.t. medische zaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |