SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hij is er weer
ik zie geen AbjectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
quote:Op maandag 7 maart 2011 15:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Alleen de scantraxx rootz geloof ik
you gotta be FUCKING kidding me?!quote:Op maandag 7 maart 2011 15:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Alleen de scantraxx rootz geloof ik
ja, nu jahquote:Op maandag 7 maart 2011 15:16 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hahha es tut mir leid, maar m'n map is al overvol
Stimmt... maar toen ik een jaar of 2 overging van 192 naar 320kbps zijn de abject tracks niet opnieuw aangeschaftquote:Op maandag 7 maart 2011 15:17 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ja, nu jahmaar die Abject platen zijn al een paar jaar oud!
en waarom niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 15:19 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Stimmt... maar toen ik een jaar of 2 overging van 192 naar 320kbps zijn de abject tracks niet opnieuw aangeschaft
Geen ideequote:Op maandag 7 maart 2011 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en waarom niet?(heb wel een .wav van In Our Memories voor je trouwens
)
genoeg toffe Abject-tracks; Like A Fireball, Feel So Good, In Our Memoriesquote:Op maandag 7 maart 2011 15:25 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Geen ideeKijk binnenkort wel ff of ik 't aanschaf
M.I marathon... jaaaaaaaaaquote:Op maandag 7 maart 2011 15:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
Tsjah der zijn wel meer goeie tracksAls ik het allemaal moet draaien krijg ik setjes van 10 uren
Ik snap de link niet tussen Bass Modulators en Wasted Penguinz?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte om die reacties eronder, Wasted Penguinz![]()
En dit was de andere preview:
Wat is er opeens met al die losers die overal gaan janken om de Wasted Penguinz? Lekkere belediging naar Bass Modulators, zielig hoor
Allebei Scantraxx? Alleen zijn de Wasted Penguinz meer in de smaak bij de Scantraxx fanboys...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:19 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ik snap de link niet tussen Bass Modulators en Wasted Penguinz?
Scantraxx fanboys hebben geen smaakquote:Op maandag 7 maart 2011 18:36 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Allebei Scantraxx? Alleen zijn de Wasted Penguinz meer in de smaak bij de Scantraxx fanboys...
h0 h0 h0quote:Op maandag 7 maart 2011 18:06 schreef Koepert het volgende:
Oh en M.I. ... hoewel t n vette plaat is.. jammer dat Breakbeat Junkie nu alweer in je setje zit, verder is ie natuurlijk top!
Niks hohohoquote:Op maandag 7 maart 2011 18:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
h0 h0 h0Tis pas de 2e keer dat ik hem gedraaid heb en de vorige was in nummer 12 oftewel 11 weken geleden
Verder thnx!
Heb jij n verdommens goed punt...quote:Op maandag 7 maart 2011 19:21 schreef haakon het volgende:
Remember ga ik sowieso niet heen.. Dan is er in Zak een gigantisch ziekelijk dik hardcorefeest
Sorry meneer, zal het niet weer doenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
Niks hohohoEr zijn zoveel platen, dat is best mogelijk om geen 2x dezelfde te draaien
Neemt niet weg: Graag gedaan, hij is weer zeer lekker..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |