Beste nieuws van de dag. Wat een fijne plaat vind ik datquote:
Same here.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:49 schreef NLS04 het volgende:
Dit weekend voor mij overigens geen hardstyle maar carnaval
Aiiiii, das wel kut! Maar wel nice dat je dan misschien naar XXL gaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Kroegentocht @ Cuijk op losse schroeven komen te staan wegens overlijden/crematie op de dinsdag van moeder van een mentor-leerling van me. Misschien dat k daarom de XXlerator nog wel mee pak.
vanavond de eerste paar paters maar achterover kantelen !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef T-Force het volgende:
CarnavalWaar het ook is, bier wordt er gedronken, lekker
![]()
Ik zeg: Proost mannen (& Krullie)
preciesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef haakon het volgende:
[..]
vanavond de eerste paar paters maar achterover kantelen !
hell yeah!quote:
Dikke analoge shit jong.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef Levitas het volgende:
Dag 4. Jezus, die studio van Deepack. Het lijkt net een vliegtuig met al die knopjes!
ja en ik ben ook thuis bart dus geen zorgen meer. hoe laat morgen? en komt je zusje ook mee? ^^quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
bier.....
ijskoud bier...
vol plezier...
enzo...
Proost!!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 03:04 schreef Tha_Bartman het volgende:
bier.....
ijskoud bier...
vol plezier...
enzo...
Pics van je zusje?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 04:21 schreef de_huig het volgende:
[..]
ja en ik ben ook thuis bart dus geen zorgen meer. hoe laat morgen? en komt je zusje ook mee? ^^
Het was wel aardig jaquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:34 schreef T-Force het volgende:
Volgens mij hebben Bart & Huig gisteren plezier gehad
Waar doen jullie eigenlijk carnavallen? Lampengat ofwat?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:52 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het was wel aardig ja
over 1.5 uur beginnen we weer
Kan m'n vinger er ook niet meer op leggen hoe dat ding ookalweer heet.. Iig, ouwe analoge shitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:38 schreef Levitas het volgende:
Dag 4. Jezus, die studio van Deepack. Het lijkt net een vliegtuig met al die knopjes!
quote:People always trying to get next to me
I had a beautiful experience on ecstasy
I'm a writer a poet a genius I know it
I don't buy cheeba I grow it
Sorry jonguh! mn phone flipte! Snapte dr zelf ook geen ruk vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:32 schreef haakon het volgende:
Godver Jeroen, waarom moest je nou zo'n moeilijk smsje sturen? Ik snapte dr helemaal niets van
Was gister echt belachelijk dronken en vanmorn weer werken
M'n baas keek echt van: WTF
Gister op ALLE nummers staan hakken/stampen
Deze bedoelde ik @ Zak rippie!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:12 schreef NLS04 het volgende:
Beetje dubbele gevoelens hierbij. Het klinkt helemaal niet zo verkeerd maar toch blijft er onmiskenbaar een angerfistvergelijking hangen..
hoezo lijkt deze track op Angerfist dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:12 schreef NLS04 het volgende:
Beetje dubbele gevoelens hierbij. Het klinkt helemaal niet zo verkeerd maar toch blijft er onmiskenbaar een angerfistvergelijking hangen..
AJ Busta - I Grown It (The Machine Remix)quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben bezig in Winamp alle labels een beetje te organizen voor mn SGS. Druk per-ongeluk dubbel op WYFYB#10
[..]
Haha, godverdomme, weettie ff hoorquote:Op zaterdag 5 maart 2011 15:35 schreef Eraser127 het volgende:
Je bedoelt modulaire synthesizer. In dit geval issie van www.synthesizers.com
Ten eerste al de BPM.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:30 schreef BunnyCookii het volgende:
Wat is nou eigenlijk het verschil tussen hardcore en hardstyle, ik luister het beide maar ik weet echt niet wat er nou zo 'anders' in is..
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 16:43 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben bezig in Winamp alle labels een beetje te organizen voor mn SGS. Druk per-ongeluk dubbel op WYFYB#10
[..]
Wat een nieuwe???? Door wie?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vanavond ff de nieuwe Pounding Senses Remix erop gooien
Echt?quote:
Heb je hem gehad van Kodex? Leuk! Zag Miquel ook al zeer regelmatig met Kodex promo's strooien!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 19:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
Vanavond ff de nieuwe Pounding Senses Remix erop gooien
Ik hoop dat het goed gaat, die track laten remixen door iemand anders dan pollen/zany is vragen om problemen.quote:
Ik ben heel erg benieuwd. Filmpje/preview/snippet/whatever toevallig?quote:
Verkleed als puntzakken friet. Ik moest even hardop lachen toen ik de foto op Twitter zagquote:Op zondag 6 maart 2011 12:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
De Donkey Rollers stellen me ook nooit teleur dat de muziek even stil viel wordt ze vergeven
![]()
![]()
![]()
Die Noisecontrollers edit is anders flinkquote:Op zondag 6 maart 2011 09:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik hoop dat het goed gaat, die track laten remixen door iemand anders dan pollen/zany is vragen om problemen.
Maar ik ben benieuwd, zijn er al filmpjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is Stanley ... ja? waar is hij eigenlijk? ... als je hem nodig hebtquote:Op zondag 6 maart 2011 09:10 schreef Tha_Bartman het volgende:
Maar ik ben benieuwd, zijn er al filmpjes?
"Stanley, heb gij je cam aan of nie?"quote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Waar is Stanley ... ja? waar is hij eigenlijk? ... als je hem nodig hebt
Zag net deze weer bij suggesties van Youtube:quote:Op zondag 6 maart 2011 14:21 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Waar is Stanley ... ja? waar is hij eigenlijk? ... als je hem nodig hebt
Alles naar de Klote kwam ook nog langs hierquote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef Koepert het volgende:
U zijt foutief meneer..
HHZ en Wildstylez - Down with the Hardstyle..
terverdediging.. Yellow Minute Alpha2 remix kwam ook lansgs
WAT een line-upquote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef ElDani het volgende:
Remember:
Daniele Mondello
Luna
Gary D
Isaac
Pavo
Deaz D
Warmduscher
Beholder & Balistic
Hosted by MC Da Syndrome
Helaas niet aanwezig, ga die dag op vakantie naar Cyprusquote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef ElDani het volgende:
Remember:
Daniele Mondello
Luna
Gary D
Isaac
Pavo
Deaz D
Warmduscher
Beholder & Balistic
Hosted by MC Da Syndrome
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:25 schreef robuust89 het volgende:
[..]
"Stanley, heb gij je cam aan of nie?"
Nice!quote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef ElDani het volgende:
Remember:
Daniele Mondello
Luna
Gary D
Isaac
Pavo
Deaz D
Warmduscher
Beholder & Balistic
Hosted by MC Da Syndrome
toffe lijnquote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef ElDani het volgende:
Remember:
Daniele Mondello
Luna
Gary D
Isaac
Pavo
Deaz D
Warmduscher
Beholder & Balistic
Hosted by MC Da Syndrome
Dat kon ook natuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef Koepert het volgende:
U zijt foutief meneer..
HHZ en Wildstylez - Down with the Hardstyle..
terverdediging.. Yellow Minute Alpha2 remix kwam ook lansgs
Jaaaaaaaaa!quote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef ElDani het volgende:
Remember:
Daniele Mondello
Luna
Gary D
Isaac
Pavo
Deaz D
Warmduscher
Beholder & Balistic
Hosted by MC Da Syndrome
Toen ik dat een keer tegen hem zei kon hij het niet waarderenquote:
Aanwezigquote:Op maandag 7 maart 2011 00:09 schreef ElDani het volgende:
Remember:
Daniele Mondello
Luna
Gary D
Isaac
Pavo
Deaz D
Warmduscher
Beholder & Balistic
Hosted by MC Da Syndrome
Da syndrome, da's toch die held die meer aan het hakken is dan MC'en?quote:Op maandag 7 maart 2011 11:38 schreef Levitas het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa!![]()
![]()
M`n eerste pure early hardstyle feest. Regelmatig in early tenten of zalen gestaan voor de afwisseling en dat vond ik altijd zo gigantisch vet. Toen ik niks te doen had alle Scantraxx en Fusion records vanaf 2002 gedownload en ik was hooked!
Ennn.... SyndromeDat is één van de mooie verschillen tussen B2S en Q-Dance, bij Q had daar gegarandered Ruffian staan, waar ik absoluut NIKS mee heb
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef Levitas het volgende:
Juistem Robuust! De held :-D
Nieuwe preview van Bass Modulators:
Plaatsvervangende schaamte om die reacties eronder, Wasted Penguinzquote:Op maandag 7 maart 2011 12:20 schreef Levitas het volgende:
Juistem Robuust! De held :-D
Nieuwe preview van Bass Modulators:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |