Daar dacht ik laatst ook al aan inderdaad, klonk niet verkeerd in die fimpjes...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:29 schreef Baronpilsener het volgende:
Ik kan me herinneren dat Ran-D een duet hardstyletrack aan het maken was met een zangeres oid? Hoe zit het daar nu mee?
Van mij nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Daar dacht ik laatst ook al aan inderdaad, klonk niet verkeerd in die fimpjes...
Wie van hier was de bekende van die zangeres ookalweer?
Als je deze bedoeld, dan was ik degene die daar mee kwam:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:52 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Daar dacht ik laatst ook al aan inderdaad, klonk niet verkeerd in die fimpjes...
Wie van hier was de bekende van die zangeres ookalweer?
quote:
net ff thuis gekeken en ik zie mezelfquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:01 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
YT hapert hier op het werk als een malle, maar waar kan ik mezelf vinden?
Ik zie je niet. Die mid intro is trouwens wel fokking vet ge-editquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:40 schreef ReMcOrE het volgende:
net ff thuis gekeken en ik zie mezelf![]()
(@ hele filmpje
)
die hele set was gewoon fokking vetquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ik zie je niet. Die mid intro is trouwens wel fokking vet ge-edit
aight heb je gespot.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die hele set was gewoon fokking vet
en je kunt mij zien ron 01:30:, midden in beeld, wat naar achteren, met dat zwarte met witte letters AVIO-shirt
Haha, iedereen naar de klote, gewoon op een terrasquote:
http://partyflock.nl/part(...)_the_beach_2011.htmlquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:32 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Haha, iedereen naar de klote, gewoon op een terrasMogen ze nog wel een keer doen.
Da Tweekaz! Wat zijn dat toch altijd leuke plaatjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:55 schreef Levitas het volgende:
Episode 6 van Coone's challenge met Da Tweekaz online
Vooral veel humor (eigenlijk gewoon slappe klets), maar ook dit vind ik niet zo heel erg verkeerd klinken. Tot nu toe valt alleen de solo track van Coone tegen. Ben héél benieuwd wat er nog gaat komen!
En je bent het niet zelf.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hoe vet is ditFotograaf spotte 't Wake you from your boredom shirt op XXelerator in de Matrixx afgelopen weekeind
[ afbeelding ]
Volgens mij juist wel en is die andere gast alleen maar als een mongol aan het bewegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Wat doet die niet brede kerel van psyko punkz eigenlijk bij live-acts? Ik zie hem helemaal niet mixen ofzo.
http://www.multiupload.com/E78ENTJKZ0quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:03 schreef ElDani het volgende:
[..]
Rubdown
Dom Lomp & Famous
Niekenieh
Gratis weggegeven.
Doet ook meldenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:29 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik meld me weer, na 5 dagen van carnavalsgekte! Het was geweldig
Zou hem nog een keer downloaden. Heb alleen de ID3 tags veranderd. Kan bij mijn prima.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef Levitas het volgende:
Apart, iTunes kan de gratis tracks van J&W niet openen, want "iTunes kan geen mp3-audio bestanden openen". Da's ook knap.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |