GAST JIJ, JIJ HEBT DE KEYNOTE NIET GEZIEN!!!?!!!!quote:
quote:
Kan maandag wel?quote:
Uiteraard !quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Mono je komt je hier dan ook koffie drinken hier?
ben ff een playlist aan het maken voor vannacht, broertje heeft hele playlist van vannacht gisteren bekend gemaaktquote:
het was ook een grapjequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef Viro het volgende:
[..]
ben ff een playlist aan het maken voor vannacht, broertje heeft hele playlist van vannacht gisteren bekend gemaakt
doe eens link postenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Is het raar dat ik nu meteen de TC opzoek?
Aanschouw. Gebiedende wijs.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef quaas het volgende:
[..]
Aanschouwd is met een D! SPELLINGSKONING ik ben.
quote:
omgedraaid dus!quote:
Jouw kloon dusquote:
Ik raak nu in de war. Zit ik nu op mijn Piel-kloon-account?quote:
Oh nvm, ik zat op m'n goeie account, zit nu op m'n kloon account!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik raak nu in de war. Zit ik nu op mijn Piel-kloon-account?
Dit is Chrome normaal.quote:
Als ik je hoor zijn ze goed gekeurdquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ok ff die woofer en harman kardon speakers testen
Hij zit echt zo dicht bij jou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik je hoor zijn ze goed gekeurd
Hoi graskerel.quote:
Dat is wel heel dichtbij.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:50 schreef mc-Piel het volgende:
Geoliede vetmachine is duidelijk een kloon van Sharr!
Ik weet waar lola woontquote:
tsk eerst stalken, dat is wat men standaard doet tegenwoordigquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon aan mij vragen hoor
Je moet ook niet van die zaadfoto's van d'r uitzoeken!quote:
Ik ben duidelijk genen kloon, beste man.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:50 schreef mc-Piel het volgende:
Geoliede vetmachine is duidelijk een kloon van Sharr!
Ohquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef Viro het volgende:
[..]
tsk eerst stalken, dat is wat men standaard doet tegenwoordig
Maar die foto's staan vast ook niet op internetquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je moet ook niet van die zaadfoto's van d'r uitzoeken!
Ik zou Megan Fox om 6 uur 's morgens ook niet raken als ze net wakker is..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk genen kloon, beste man.
Ik geef je adres wel even doorquote:
Mutsquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
![]()
Kutkloons altijd die in de ontkenning schieten..
Nu is het leuk geweest Sharr..
quote:
quote:
Dit!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
Sorry, maar ik krijg nou eenmaal geen warme gevoelens bij donkere vrouwen..
Krijg je ook niet als ik show heb, minkukel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ps i kehb nog steeds geen antwoord gekeregen op mijn vraag hé?
Zijn we het toch nog ergens over eensquote:
Mee eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
pwnedquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef PiRANiA het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 sharr - 84
2 PiRANiA - 83
dat wilde ik even melden.
Dank voor het antwoord.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Krijg je ook niet als ik show heb, minkukel.
Ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef PiRANiA het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 sharr - 84
2 PiRANiA - 83
Heel laf gezegd is Moluks/indo ook wel het donkerste waar ik ooit vliefd op ben geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
Hoi stadgenootquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef PiRANiA het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 sharr - 84
2 PiRANiA - 83
Er zat er een in Temptation Island, téring die had ik echt schandalig hard willen schenkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
ik ook niet, maar deze vind ik niet verkeerquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
Over vrouwen nog welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens!
Indo meiden zijn welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heel laf gezegd is Moluks/indo ook wel het donkerste waar ik ooit vliefd op ben geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Deze is gemaakt van plasticquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
ik ook niet, maar deze vind ik niet verkeer
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Indo meiden zijn wel..
Eens, zijn tenminste niet zo groot, en hebben mooie billen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hamka'squote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb zojuist een zak Hamka's opengetrokken
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Indo meiden zijn wel..
Gelukkig vind je vissen wel het leukstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Nice geef mij ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb zojuist een zak Hamka's opengetrokken
gratis gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef sharr het volgende:
Oke dat was wel ongelooflijk droog, ik bedoelde dus van Pierenjan, maar vier andere haat dm's waren ook wel leuk
Indo meisjes worden later ook hele lieve oma's!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef Zokunen het volgende:
Het voordeel van Indo/Molukse meiden is ook dat ze niet zo gigantisch vet worden zoals turkse meiden enzo als ze gesettled zijn.
Dat is echt eng af en toe, mooi turks meisje ----> Dikke pad in no time ::N
Pendulum - the vulturequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef Viro het volgende:
hoe heet het originele nummer? dit is de remix van koelkast en mono
Geen idee, ben voetbal kijkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef Viro het volgende:
hoe heet het originele nummer? dit is de remix van koelkast en mono
Wat zijn snuifzoenen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Indo meisjes worden later ook hele lieve oma's!
Die snuifzoenen geven enzo!![]()
![]()
Dat wens ik mijn kleinkinderen wel toe!
Kijk nou uit!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kijk nou uit!
Vanochtend heb je ook al je hand verwondt!nee met voltooid deelwoord is het andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Dat oma zo knuffelt en een kus geeft en dan heeeeeeel diep door d'r neus inademt!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kijk nou uit!
Vanochtend heb je ook al je hand verwondt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geneukt ja.
kushandjes met coke?quote:
Dan moet je bij Koelkast zijn! Hij is mijn leraar Nederlands!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:00 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
nee met voltooid deelwoord is het anders
Hey daar heb ik dan weer amper last van op die mac van mequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef Dalando het volgende:
Mensen ik heb net een virus waarschuwing gehad, moet even av draaien.
Die Koelkast ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dan moet je bij Koelkast zijn! Hij is mijn leraar Nederlands!
Applequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hey daar heb ik dan weer amper last van op die mac van me!
Ook praktisch geen last van werkende games, of niet?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hey daar heb ik dan weer amper last van op die mac van me!
Ahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:01 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat oma zo knuffelt en een kus geeft en dan heeeeeeel diep door d'r neus inademt!
Is iets typisch wat alle Indo oma's doen.
Kamertemperatuur, ik gok zo'n 20 graden. Kan de thermostaat niet lezen vanuit mijn kom.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Goudvis, hoe is de temperatuur van het water in je kom op het moment ?
GAMEN OP EEN PCquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ook praktisch geen last van werkende games, of niet?
Gamen doe je op een PS3 man...quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:02 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ook praktisch geen last van werkende games, of niet?
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:04 schreef sharr het volgende:
vijftig cent per pakje?
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
5,20 geloof ik..quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar een pakje Lucky Strike van 19 peuken ?
Lucky wordt ¤5,00quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Maar een pakje Lucky Strike van 19 peuken ?
Watquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
Dat was wel een voordeel aan mn ex.
Hij nam peuken mee van het eiland. Pakje Marlboro voor 1,80
Dat waren gewoon normale peukenquote:
WAT DOE JIJ NOUquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef Pizzalucht het volgende:
Sharr is gestopt, ze zegt het alleen niet zodat ze stoer lijkt
Meen je die?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef Zokunen het volgende:
Lucky wil zich op het "budget" segment gaan storten, vandaar ¤5,00
Wel jammer 2 vrienden van me zitten bij de marine... in internationale wateren geen accijns en BTW, maar ze roken zelf beide :Squote:Op woensdag 2 maart 2011 21:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat waren gewoon normale peuken![]()
Niet die poolse meuk ofzo
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef sharr het volgende:
Buitenspel is dat de scheidsrechter zijn vlaggetje omhoog doet en 'buitenspel' roept
Een scheids met een vlaggetje, cool!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef sharr het volgende:
Buitenspel is dat de scheidsrechter zijn vlaggetje omhoog doet en 'buitenspel' roept
Grensrechter schatquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:08 schreef sharr het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Op moment van spelen moet er minimaal 2 spelers van de tegenpartij tussen de aanvallende speler en het doel zijn.
Dat is meestal 1 keeper en 1 verdediger.
Ik heb wel gelijkquote:
Ja zoiets, iemand die niet in het elftal zit in ieder gevalquote:
Waarschijnlijk welquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
hoerenjong gaat gebruikt worden voor een jingle
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef LovelyLady het volgende:
hoerenjong gaat gebruikt worden voor een jingle
quote:Een speler staat in buitenspelpositie als deze zich dichter bij de doellijn van de tegenstander bevindt dan de bal en de vóórlaatste tegenstander (inclusief de doelman). Dit geldt niet wanneer de speler zich op zijn eigen speelveldhelft bevindt.
De twee laatste verdedigers kunnen zowel een verdediger en de doelman of twee gewone verdedigers zijn. Een verdediger telt ook mee als hij zich achter de doellijn bevindt. Als de speler zich op dezelfde hoogte als de voorlaatste verdediger bevindt (of met de twee verdedigers tegelijkertijd) staat hij niet in buitenspelpositie. Een speler staat ook niet buitenspel als hij zich achter de bal begeeft, bij het moment van spelen van de bal.
In buitenspelpositie staan is niet tegen de regels. Het kan pas strafbaar zijn als een medespeler de bal naar deze speler speelt op het moment dat deze speler in buitenspelpositie staat. Een speler wordt alleen voor zijn buitenspelpositie bestraft,indien hij op het moment dat de bal wordt geraakt of gespeeld door een medespeler, naar het oordeel van de scheidsrechter, actief bij het spel betrokken is door:
* in te grijpen in het spel, of
* een tegenstander in diens spel te beïnvloeden, of
* voordeel te trekken uit zijn buitenspelpositie
Een speler wordt niet voor zijn buitenspelpositie bestraft indien hij de bal rechtstreeks ontvangt uit een:
* doelschop
* inworp
* hoekschop
Ook wordt hij niet bestraft als hij de bal van een tegenstander ontvangt.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono kreeg ook geen ban toen ie tubgirl postte
Dat kwam omdat myraela hem matstequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
Mono kreeg ook geen ban toen ie tubgirl postte
Zelfs de teams nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja zoiets, iemand die niet in het elftal zit in ieder geval
* sharr kent absoluut niets van voetbal
boe schrikquote:
hahahahquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:11 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Post Yvonne bij de badkuip foto zoals ik deed, die naaktfoto
Wat doe jij met een naaktfoto van Yvonne sowieso?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik had 24 uur ban door het posten van die naaktfoto van Yvonne
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
enzoquote:
Ik had er 4 ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat doe jij met een naaktfoto van Yvonne sowieso?
Ik had een weekquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
vóór de tweede helft?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik kom er meestal wel vóór de eerste helft achter welke kleur welk team is
ze valt op mijn charmes, daarom.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Utopie is het zoontje van Yvonne, daarom.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik had een weekdoor dat ik een andere SC aan het verzieken was
Mijn langste ban was 4 maandenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die had ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je bent wel onlinequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben blij dat ik nu niet op skype zit
SSSTTTTTquote:
wees blijquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:13 schreef sharr het volgende:
Ik heb nog nooit naakt foto's van Yvonne gezien
Meer adoratiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |