GAST JIJ, JIJ HEBT DE KEYNOTE NIET GEZIEN!!!?!!!!quote:
quote:
Kan maandag wel?quote:
Uiteraard !quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
Mono je komt je hier dan ook koffie drinken hier?
ben ff een playlist aan het maken voor vannacht, broertje heeft hele playlist van vannacht gisteren bekend gemaaktquote:
het was ook een grapjequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:41 schreef Viro het volgende:
[..]
ben ff een playlist aan het maken voor vannacht, broertje heeft hele playlist van vannacht gisteren bekend gemaakt
doe eens link postenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef Myraela het volgende:
Is het raar dat ik nu meteen de TC opzoek?
Aanschouw. Gebiedende wijs.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef quaas het volgende:
[..]
Aanschouwd is met een D! SPELLINGSKONING ik ben.
quote:
omgedraaid dus!quote:
Jouw kloon dusquote:
Ik raak nu in de war. Zit ik nu op mijn Piel-kloon-account?quote:
Oh nvm, ik zat op m'n goeie account, zit nu op m'n kloon account!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik raak nu in de war. Zit ik nu op mijn Piel-kloon-account?
Dit is Chrome normaal.quote:
Als ik je hoor zijn ze goed gekeurdquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
ok ff die woofer en harman kardon speakers testen
Hij zit echt zo dicht bij jou?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik je hoor zijn ze goed gekeurd
Hoi graskerel.quote:
Dat is wel heel dichtbij.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:50 schreef mc-Piel het volgende:
Geoliede vetmachine is duidelijk een kloon van Sharr!
Ik weet waar lola woontquote:
tsk eerst stalken, dat is wat men standaard doet tegenwoordigquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon aan mij vragen hoor
Je moet ook niet van die zaadfoto's van d'r uitzoeken!quote:
Ik ben duidelijk genen kloon, beste man.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:50 schreef mc-Piel het volgende:
Geoliede vetmachine is duidelijk een kloon van Sharr!
Ohquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef Viro het volgende:
[..]
tsk eerst stalken, dat is wat men standaard doet tegenwoordig
Maar die foto's staan vast ook niet op internetquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Je moet ook niet van die zaadfoto's van d'r uitzoeken!
Ik zou Megan Fox om 6 uur 's morgens ook niet raken als ze net wakker is..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:52 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:
[..]
Ik ben duidelijk genen kloon, beste man.
Ik geef je adres wel even doorquote:
Mutsquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
![]()
Kutkloons altijd die in de ontkenning schieten..
Nu is het leuk geweest Sharr..
quote:
quote:
Dit!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
Sorry, maar ik krijg nou eenmaal geen warme gevoelens bij donkere vrouwen..
Krijg je ook niet als ik show heb, minkukel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ps i kehb nog steeds geen antwoord gekeregen op mijn vraag hé?
Zijn we het toch nog ergens over eensquote:
Mee eensquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
pwnedquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef PiRANiA het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 sharr - 84
2 PiRANiA - 83
dat wilde ik even melden.
Dank voor het antwoord.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Krijg je ook niet als ik show heb, minkukel.
Ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef PiRANiA het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 sharr - 84
2 PiRANiA - 83
Heel laf gezegd is Moluks/indo ook wel het donkerste waar ik ooit vliefd op ben geweest.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
Hoi stadgenootquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef PiRANiA het volgende:
Top 10 Topic-openers
1 sharr - 84
2 PiRANiA - 83
Er zat er een in Temptation Island, téring die had ik echt schandalig hard willen schenkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
ik ook niet, maar deze vind ik niet verkeerquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
..
Over vrouwen nog welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zijn we het toch nog ergens over eens!
Indo meiden zijn welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heel laf gezegd is Moluks/indo ook wel het donkerste waar ik ooit vliefd op ben geweest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Deze is gemaakt van plasticquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef teijezigterman het volgende:
[..]
ik ook niet, maar deze vind ik niet verkeer
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Indo meiden zijn wel..
Eens, zijn tenminste niet zo groot, en hebben mooie billen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hamka'squote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb zojuist een zak Hamka's opengetrokken
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Indo meiden zijn wel..
Gelukkig vind je vissen wel het leukstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Nice geef mij ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:56 schreef Spaghettivreter het volgende:
Heb zojuist een zak Hamka's opengetrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |