Omdat jij de man bentquote:
Nou vooruit danquote:
Naar de dierentuin.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Nou vooruit danmaar omdat ik moet betalen mag jij uitkiezen wat je wil gaan doen
Daar benk wel voor teporrenquote:
Thanksquote:
douchen/slapen?quote:
Nu in je pyama zeker?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
Lalalalalala damn douchen was lekker
Doe je snelquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
quote:
nee joh, ga nog naar beneden, dan heb ik een sportbroekje aan en een shirtquote:
owwwwwwquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee joh, ga nog naar beneden, dan heb ik een sportbroekje aan en een shirt
ik doe nooit aan nachtbaggerquote:
ONZ is ook niks leuks aan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik doe nooit aan nachtbaggerkom nu al helemaal even niet in ONZ
vroeger wel, maar nu niet meer echt en nadat SwJ weg is helemaal niks.quote:
90% te vinden ja.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
eensch, maar jij komt er toch ook vaak?
Vond er na 2005 al niets meer aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
vroeger wel, maar nu niet meer echt en nadat SwJ weg is helemaal niks.
goed berekendquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:26 schreef Oceanview het volgende:
[..]
9% procent hier 0.5% klaagbaak en 0.5% de rest.
KLB ben ik vandaag niet ingeweest?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vandaag is het 99,9 % general chat en 0,1 % klaagbaak
KLB is het ook niet meer. Daar wordt alleen maar gebaggertquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
KLB ben ik vandaag niet ingeweest?
zelfs GC begint af en toe al wat baggertopics te krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
KLB is het ook niet meer. Daar wordt alleen maar gebaggertOp elke topic krijg je alleen maar reacties van zoveel kanker dit voor je topic en dat voor je topic.
ik had het over mijzelf, ik zit het liefst in GCquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
KLB ben ik vandaag niet ingeweest?
Bij mij ongeveer 80% GC en 20% TALquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vandaag is het 99,9 % general chat en 0,1 % klaagbaak
KLB 2.0 ging het mis.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
KLB is het ook niet meer. Daar wordt alleen maar gebaggertOp elke topic krijg je alleen maar reacties van zoveel kanker dit voor je topic en dat voor je topic.
oow.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik had het over mijzelf, ik zit het liefst in GC
Toen het er net was ging het wel aardig omdat er heel veel op gekeken werd maar dat is ook niet meer zo. jammer genoeg. Vondt sommige topic wel vermakelijk in klb.quote:
De meeste van mijn posts zijn in GC gemaaktquote:
hmmm bij mij eerder laatste tijd 95% GC en 5% TALquote:
Stuartquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
De meeste van mijn posts zijn in GC gemaakt
Ik zit eigenlijk pas sinds vandaag een beetje in gc en dan in dit topic dus daar kank niet over oordelenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zelfs GC begint af en toe al wat baggertopics te krijgen
Bij mij was KSC altijd het meest actief maar dat is aan het dalen. TAL en GRTD worden bij mij iets drukkerderderderquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmm bij mij eerder laatste tijd 95% GC en 5% TAL
shame on me
waar zat je eerst altijd dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk pas sinds vandaag een beetje in gc en dan in dit topic dus daar kank niet over oordelen
ik kom meestal de verkeerde momenten TAL binnen (niemand aanwezig)quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Bij mij was KSC altijd het meest actief maar dat is aan het dalen. TAL en GRTD worden bij mij iets drukkerderderder
Ik herken je denk ik wel van KLBquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik zit eigenlijk pas sinds vandaag een beetje in gc en dan in dit topic dus daar kank niet over oordelen
Dat heb ik ook wel eens. Jammer dat het daar soms lange tijd rustig is inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom meestal de verkeerde momenten TAL binnen (niemand aanwezig)
Ik heb altijd eerst alleen topic zitten lezen. Vlak na mijn registratie zatk ffies in klb. Toen een paar maanden nix en nu beetje overal wat een leuk topic is zoals ik al eerder hier had gezegdquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waar zat je eerst altijd dan?
scheelt erg dat chatters als Vaduz, Bellatrix, Pisces29 en Tombolafan daar vertrokken zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens. Jammer dat het daar soms lange tijd rustig is inderdaad
owja ik vergeet heel snel dingenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:38 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik heb altijd eerst alleen topic zitten lezen. Vlak na mijn registratie zatk ffies in klb. Toen een paar maanden nix en nu beetje overal wat een leuk topic is zoals ik al eerder hier had gezegd
Ken er daar eigenlijk maar 1 vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
scheelt erg dat chatters als Vaduz, Bellatrix, Pisces29 en Tombolafan daar vertrokken zijn
Omdat het hier gezellig is en weinig tot geen baggerquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
het wordt hier eigenlijk steeds drukker
klopt, heeft ook een forse dip gehad maar is weer aan het verbeterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
je hebt wat moeite met stam -t zie ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Omdat het hier gezellig is en weinig tot geen bagger
[sup] vindt ik dan[/sub]
Ja ik weet nog dat we bij deel 737 binnen kwamenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt, heeft ook een forse dip gehad maar is weer aan het verbeteren
Ik heb nooit opgelet tijden nederlandse lesquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef Oceanview het volgende:
[..]
je hebt wat moeite met stam -t zie ik
Dat kan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:43 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik heb nooit opgelet tijden nederlandse les
Gezelligquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
tdrone is een man jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef gianni61 het volgende:
homo? wil je zeggen dat tdrone een man is??
ik dacht dat vallende blokjes konden praten..
staat toch een mannetjesfiguur naastquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef gianni61 het volgende:
mijn blokjes spreken morsequote:Op woensdag 2 maart 2011 21:51 schreef gianni61 het volgende:
ik ken alleen wat een dooie boel ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:05 schreef gianni61 het volgende:
Spreekwoordelijk"Er kwam een dominee voorbij." Deze uitspraak gebruikt men als een gesprek plotseling stilvalt. Een uitleg hiervoor is het feit, dat de dominee soms een bericht kwam brengen dat er een naast familielid was overleden, bijvoorbeeld bij een schipbreuk of dodelijk ongeluk.
ik had hem ook nog nooit gehoord. maar ja, wij hebben ook een pastoor en geen dominee
da's ook hetzelfdequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ken alleen wat een dooie boel ofzo
tot morgen Koenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef gianni61 het volgende:
ik ken wel de uitdrukking: ik ga nu met mn poten op tafel voor de tv liggen
oftewel: tot morgen
Neuken?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tot morgen Koen
[..]
Neuken?
hahaha lache topic, nooit in gekeken eigenlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
tdrone!![]()
Hoe zie je er nu uit 57#
tdrone was verkouden op de 1e paginaquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha lache topic, nooit in gekeken eigenlijk
ik zag hetquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tdrone was verkouden op de 1e pagina
hihiquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
tdrone was verkouden op de 1e pagina
/hugquote:
wat bedoel je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zag het
niks voor jou om op te posten
Thanxquote:
Ben nu al een paar dagen alleen thuis, geen vervoer mogelijk (destructieve fiets) en mis mijn vriendin heel erg.. En door dat laatste voel ik me al helemaal zwaar kut.quote:
of het niks voor jou is om daar foto's te posten, verder niksquote:
waarom vind je het dan nog steeds leukquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:26 schreef QuincydeKoster het volgende:
Maar ik ga morgen wel naar We Will Rock You (voor de 6e x)
kijk eens op pagina 6quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
Q
[..]
of het niks voor jou is om daar foto's te posten, verder niks
Omdat het cool isquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef tdrone het volgende:
[..]
waarom vind je het dan nog steeds leuk
wil je wat liefde hebben? Heb genoeg hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:29 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Omdat het cool isEn het is goede muziek
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kijk eens op pagina 6en als je 25 p.p hebt 12
Yes pleasequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wil je wat liefde hebben? Heb genoeg hoor
mjaam haat oehh mjaam...quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jonguuh wat kom je haten danmjaaaam
ik weet het niet, ik ben ook niet van de entertaining hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:38 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Okee dit is zwaar mis. Zelfs van mijn gitaren word ik niet vrolijk :\
nee niet weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee niet weer
Ik ook van jou hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
mijn actie is dan mijn oren dicht doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ligt eraan hoe hard je schreeuwt
owjaquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:01 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mijn actie is dan mijn oren dicht doen.
I knew you'd come knocking one day, unanounced like a thief in the night.quote:
Regenjas aan doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
10 kleine kaboutertjes liepen door de regen, een die was niet waterdicht toen waren er nog negen...
omdat het kan ®quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:13 schreef tdrone het volgende:
waarom zit deze © eigenlijk op je toetsenbord?
zodat je copyright kan aanduiden voor tdronequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:13 schreef tdrone het volgende:
waarom zit deze © eigenlijk op je toetsenbord?
Jawel © Copyright gewoon te zien in nederlandse boeken,quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:13 schreef tdrone het volgende:
[..]
® heeft nog en functie © niet (in NL)
dunno, misschien is je toetsenbord engels ofzo?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:15 schreef tdrone het volgende:
je hebt in NL toch automatisch copyright over de dingen die je schrijft daar hoef je toch geen © meer te gebruiken?
ja dat zal het wel zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dunno, misschien is je toetsenbord engels ofzo?
dat heb ik ook, als hij op NL staat, staat alles ergens anders, hij moet dan op EN gezet wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:18 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja dat zal het wel zijn
internationale standaarden enzo..
zoiets beter?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:21 schreef Oceanview het volgende:
All my life have been good, but now i'll take it to the limit!
Jawel, maar dingen staan algemeen bekend dat ze hun limit niet lang kunnen vasthouden.quote:
ok dan zoiets?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:23 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Jawel, maar dingen staan algemeen bekend dat ze hun limit niet lang kunnen vasthouden.
is het trouwens niet all my life HAS been good?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:21 schreef Oceanview het volgende:
All my life have been good, but now I'm going to take it to the next level!
Ja zoiets kan er mee door.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef tdrone het volgende:
[..]
ok dan zoiets?
[..]
is het trouwens niet all my life HAS been good?
onderwerp is "my life"quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:25 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja zoiets kan er mee door.
Nee lijkt me omdat geen he/she/it maar ik persoon is.
lyrics opgezocht het is:quote:
okquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:27 schreef Oceanview het volgende:
[..]
lyrics opgezocht het is:
All my life I've been good but now, woah, I'm thinking what the hell
Nu ?quote:
chickie, weer lekker vroeg wakkerquote:
ja moet stagelopen maar ik voel me helemaal niet lekkerquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:18 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
chickie, weer lekker vroeg wakker
quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja moet stagelopen maar ik voel me helemaal niet lekker
sinds dinsdagavond griepverschijnselen, en nu hele erge buik en hoofdpijnquote:
Lekker onder de wol kruipen en uitzieken... zou ik doen tenminste...quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
sinds dinsdagavond griepverschijnselen, en nu hele erge buik en hoofdpijn
ja zo maar even bellen danquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:23 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Lekker onder de wol kruipen en uitzieken... zou ik doen tenminste...
Lijkt me een goed planquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:32 schreef kanovinnie het volgende:
Ik voel me ook als een slappe vaatdoek. Komt waarschijnlijk door mijn zeer korte nachtrust.
Wederhelftquote:
Kan je nu niet nog even stiekem je ogen sluiten op je werk?quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:36 schreef gianni61 het volgende:
ik wil slapen.
ik schrok om 6:35 wakker en om 6:50 zat ik in de auto
Das altijd minder...quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:36 schreef gianni61 het volgende:
ik wil slapen.
ik schrok om 6:35 wakker en om 6:50 zat ik in de auto
nog een half uur wel. collega is naar een afspraak in eindhoven. andere komt pas rond 8 uur, maar als die komt kan ik ook bijna niet meer fokken de rest van de dag.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:37 schreef NBT het volgende:
[..]
Kan je nu niet nog even stiekem je ogen sluiten op je werk?
Neem het er nog maar even van dan....quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nog een half uur wel. collega is naar een afspraak in eindhoven. andere komt pas rond 8 uur, maar als die komt kan ik ook bijna niet meer fokken de rest van de dag.
3 uur?quote:
Nu ik op mijn werk ben? Eerst even 9 uur werken, dan een uurtje autorijden, dan naar de kapper en dan zie ik wel weerquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:42 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Oei! Nog effe een powernap doen dan
mogguh Quincyquote:
Jep, ik ookquote:
Zeker, voel me meteen wat meer fris en fruitig, dan gisterquote:
Ahhh gelukkig, ook geen hoofdpijn meer?quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:50 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Zeker, voel me meteen wat meer fris en fruitig, dan gister
quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:51 schreef NBT het volgende:
[..]
Ahhh gelukkig, ook geen hoofdpijn meer?
Patje vanuit huis!quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:56 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen
lekker thuis an die arbeit
half 6packquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:56 schreef tripack het volgende:
morguuh iedereen
lekker thuis an die arbeit
michhasquote:
Vakantie gehad?quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:03 schreef Michhas het volgende:
[..]![]()
[..]![]()
Lang geleden dat ik hier was.. Lang geleden dat ik op werk was
Dat is dan weer minder.... hoe komt het?quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:13 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ja, alhoewel ik er niet echt van heb kunnen genieten.
Mooi lijstje van gisterquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:20 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van woensdag 2 maart 2011
Plaats / aantal berichten / gebruiker
02. 433 Chocolate-chick
07. 282 Stuart
17. 187 NBT
18. 182 MaleDuck
57. 120 DevilsWhore
85. 100 gianni61
Zet- en drukfouten onder voorbehoud.
Klik hier voor gedetailleerde stats
17 & 18quote:
Ja, daarom wilde ik het ook laten zienquote:
Gevallen op de eerste dag van mijn vakantie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:15 schreef NBT het volgende:
[..]
Dat is dan weer minder.... hoe komt het?
Ohw Heftig..... Sterkte daarmee...quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:18 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gevallen op de eerste dag van mijn vakantie.
Er is een stuk kraakbeen losgeschoten, heb de hele vakantie niet kunnen lopen, niet naar de wc gekund, niet van de trap af, enz.
Wordt deze maand geopereerd
quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, daarom wilde ik het ook laten zien![]()
Iddquote:
hahaha ik wou dat zeggenquote:
Hij staat nog steeds in de OP!quote:
Een beetje, maar vooral leukquote:
Thnxquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dat wist ik, daarom deed ik het even voor je
Liefde!quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
graag gedaan, ik doe het met liefde
Fijn!quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb er nog steeds genoeg van
het lijkt mij handiger als je eerst een rijbewijs haalt voor een scooter?quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik zeg het maar nog een keer, deze meet ben ik afwezig, dit weekend ben ik bij mn pa om mn verjaardagsgeld te claimen (Of een scooter *hoopt*)
Ohww okee, sterktequote:Op donderdag 3 maart 2011 08:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
Ik zeg het maar nog een keer, deze meet ben ik afwezig, dit weekend ben ik bij mn pa om mn verjaardagsgeld te claimen (Of een scooter *hoopt*)
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het lijkt mij handiger als je eerst een rijbewijs haalt voor een scooter?
michhasquote:
ik mja ik ben blont he dus ik weet het nietquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
michhaslekkerding! Las ik nou dat je een operatie moet voor je knie?
Balen man! Sterkte ermee!quote:
Graag gedaan, jij bent ook heel liefquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:46 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ahw
Jullie zijn wel lief allemaal, bedankt
sorry... werk... en een opdringerige collega die haar verhaal perse bij mij moet doenquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:15 schreef WhiteLightning het volgende:
goeiemorgen, op deze koude morgen.Mogguh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
koud was het zeker vanmorgen rond half 7 op de fiets...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Me en Romeo zijn nooit vriendenquote:
Zit jij ook al achter julia aan?quote:
heb je een operatie achter de rug, hoor jij geen julia te zijn ?quote:
oohwja...quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je een operatie achter de rug, hoor jij geen julia te zijn ?
je kijkt veel liever naar julia dan naar romeo zekerquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:39 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
je kijkt veel liever naar julia dan naar romeo zeker
Ow... mooiquote:
Julia?quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:40 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow... mooiomschrijf haar dan eens...
quote:
Ik heb haar nog niet ontmoet!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan wel wat slaap gebruiken
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:05 schreef WhiteLightning het volgende:
heeft er iemand een kussen voor me ?* NBT gooit een kussen naar WLSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan wel wat slaap gebruiken
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
LIPJES!!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:08 schreef lipjes het volgende:
lipjes zegt GOOOOOOOOOOOOOOOD MORNING!!!!!!!!!111111111111
* WhiteLightning gooit kussen terugquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |