quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
Oehhhh, Alex, ik verheug me nu al op die koppen als hij terug dat huis in komt
Ja en dat hij dan zegt: Ik had gewoon 54% van de stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
Nee jij was niet de sluitert toch! Was niet onaardig bedoeld, zat gewoon vol in spanningquote:
echt welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
Spannender dan de uitzending?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee jij was niet de sluitert toch! Was niet onaardig bedoeld, zat gewoon vol in spanning
Ik vind het jammer als Maik weggaat.. Wat mij betreft Servioquote:
Bij mij zagen ze het nooitquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef Stickertje het volgende:
dat valt niet op, een radio onder je shirt
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Gert het volgende:
Wat een gaaf item, over het kroelmomentje van Joanna en Laura!
...onthoudingsverschijnselen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Nee jij was niet de sluitert toch! Was niet onaardig bedoeld, zat gewoon vol in spanning
quote:
Gisteren nog volgens mij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef Nostalgist het volgende:
Tweede topic voor een uizending...![]()
Da's alweer een tijdje geleden...
quote:
Wie?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef Gert het volgende:
Toch wel jammer dat die saaikloot zo popi is.
Wie?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:26 schreef Blue Thunder het volgende:
ze heeft wel mannelijke armen trouwens, met die dikke aders
Goed he?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:27 schreef Nostalgist het volgende:
Tweede topic voor een uizending...![]()
Da's alweer een tijdje geleden...
dat deed mijn vrouw ook 1xquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef scooby-doo het volgende:
Fuck.
Ik krijg dat allemaal niet mee. Mijn vrouw is aan het bellen en dat duurt al 3 kwartier......moet alles missen nu. Zal zo even een opmerking in de kamer gooien
Het erge is, ik denk dat mensen die de streams niet kijken (dus die 3 Nederlanders die gewoon naar de uitzendingen kijken) aangezien ze nog 0 valse opmerkingen van Servio hebben gehoord, dit wel een leuk grapje tussendoor vinden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef Nostalgist het volgende:
Servio laat zich weer van zijn valse kant zien..
Dumpenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:28 schreef scooby-doo het volgende:
Fuck.
Ik krijg dat allemaal niet mee. Mijn vrouw is aan het bellen en dat duurt al 3 kwartier......moet alles missen nu. Zal zo even een opmerking in de kamer gooien
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ondanks gay, fout en slecht. Toch hilarisch.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Het erge is, ik denk dat mensen die de streams niet kijken (dus die 3 Nederlanders die gewoon naar de uitzendingen kijken) aangezien ze nog 0 valse opmerkingen van Servio hebben gehoord, dit wel een leuk grapje tussendoor vinden.
Die van mij luisterd slecht.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dat deed mijn vrouw ook 1x
daarna vriendelijk verzocht om voortaan op te rotten naar boven, of te wachten met bellen
Ik vind het vies en totaal niet leuk.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ondanks gay, fout en slecht. Toch hilarisch.
beter africhtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die van mij luisterd slecht.
Al eerder gemeld
Je hond of je vrouw? Beter africhten danquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:30 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Die van mij luisterd slecht.
Al eerder gemeld
Volgende meet jij pietje en ik?quote:
hebben hier ook storingen met UPC.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:31 schreef Dr_Greene het volgende:
%$#$@$@%$, tovert UPC weer zo'n fakking rooie knop op mijn scherm...
Nou ik heb zo ongeveer niks nieuws gezien, en dat terwijl ik de afgelopen 48 uur geen stream of wat heb gekeken.quote:
Ja best wel. Herhaling van Soof, te lang interview, geneuzel van een bi, en.. nee dat was m wel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef Blue Thunder het volgende:
goed, wat een facking kutaflevering....
Sorry, maar dit is mij ontgaan....mijn vrouw zat te bellen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
Jup, Alex stond momenteel ver bovenaan met 54% van de stemmen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef scooby-doo het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is mij ontgaan....mijn vrouw zat te bellen.
Is dit na aanleiding van de tussenstand??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |