Moet jij de lancering van Ipad2 niet volgen vanavond eigenlijk?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, die arrogantie van Apple
Mag ook wel, met 90% market share!
Geen zin om dat artikel te tikken, mag iemand anders doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet jij de lancering van Ipad2 niet volgen vanavond eigenlijk?
Ik kijk nu een aflevering van de finaleweek van Masterchef Australia, die V8-taartquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:24 schreef borisz het volgende:
1/3 de dunner dan de oude
CPU 2x sneller en kan grafisch 9 keer meer aan.
Camera.
seizoen 2? Daar ben ik pas bij ep 12 van 84quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:25 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik kijk nu een aflevering van de finaleweek van Masterchef Australia, die V8-taart
Mneh, denk 1? Die nu op net 5 wordt uitgezonden!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:28 schreef borisz het volgende:
Ipad2 krijgt HDMI aansluiting. Dat is het goede nieuws.
[..]
seizoen 2? Daar ben ik pas bij ep 12 van 84
Dat dus, zolang er geen schokbestendige spatwaterdichte Aai-phone of Aai-pad is hoef ik er niks van.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Heerlijk, die arrogantie van Apple
Mag ook wel, met 90% market share!
Volgens mij zijn die met S2 bezigquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Mneh, denk 1? Die nu op net 5 wordt uitgezonden!
D66. De partij met het redelijke alternatiefquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog stemmen en weet nog stééds niet waar op
De eerste die een partij roept + goede motivatie diens advies volg ik op
Gelukkig hier ook nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef freecell het volgende:
En hier is geen carnavalEcht helemaal niks
Op het moment dat ik poste dacht ik: oh, vlak onder borisz gepost. Nou, dan weet ik het al welquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef borisz het volgende:
D66. De partij met het redelijke alternatief.
Ik vind alles links van het CDA wel prima, als het kabinet maar niet teveel stemmen krijgtquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet nog stemmen en weet nog stééds niet waar op
De eerste die een partij roept + goede motivatie diens advies volg ik op
[spoiler]ik was zelf aan het twijfelen tussen een aantal partijen waar D'66 ook tussen zat, want een stemadvies als SGP of PVV had ik toch niet opgevolgdquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef LieLie het volgende:
Ik vind alles links van het CDA wel prima, als het kabinet maar niet teveel stemmen krijgt
Dus D66 klinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |