abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 juni 2002 @ 12:10:58 #1
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4555881
I feel like I need it. Maar ja dat kan natuurlijk niet, ik heb m'n werk. Voor vrijdag moet er nog een werkstuk af voor de uni, en weetikveel wat nog meer. Ik kan het voor mezelf ook niet echt verantwoorden om op bed te liggen ranzen...

Heeft er iemand een beter id, al is het maar voor een paar dagen, volgende week heb ik weer wat dagen vrij...

[KNE]-Mod
pi_4555893
ik heb het idee , als je misschien normale termen zou praten ipv Full System Shutdown dat je je allicht een stuk beter zou voelen . Full System Shutdown zijn termen voor Digital Corner
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_4555905
in het weekend is toch mooi ruimte voor een init 0??
I know I was born, And I know I will die.
The inbetween is mine, I am mine
We have a blog! http://beurdy.xs4all.nl/blog
pi_4555911
Kun je die paar dagen dan niet lekker besteden aan je hobbies. OF iets anders waar jij je super lekker bij voelt.
Waar je weer lekkere positieve energie van krijgt.

bv.
- tekenen
- schilderen
- muziek maken
- fietsen
- zwemmen

woensdag 12 juni 2002 @ 12:15:06 #5
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4555928
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:13 schreef Kuupke het volgende:
Kun je die paar dagen dan niet lekker besteden aan je hobbies. OF iets anders waar jij je super lekker bij voelt.
Waar je weer lekkere positieve energie van krijgt.

bv.
- tekenen
- schilderen
- muziek maken
- fietsen
- zwemmen

Ja maar ik moet dus nu 1001 andere dingen eerst doen, vooral dat werkstuk wat nog snel af moet enzo. Ik kan ook mijn groepsgenootjes niet laten zitten natuurlijk.
[KNE]-Mod
pi_4555942
Dat wordt dus schipperen tussen wat moet en wat je wilt. Zoals veel mensen doen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 juni 2002 @ 12:17:26 #7
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4555957
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:16 schreef DarkElf het volgende:
Dat wordt dus schipperen tussen wat moet en wat je wilt. Zoals veel mensen doen.
Dat veel mensen het doen is geen reden natuurlijk, ik heb het gevoel dat ik het echt niet lang meer ga trekken, maar steeds komt er weer wat bij...
[KNE]-Mod
pi_4556025
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:17 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Dat veel mensen het doen is geen reden natuurlijk, ik heb het gevoel dat ik het echt niet lang meer ga trekken, maar steeds komt er weer wat bij...

dan moet je hulp zoeken
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 juni 2002 @ 12:21:43 #9
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4556041
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:20 schreef DarkElf het volgende:

[..]

dan moet je hulp zoeken

Hulp zoeken

[KNE]-Mod
pi_4556045
ik snap eigenlijk de bedoeling van dit topic niet zo goed
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_4556056
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:21 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Hulp zoeken

Dus je hebt al een topic over je hulp en nog meerdere topics waarom moet je deze dan openen????
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 juni 2002 @ 12:24:55 #12
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4556102
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:22 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Dus je hebt al een topic over je hulp en nog meerdere topics waarom moet je deze dan openen????

I dunno...
Misschien omdat het juist wat beter ging en omdat het nu weer suf gaat
[KNE]-Mod
pi_4556119
Nog steeds snap ik niet echt welke richting je nou op wil met het zoveelste topic over het zelfde onderwerp
  woensdag 12 juni 2002 @ 12:26:36 #14
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4556129
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:26 schreef Joene het volgende:
Nog steeds snap ik niet echt welke richting je nou op wil met het zoveelste topic over het zelfde onderwerp
I wish I knew

ff eten

[KNE]-Mod
pi_4556147
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:24 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

I dunno...
Misschien omdat het juist wat beter ging en omdat het nu weer suf gaat

-edit- niet vriendelijk -edit-

Misschien kun je het beter centraal houden?

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 juni 2002 @ 12:29:28 #16
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4556174
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:27 schreef DarkElf het volgende:

[..]

-edit- niet vriendelijk -edit-

Misschien kun je het beter centraal houden?

Ik ben niet zo'n topicschopper, maar misschien heb je gelijk idd. Alleen dan heb je zo gauw dat je steeds iets andere onderwerpen in 1 topic hebt, zorgt voor verwarring...
[KNE]-Mod
pi_4556194
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:26 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

I wish I knew

ff eten

Als je zelf niet weet welke richting je op wil met een in mijn ogen beetje zeurderig ik kom aandacht te kort topic , waarom open je het dan ? Puur omdat je een beetje aandacht wil ? waarom geef je geen schopje aan je reeds lopende topic ?
pi_4556200
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:29 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik ben niet zo'n topicschopper, maar misschien heb je gelijk idd. Alleen dan heb je zo gauw dat je steeds iets andere onderwerpen in 1 topic hebt, zorgt voor verwarring...

alles gaat over jou , lijkt me redelijk centraal te houden.

Kan soms raar overkomen als je weer een keer een topic over jezelf opent...terwijl je er zat open hebt staan

beetje aandacht vragend

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 juni 2002 @ 12:31:13 #19
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4556207
misschien idd wel aandacht vragend..
[KNE]-Mod
pi_4556222
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:31 schreef ThE_ED het volgende:
word vergeleken met zeuren
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_4556230
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:31 schreef ThE_ED het volgende:
Kan je ook in je andere topic doen , maar ik denk dat het gebrek aan real life aandacht je , een beetje begint op te spelen als je HIER probeert je aandacht te halen.

Ga dingen ondernemen man!

sorry klinkt een beetje bot zo is het niet bedoelt.

pi_4556370
*schop onder Ed's zijn kont geeft.

Ga eens wat doen m'n jong. Je weet wat je moet doen, je weet wat je niet moet doen. Je weet niet precies wat je wil; behalve aandacht, lieve woordjes en een extra dosis zelfvertrouwen.. maar zo kom je er niet echt.
Dus als je nou eens even fijn alles regelt wat geregeld moet worden, ben je morgenmiddag klaar en heb je meer vrije tijd dan alleen volgende week.

pi_4556418
Owh en als je toch niets te doen hebt en afleiding nodig hebt, kan je vast wel even een mooie getekende skin ontwerpen
  woensdag 12 juni 2002 @ 13:00:09 #24
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4556690
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 12:32 schreef Joene het volgende:

[..]

Kan je ook in je andere topic doen , maar ik denk dat het gebrek aan real life aandacht je , een beetje begint op te spelen als je HIER probeert je aandacht te halen.

Ga dingen ondernemen man!

sorry klinkt een beetje bot zo is het niet bedoelt.

nou ja als je je eigen topic shopt krijg je toch meestal geen reply meer..

misschien heb je wel gelijk idd.

[KNE]-Mod
pi_4556859
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:00 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

nou ja als je je eigen topic shopt krijg je toch meestal geen reply meer..

misschien heb je wel gelijk idd.

Je hebt gelijk wat je zegt over reply's met topic schoppen je krijgt vaak geen nieuwe replie's omdat je opdat moment waarschijnlijk geen waardevolle informatie meer toevoegd of een update doet over de status . Maar zie bijvoorbeeld het topic van DarkElf wordt elke dag omhoog geschopt en elke dag krijgt ze lieve hartverwarmende reacties doordat ze zelf ook nog dagelijks iets in haar topic post .

Maar serieus gezien : ik zou wat gaan ondernemen naar buiten , zoek de mensen op , ga een keer uit , doe iets maar blijf niet met je hoofd achter het beeldscherm hangen en op die manier proberen je leven te veranderen ik kan veel zeggen van internet maar het doet geen goed aan je echte sociale leven. Meestal spendeer je teveel tijd met ONLINE VRIENDEN waardoor je je irl vrienden vergeet.

pi_4557210
net zoals iedereen met een probleem, zou ik als ik jou was erachter proberen te komen wat de reden van het probleem is.
mensen die zeggen dat je zeurt o.i.d. kunnen beter nix zeggen, aangezien ze niet weten hoe jij je onder je probleem voelt.

enne, stel eens niet een vraag als antwoord, maar doe er iets mee (anders blijf je in het bekende kringetje ronddwalen)

woensdag 12 juni 2002 @ 13:34:50 #27
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4557309
Zoals te lezen in een ander topic heb ik een tijdje geleden hulp gezocht. Even ging het weer beter, ik voelde me toch weer een beetje opgelucht hoewel het duidelijk was dat geduld geboden is, maar nu heb ik het gevoel dat ik weer terug bij af ben.
[KNE]-Mod
pi_4557319
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:34 schreef ThE_ED het volgende:
Zoals te lezen in een ander topic heb ik een tijdje geleden hulp gezocht. Even ging het weer beter, ik voelde me toch weer een beetje opgelucht hoewel het duidelijk was dat geduld geboden is, maar nu heb ik het gevoel dat ik weer terug bij af ben.
Maar je praat toch hopelijk wel nog steeds met iemand?

Sorry heb de rest niet zo gevolgd.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 juni 2002 @ 13:37:19 #29
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4557347
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:35 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Maar je praat toch hopelijk wel nog steeds met iemand?

Sorry heb de rest niet zo gevolgd.

Ik moet eerst wachten op de uitslag van een onderzoek, de psychiater heeft het idee dat hij pas daaarna echt verder kan omdat hij nu nog 'nix' zeker weet en niet zomaar in het wilde weg wat wil gaan behandelen. In de tussentijd krijg ik anti depressie medicijnen, in het begin leken die wel te helpen, maar of ze werken stiekum niet goed of ik ben er aan gewend geraakt ofzo.
[KNE]-Mod
pi_4557368
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:37 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik moet eerst wachten op de uitslag van een onderzoek, de psychiater heeft het idee dat hij pas daaarna echt verder kan omdat hij nu nog 'nix' zeker weet en niet zomaar in het wilde weg wat wil gaan behandelen. In de tussentijd krijg ik anti depressie medicijnen, in het begin leken die wel te helpen, maar of ze werken stiekum niet goed of ik ben er aan gewend geraakt ofzo.

De meeste AD's hebben een paar weken nodig voor je echt resultaat kan gaan zien. Ik weet niet hoelang je die al neemt?

En wanneer is de uitslag er? Lijkt me niet goed voor je om steeds te moeten wachten...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 juni 2002 @ 13:40:43 #31
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4557412
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:38 schreef DarkElf het volgende:

[..]

De meeste AD's hebben een paar weken nodig voor je echt resultaat kan gaan zien. Ik weet niet hoelang je die al neemt?

En wanneer is de uitslag er? Lijkt me niet goed voor je om steeds te moeten wachten...

Ik slik het nu 1,5 week ofzo. De uitslag kan nog wel een maand op zich laten wachten, ik mag sowieso blij wezen dat het onderzoek niet pas in september is, want er verviel een afspraak waardoor ik tussendoor kon. En ach: ik wacht al zo lang dat beetje kon er nog wel bij, ik had er echt weer vertrouwen in. Tot gister.. zonder aanleiding had ik het weer eens helemaal gehad.

Waarom vertel ik dit hier eigenlijk.. Ik lijk wel gek ook ...

[KNE]-Mod
pi_4557441
Naja , misschien een klein positief iets dat je voorjezelf moet in zien dat je er aan werkt doormiddel van medicatie en psychische hulp die je krijgt en of zal gaan krijgen.

Verder denk ik dat je er toch echt meer op uit moet om dingen te doen , voordat je in een sociaal isolement (of aandachtstekort) fase terecht komt, ik heb namelijk het idee dat je jezelf erg zielig vind (sorry)

pi_4557450
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:40 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ik slik het nu 1,5 week ofzo. De uitslag kan nog wel een maand op zich laten wachten, ik mag sowieso blij wezen dat het onderzoek niet pas in september is, want er verviel een afspraak waardoor ik tussendoor kon. En ach: ik wacht al zo lang dat beetje kon er nog wel bij, ik had er echt weer vertrouwen in. Tot gister.. zonder aanleiding had ik het weer eens helemaal gehad.

Waarom vertel ik dit hier eigenlijk.. Ik lijk wel gek ook ...

Nou ja sterkte iig en 1,5 week is nog niet lang hoor, kan soms veel langer duren. Hangt af van het middel.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  woensdag 12 juni 2002 @ 13:48:53 #34
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4557571
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:42 schreef Joene het volgende:
Verder denk ik dat je er toch echt meer op uit moet om dingen te doen , voordat je in een sociaal isolement (of aandachtstekort) fase terecht komt, ik heb namelijk het idee dat je jezelf erg zielig vind (sorry)
Nou ja zielig, zielig. Dat is een groot woord. Ik ben niet gek natuurlijk, en ik weet ook wel wat wel en niet normaal is en wat redelijk is enzo. Maar ik zal niet ontkennen dat ik het soms wel jammer vind dat het niet net ff anders is en dat ik denk 'why?!' ...
[KNE]-Mod
pi_4557621
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:48 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Nou ja zielig, zielig. Dat is een groot woord. Ik ben niet gek natuurlijk, en ik weet ook wel wat wel en niet normaal is en wat redelijk is enzo. Maar ik zal niet ontkennen dat ik het soms wel jammer vind dat het niet net ff anders is en dat ik denk 'why?!' ...

maar waarom , probeer je niet wat te ondernemen zodat je het verandert , geloof me , alleen medicatie gaat niet helpen om jouw gedrag te veranderen en jezelf in te laten zien dat je zo gelukkig moet zijn ofzo , je moet wel willen veranderen , dingen doen , hobbie's niet achter die pc blijven plakken .

damn wat zeg ik dit makkelijk , had dit zelf vroeger ook een aantal jaar terug

woensdag 12 juni 2002 @ 13:52:34 #36
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4557647
Omdat dat dus steeds minder goed lukte ben ik hulp gaan zoeken
[KNE]-Mod
pi_4557665
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:52 schreef ThE_ED het volgende:
Omdat dat dus steeds minder goed lukte ben ik hulp gaan zoeken
ik denk toch dat HULP alleen je niet helpt je uit je isolement komen
  woensdag 12 juni 2002 @ 13:58:18 #38
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4557763
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 13:53 schreef Joene het volgende:

[..]

ik denk toch dat HULP alleen je niet helpt je uit je isolement komen

Nou ja ik moet ook zelf wat doen natuurlijk, maar ik moet toch eerst weer een beetje de kracht terugkrijgen om wat te doen. Ik trek het echt niet meer, heel raar... Maar nu begin ik in gherhaling te vallen, lees het andere topic evt. maar...
[KNE]-Mod
  woensdag 12 juni 2002 @ 17:40:11 #39
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4562226
Hmmmm in pniek rondrennen is zeker geen optie
[KNE]-Mod
pi_4562306
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 17:40 schreef ThE_ED het volgende:
Hmmmm in pniek rondrennen is zeker geen optie
neej, je moet wat ondernemen
  woensdag 12 juni 2002 @ 17:45:57 #41
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4562326
I wish I knew what to do...
[KNE]-Mod
pi_4562355
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 17:45 schreef ThE_ED het volgende:
I wish I knew what to do...
je kijkt in je mobiel en je belt 1 van je vrienden (je hebt vast wel 1 vriend of iemand waarmee je iig goed omgaat* ) je verteld dat je je K*T voelt, en dat je zin hebt om iets te gaan doen om even je gedachten te verzetten

is dat nou zo moeilijk

pi_4562363
pfff...ik wordt moe van dit gezever zeg
  woensdag 12 juni 2002 @ 17:48:47 #44
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4562382
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 17:47 schreef Joene het volgende:

[..]

je kijkt in je mobiel en je belt 1 van je vrienden (je hebt vast wel 1 vriend of iemand waarmee je iig goed omgaat* ) je verteld dat je je K*T voelt, en dat je zin hebt om iets te gaan doen om even je gedachten te verzetten

is dat nou zo moeilijk

ja want ih heb nu geen tijd om iets leuks te gaan doen..
[KNE]-Mod
pi_4562401
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 17:48 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

ja want ih heb nu geen tijd om iets leuks te gaan doen..

Waarom heb je dan GRMBL wel de hele fokking dag de tijd om hier met je kop achter het beeldscherm te hangen en een beetje zielige posts te plaatsen ? geen tijd me reet
  woensdag 12 juni 2002 @ 17:50:49 #46
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4562417
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 17:49 schreef Joene het volgende:

[..]

Waarom heb je dan GRMBL wel de hele fokking dag de tijd om hier met je kop achter het beeldscherm te hangen en een beetje zielige posts te plaatsen ? geen tijd me reet

Ja dat was op m'n werk

Ik geef toe dat ik het ook mezelf wel een beetje aandoe.. maar toch... half werken is toch meer dan helemaal weg zijn...

Nou ja het heeft ook met andere dingen te maken dat studieontwijkend gedrag..

[KNE]-Mod
pi_4562433
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 17:50 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Ja dat was op m'n werk

Ik geef toe dat ik het ook mezelf wel een beetje aandoe.. maar toch... half werken is toch meer dan helemaal weg zijn...

Nou ja het heeft ook met andere dingen te maken dat studieontwijkend gedrag..

ipv dat je op je werk gaat lopen FOKKEN, kan je je tijd voor je studie besteden kan je 's avonds leuke dingen doen

Maar ga nou is wat doen man in plaats van lopen zeuren

woensdag 12 juni 2002 @ 17:52:47 #48
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4562446
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 17:52 schreef Joene het volgende:

[..]

Maar ga nou is wat doen man in plaats van lopen zeuren

Dat is echt zo makkelijk niet, maar je hebt wel gelijk idd.
[KNE]-Mod
pi_4562510
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 17:52 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

Dat is echt zo makkelijk niet, maar je hebt wel gelijk idd.

Ik geloof dat je zelf toch al inziet dat je je studie hebt verkut , biecht het je ouders op , en ga vanavond voor de rest wat leuks doen ben je van al dat gezeik iig af. en kan je voor de rest aan de rest van je problemen werken

Succes en nou niet meer zo miepen!

woensdag 12 juni 2002 @ 18:00:55 #50
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_4562565
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 17:57 schreef Joene het volgende:

[..]

Ik geloof dat je zelf toch al inziet dat je je studie hebt verkut , biecht het je ouders op

like they didn't know... ik ben echt niet naar de psychiater geweest zonder het ook hun te vertellen enzo hoor.
[KNE]-Mod
pi_4562586
quote:
Op woensdag 12 juni 2002 18:00 schreef ThE_ED het volgende:

[..]

like they didn't know... ik ben echt niet naar de psychiater geweest zonder het ook hun te vertellen enzo hoor.

Doe dan niet zo moeilijk en doe wat leuks vanavond heb je iig even je gedachten verzet , en probeer wat leuke dingen te plannen voor de weekenden enz enz. Doe wat ipv achter dat beeldscherm hangen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')