abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93581901
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Merel het volgende:
Het zit niet goed met de collega. Meer kan ik er nog even niet over zeggen. Niet omdat ik er een dramatisch geheimzinnig verhaal van wil maken, maar ik weet zelf ook nog niet precies wat er aan de hand is. Vanavond weet ik meer. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon voorbij is. We zien wel.
he gadverdamme. Het zit je ook niet mee he. Ik hoop dat het meevalt... :*
pi_93581912
Oh merel -O- ik hoop dat je je druk maakt om niets...
pi_93581915
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Anyway, ik ga even een poging doen tot hardlopen en hopen dat ik geen last heb van m'n pijntjes.
pijntjes.. oud wijf! :P :*
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:54:57 #204
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93581920
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef Siral het volgende:

[..]

Nou dat bedoel ik, volgens mij zegt de helft hier wel dat het makkelijk kan maar doen ze het zelf ook niet.
Zolang je er geen gewoonte van maakt... Ik eet bijvoorbeeld bijna iedere dag ijs. En zolang ik af en toe sport (lees: 2x per week) kan dat prima. En dat terwijl ik waarschijnlijk dubbel zou oud ben als jij en 2 kinderen heb gekregen en dus eigenlijk veel sneller dik zou moeten worden dan jij (draag nu een spijkerbroek maat 34 van Calvin Klein (dat is 27 toch?) en een truitje maat 36-38).
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:55:17 #205
331 Merel
Be here now.
pi_93581927
quote:
Op donderdag 3 maart 2011 09:51 schreef Tinkepink het volgende:

-O- Raar. Is hij een klootzak of is er wat anders aan de hand?
Dat eerste, denk ik.

Ik leg het echt nog wel uit, maar ik moet eerst een verklaring van hem krijgen over wat er nu precies is. Maar we hebben nu in korte tijd zo veel drama gehad dat ik het zelf eigenlijk ook wel zat ben. Ook al zag ik het helemaal zitten en wilde ik er helemaal voor gaan. Het moet wel leuk blijven.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_93581932
Goedemorgen!

Merel :* Tink :*

Ik ben gewoon te vroeg opgestaan. :'(
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_93581941
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:51 schreef Siral het volgende:

[..]

Ik snap echt niet wat er raar aan is? Je bent gewoon bewust met eten bezig, en verder heeft het er niks mee te maken imo.

[..]

Nou ik misschien ook als het daarbij bleef, maar zoals ik zeg, het weekend eet OOKal twee keer gebak. + andere lekkere dingen.
Ja, maar je relatie met eten is niet het enige wat er in de wereld staat, en het is niet gezond om er altijd mee bezig te zijn. Nu ben ik er waarschijnlijk te weinig mee bezig, en ik bewonder je ook wel voor je vermogen om je in te houden, want ik had zeker wel 2 appelflappen gegeten.
pi_93581944
Merel! Waarom denk/merk je dat? :*

loveli: thanks!
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:56:06 #209
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_93581950
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:54 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

pijntjes.. oud wijf! :P :*
Ja nou, pijntjes moeten geen pijn worden :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_93581961
mijn lijstje:

O: fruitnfibre (nu net pas, ben net uit bed)
L: broodje sandwichspread, rauwkost
T: kiwi, peer
D: weet ik nog niet, iets met veel groente iig
T: yoghurt

Het lijstje van mijn kind van vier:
O: twee boterhammen
T: banaan
L: twee of drie of vier boterhammen, chocomelk
T: koekjes bij de thee
T: rozijntjes
D: zelfde als wij en een toetje

:Y
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:57:32 #211
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93581983
Ik vind het op zich niet heel raar om je te beperken tot 1 stuk gebak (al zou ik het zelf waarschijnlijk ook niet doen :P) in het kader van wel lekkere dingen nemen, maar wel met mate.
damn nu heb ik zin in een appelflap ;(
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_93582040
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:57 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vind het op zich niet heel raar om je te beperken tot 1 stuk gebak (al zou ik het zelf waarschijnlijk ook niet doen :P) in het kader van wel lekkere dingen nemen, maar wel met mate.
damn nu heb ik zin in een appelflap ;(
Nee, ik vind dat ook niet gek. Helemaal niet. Wat ik lastig vind is de mate van bewustheid waarin Siral met haar eten bezig is, het zit tegen het obsessieve (?) aan, vind ik!
pi_93582041
als ik vandaag hoor dat ik op mn werk mag blijven bak ik vanavond gebak *O*
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 09:59:47 #214
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93582044
He Siral, we willen je echt niet pesten hoor. Of dwangvoeden. Zoek maar eens terug in de oude topics. XM at eerst net als jij en viel maar niet af. En ze wilde ons niet geloven toen we zeiden dat ze anders moet eten. Maar is het is toch echt zo . toch XM?
pi_93582045
Ik houd het ook altijd op 1 gebakje o.i.d. zelfs al is het mijn eigen verjaardag... Vind dat helemaal niet zo raar dus.
Maar nu ben ik ook meer van de kaas, worst en drank :')

Dankzij MarMar krijg ik nu zin in rozijntjes }:|
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
  Vis een optie? donderdag 3 maart 2011 @ 10:00:32 #216
70532 loveli
N
pi_93582057
De meeste dagen eet ik geen appelflap, soms eet ik het equivalent van 4 appelflappen. Ik aak me er niet druk om en dat zouden jullie ook niet moeten doen. Appelflappen en consorten zijn niet erg, mits er groenten en gezonde vetjes in de buurt zijn. En wat beweging. Kom op mensen, de doodstraf is afgeschaft. Neem nog een flap.

Oh ja, luiers.
crap in = crap out
pi_93582061
zaterdag is de Duutser jarig, dat is ook een goede reden voor gebak!
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:01:17 #218
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93582072
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Nee, ik vind dat ook niet gek. Helemaal niet. Wat ik lastig vind is de mate van bewustheid waarin Siral met haar eten bezig is, het zit tegen het obsessieve (?) aan, vind ik!
Ja,dat is het. Je hoeft geen twee appelflappen, of een zak chips of een pak koekjes oid te eten (beter niet zelfs). Maar als het een keer (of twee) gebeurt is er niets aan de hand. Echt. Niets.
pi_93582079
luiers? :o
Ja doei.
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:02:08 #220
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93582087
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:00 schreef loveli het volgende:
De meeste dagen eet ik geen appelflap, soms eet ik het equivalent van 4 appelflappen. Ik aak me er niet druk om en dat zouden jullie ook niet moeten doen. Appelflappen en consorten zijn niet erg, mits er groenten en gezonde vetjes in de buurt zijn. En wat beweging. Kom op mensen, de doodstraf is afgeschaft. Neem nog een flap.

Oh ja, luiers.
Ben je aan het oppassen?
  Vis een optie? donderdag 3 maart 2011 @ 10:03:05 #221
70532 loveli
N
pi_93582108
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 10:02 schreef Tinkepink het volgende:
Ben je aan het oppassen?
Ja. Zo snel heb ik er niet eentje van mezelf geproduceerd.
crap in = crap out
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:03:17 #222
229513 Blurred86
Live Positive
pi_93582113
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

oh daar ben ik het ook wel mee eens hoor! maar er werd een beetje gedaan alsof het echt absurd is om maar 1 stuk gebak te nemen op je verjaardag en dat vind ik nou ook weer een beetje overdreven..
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
pi_93582116
Als er dagen zijn met verjaardagen oid trek ik me even helemaal niets aan van lijstjes of kcal of whatever.
Binnenkort ga ik een weekendje weg met mijn lief ter ere van ons vijfjarig huwelijk, daar zit twee keer een HUGE ontbijtbuffet bij met chocoladebroodjes, fruitsalades, champagne, you name it.. en twee keer een viergangendiner en daar ga ik gewoon heerlijk van genieten.
Af en toe even helemaal loslaten werkt voor mij juist heel goed, ik pak het de dag erna gewoon weer op en meestal gaat het dan ook weer even een paar weekjes wat harder :)

Overigens ben ik van plan om vanaf juni ongeveer wat op te gaan bouwen in mijn dagmenu, dan ben ik denk ik wel genoeg afgevallen naar mijn zin :)
  donderdag 3 maart 2011 @ 10:03:33 #224
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_93582123
Mijn lijstje
o. 3 crackers magere smeerkaas
t. bord groentecurry (nu dus)
l.een of twee belegde broodjes
t. koekje denk ik
d. uit eten
pi_93582148
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:54 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Zolang je er geen gewoonte van maakt... Ik eet bijvoorbeeld bijna iedere dag ijs. En zolang ik af en toe sport (lees: 2x per week) kan dat prima. En dat terwijl ik waarschijnlijk dubbel zou oud ben als jij en 2 kinderen heb gekregen en dus eigenlijk veel sneller dik zou moeten worden dan jij (draag nu een spijkerbroek maat 34 van Calvin Klein (dat is 27 toch?) en een truitje maat 36-38).
Dat zegt niks ;) mijn moeder is 46, die eet elke dag koek snoep en chips, en dat ook allemaal bij elkaar. en die weegt al haar hele leven zowat 58 kilo.

Ik daarintegen (mijn vader heeft ook aanleg om dik te worden) ben niet zo, toen ik 2 weken op vakantie was, en gewoon de dingetjes had gepakt die ik lekker vond, was ik 5 a 6 kilo aangekomen.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Ja, maar je relatie met eten is niet het enige wat er in de wereld staat, en het is niet gezond om er altijd mee bezig te zijn. Nu ben ik er waarschijnlijk te weinig mee bezig, en ik bewonder je ook wel voor je vermogen om je in te houden, want ik had zeker wel 2 appelflappen gegeten.
Nee dat is waar, maar ik vind het niet raar om er voor te kiezen om geen 2 appelflappen te eten. ;)

quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
He Siral, we willen je echt niet pesten hoor. Of dwangvoeden. Zoek maar eens terug in de oude topics. XM at eerst net als jij en viel maar niet af. En ze wilde ons niet geloven toen we zeiden dat ze anders moet eten. Maar is het is toch echt zo . toch XM?
Snap ik helemaal, maar ik eet al jaren zo, ik heb geen honger, ik ben maar klein van stuk, die drie boterhammen en een bak sla met tonijn en een ei + een appel die ik vandaag heb ingepland moet ik nog maar zien weg te krijgen zonder dat mijn eten de hele dag in mijn keel zit. Maar ik doe het op aanraden van jullie, dus ik doe zeker wat met jullie advies.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')