he gadverdamme. Het zit je ook niet mee he. Ik hoop dat het meevalt...quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:47 schreef Merel het volgende:
Het zit niet goed met de collega. Meer kan ik er nog even niet over zeggen. Niet omdat ik er een dramatisch geheimzinnig verhaal van wil maken, maar ik weet zelf ook nog niet precies wat er aan de hand is. Vanavond weet ik meer. Maar ik denk eigenlijk dat het gewoon voorbij is. We zien wel.
pijntjes.. oud wijf!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:53 schreef Viking84 het volgende:
Anyway, ik ga even een poging doen tot hardlopen en hopen dat ik geen last heb van m'n pijntjes.
Zolang je er geen gewoonte van maakt... Ik eet bijvoorbeeld bijna iedere dag ijs. En zolang ik af en toe sport (lees: 2x per week) kan dat prima. En dat terwijl ik waarschijnlijk dubbel zou oud ben als jij en 2 kinderen heb gekregen en dus eigenlijk veel sneller dik zou moeten worden dan jij (draag nu een spijkerbroek maat 34 van Calvin Klein (dat is 27 toch?) en een truitje maat 36-38).quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:48 schreef Siral het volgende:
[..]
Nou dat bedoel ik, volgens mij zegt de helft hier wel dat het makkelijk kan maar doen ze het zelf ook niet.
Dat eerste, denk ik.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:51 schreef Tinkepink het volgende:
Raar. Is hij een klootzak of is er wat anders aan de hand?
Ja, maar je relatie met eten is niet het enige wat er in de wereld staat, en het is niet gezond om er altijd mee bezig te zijn. Nu ben ik er waarschijnlijk te weinig mee bezig, en ik bewonder je ook wel voor je vermogen om je in te houden, want ik had zeker wel 2 appelflappen gegeten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:51 schreef Siral het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat er raar aan is? Je bent gewoon bewust met eten bezig, en verder heeft het er niks mee te maken imo.
[..]
Nou ik misschien ook als het daarbij bleef, maar zoals ik zeg, het weekend eet OOKal twee keer gebak. + andere lekkere dingen.
Nee, ik vind dat ook niet gek. Helemaal niet. Wat ik lastig vind is de mate van bewustheid waarin Siral met haar eten bezig is, het zit tegen het obsessieve (?) aan, vind ik!quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:57 schreef Blurred86 het volgende:
Ik vind het op zich niet heel raar om je te beperken tot 1 stuk gebak (al zou ik het zelf waarschijnlijk ook niet doen) in het kader van wel lekkere dingen nemen, maar wel met mate.
damn nu heb ik zin in een appelflap
Ja,dat is het. Je hoeft geen twee appelflappen, of een zak chips of een pak koekjes oid te eten (beter niet zelfs). Maar als het een keer (of twee) gebeurt is er niets aan de hand. Echt. Niets.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ook niet gek. Helemaal niet. Wat ik lastig vind is de mate van bewustheid waarin Siral met haar eten bezig is, het zit tegen het obsessieve (?) aan, vind ik!
Ben je aan het oppassen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:00 schreef loveli het volgende:
De meeste dagen eet ik geen appelflap, soms eet ik het equivalent van 4 appelflappen. Ik aak me er niet druk om en dat zouden jullie ook niet moeten doen. Appelflappen en consorten zijn niet erg, mits er groenten en gezonde vetjes in de buurt zijn. En wat beweging. Kom op mensen, de doodstraf is afgeschaft. Neem nog een flap.
Oh ja, luiers.
oh daar ben ik het ook wel mee eens hoor! maar er werd een beetje gedaan alsof het echt absurd is om maar 1 stuk gebak te nemen op je verjaardag en dat vind ik nou ook weer een beetje overdreven..quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat ook niet gek. Helemaal niet. Wat ik lastig vind is de mate van bewustheid waarin Siral met haar eten bezig is, het zit tegen het obsessieve (?) aan, vind ik!
Dat zegt niksquote:Op donderdag 3 maart 2011 09:54 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zolang je er geen gewoonte van maakt... Ik eet bijvoorbeeld bijna iedere dag ijs. En zolang ik af en toe sport (lees: 2x per week) kan dat prima. En dat terwijl ik waarschijnlijk dubbel zou oud ben als jij en 2 kinderen heb gekregen en dus eigenlijk veel sneller dik zou moeten worden dan jij (draag nu een spijkerbroek maat 34 van Calvin Klein (dat is 27 toch?) en een truitje maat 36-38).
Nee dat is waar, maar ik vind het niet raar om er voor te kiezen om geen 2 appelflappen te eten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:55 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, maar je relatie met eten is niet het enige wat er in de wereld staat, en het is niet gezond om er altijd mee bezig te zijn. Nu ben ik er waarschijnlijk te weinig mee bezig, en ik bewonder je ook wel voor je vermogen om je in te houden, want ik had zeker wel 2 appelflappen gegeten.
Snap ik helemaal, maar ik eet al jaren zo, ik heb geen honger, ik ben maar klein van stuk, die drie boterhammen en een bak sla met tonijn en een ei + een appel die ik vandaag heb ingepland moet ik nog maar zien weg te krijgen zonder dat mijn eten de hele dag in mijn keel zit. Maar ik doe het op aanraden van jullie, dus ik doe zeker wat met jullie advies.quote:Op donderdag 3 maart 2011 09:59 schreef Tinkepink het volgende:
He Siral, we willen je echt niet pesten hoor. Of dwangvoeden. Zoek maar eens terug in de oude topics. XM at eerst net als jij en viel maar niet af. En ze wilde ons niet geloven toen we zeiden dat ze anders moet eten. Maar is het is toch echt zo . toch XM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |