Ja. Sleur mezelf zo richting douche (traplopen gaat moeilijk) en dan naar de dokter. En dan een heel vol programma waar ik eigenljk geen zin in heb.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:55 schreef Blurred86 het volgende:
Hoe gaat het vandaag Tink? Goed geslapen?
Die foto en tekst in je foboquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Xantalien het volgende:
Hm. Nu ik die lijstjes zo zie... Vraag ik me af, eet ik enorm weinig?
Ik eet 's ochtends een appel, heel soms wat tussendoor, 's middags één broodje en 's avonds gewoon avondeten. Is dit TE weinig?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:06 schreef Tinkepink het volgende:
Heb je haar laten bannen mo? Ik denk dat dat meisje werkelijk een probleem heeft.
Dit lijkt op een Yvonne-ban-tekst in het gesloten bantopic.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:04 schreef motorbloempje het volgende:
enkeltje psycholoog voorlopig, retourtje krijg je na verloop van tijd
fijn!quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:09 schreef Jagärtrut het volgende:
op het werk. Paar uurtjes werken, en dan richting Duitsland!
Was al verbaasdquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:09 schreef motorbloempje het volgende:
oh, ja, nee hoor![]()
ze heeft zeker hulp nodig en dat bedoelde ik er dan ook mee
ohquote:Op donderdag 3 maart 2011 08:17 schreef motorbloempje het volgende:
Vik! Ik heb hele antwoorden getikt
lekker handig is dat ja..quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:43 schreef Merel het volgende:
Tink, ik vind het echt niet goed klinken hoor. Hoop dat de dokter wat kan doen!
Ik heb weer niet ontbeten, niks in huis. Op m'n werk kun je ontbijt kopen, maar dat moet met chipknip. Er is alleen in de verste verte geen oplaadpunt. Wie verzint dat nou?!
Nou zal ik je vertellen dat als ik me hieraan houd (lees: geen extra snoepjes enzo), dat ik dan afval? ik geloof dat als ik hetzelfde zou eten als de meeste van mijn vriendinnen en tenminste iets aan sport zou doen, ik maat 36 zou hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 07:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jouw planning van vandaag is normaal als je gewoon op gewicht wilt blijven en zeker niet veel hoor Perruche.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |