Welterusten. Als de pijnstillers werken ga ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Lief. Maar ik ben gelukkig en gezond en heb een prima tijd.
Ik denk dat jij de goede wensen beter kan gebruiken. Succes morgen bij de paardendokter en veel wijsheid bij de te nemen besluiten!
En voor allen: weltrusten!
Wauw da's nog eens een dilemma, de centjes of de droom. En de centjes kunnen de droom ook nog faciliteren lijkt me. Succes! ook bij de dokter. Klinkt erg naar allemaal en niet als iets wat je even uit moet zitten!quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nop. Morgen naar de dokter. Ik heb het nu ook nog benauwd en kan niet goed meer lopen![]()
Had vanmiddag nog wel even een arbeidsvoorwaardengesprek tussen de bedrijven door (doorgekomen op ibuprofen en doorzettingsvermogen). het startbod was al hoger dan ik had verwacht en uit wazigheid heb ik dus niet onderhandeldDe vraag is nu alleen, neem ik het aanbod aan? Ik kan er 20.000 per jaar op vooruit gaan (moet ik wel 1 dag per week meer gaan werken) en heb ook nog 10 vakantiedagen meer. Zet dat af tegen een hele hoge eigen investering en eigenwijs personeel, maar wel mijn eigen bedrijf
. Ben er nog niet helemaal uit.
Sssst.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Succes! ook bij de dokter. Klinkt erg naar allemaal en niet als iets wat je even uit moet zitten!
Nouja ik zal uiteraard duimen van wel!quote:
Dan sturen we de Fok-knokploegquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Nouja ik zal uiteraard duimen van wel!Maar ik bedoel vooral dat de paardendokter zich er niet te makkelijk vanaf moet maken
sjeesis, wat heb je nog veel in de planning! Hier is het al bedtijd!quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:09 schreef Probability het volgende:
Drinken: kopje Marokkaanse mint thee, capuchino, twee longdrinkglazen limo, glaasje water, twee blikjes cola light
Eten: bakje havermout met magere melk en extra zout,
verse pasta Primavera pasta van Julia's, spinazie kussentjes met tomaat en mozzarella
salade van twee tomaten, halve bol mozzarella, zeezout, versgemalen peper, olijfolie, balsamico de modena, appelazijn
Twee balisto reepjes
In de planning: kopje goedenacht thee,
twee volkoren boterhammen met een rode ui, sambal, light mayo, een tomaat, versgemalen peper, zeezout
twee volkoren boterhammen met een halve bol mozzarella en een tomaat, versgemalen peper, zeezout en eventueel groene pesto als ik dat nog heb
Wel redelijk dacht ik zo
Ik ben net een half uurtje thuis van college..quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
sjeesis, wat heb je nog veel in de planning! Hier is het al bedtijd!
Weltrusten allemaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!Still a little bit of your face I haven't kissed.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:14 schreef DevilsAndDust het volgende:
Sterkte en knuffels voor wie dat kan gebruiken..
Avond was echt fijn, had ik ook echt even nodig. Baardmans vertelde nog wel iets ' grappigs'....
Zo, iemand ligt goed in de markt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trusten!Slaap lekker en nog even nagenieten van de fijne avond.
Vriendje was biertjes drinken in de stad en daarom heb ik nog maar weer eens de laatste twee aflevering van seizoen 6 van Grey's Anatomy gekeken op de laptop en een film op tv. Nu gaan mijn vierkante oogjes naar bed.
Lekker sliepe!
Wat denk je zelf? LIjkt me wel he? Veeeel te weinig. Zelfs een kind van 4 hoort meer te eten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Xantalien het volgende:
Hm. Nu ik die lijstjes zo zie... Vraag ik me af, eet ik enorm weinig?
Ik eet 's ochtends een appel, heel soms wat tussendoor, 's middags één broodje en 's avonds gewoon avondeten. Is dit TE weinig?
Jep. Wat wil je bereiken? afvallen, op gewicht blijven?quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Xantalien het volgende:
Ik eet 's ochtends een appel, heel soms wat tussendoor, 's middags één broodje en 's avonds gewoon avondeten. Is dit TE weinig?
Jouw planning van vandaag is normaal als je gewoon op gewicht wilt blijven en zeker niet veel hoor Perruche.quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:56 schreef Perruche het volgende:
@ xantalien: ja dat is weinig. Maar als jij je d'r goed bij voelt...![]()
Maar goed ik eet ook wel veelzeker als ik korte nachten en lange dagen heb... (6 uur slapen, 10 uur werken...)
grapje toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:52 schreef Xantalien het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |