Welke?quote:
Oeh, wat ga je doen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
Check m'n tagje!
Toch nog goed nieuws vandaag
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:53 schreef Goodbye het volgende:
Ik zou echt niet weten waar ik op moet letten als ik een ereader koop. Dus als je klaar bent met je onderzoek, hoor ik het wel Syrena?
[/lui]
Sowieso eens met eis 1 en eis 2. Wat zijn epubs?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Eis 1: kunnen lezen in de zon. Eis 2: Epubs. Eis 3: Snel boeken erop kunnen zetten.
Oja, en onder de 200 euro.
Nu ga ik even de Bebook googlen
Leuuuuuuk!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:55 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
DVD's reviewen als het goed is!
Waarom nie? Zou niet weten waarom je niet slim genoeg zou zijn! Gewoon solliciterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Leuuuuuuk!
Ik zat nog te twijfelen over het nieuwsposten voor dat subforum, maar ik vind mezelf dan nooit slim genoeg voor dat soort dingen
Wat rot!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:54 schreef motorbloempje het volgende:
oh, de laatste kans om met een beurs naar York te gaan is ook zojuist verdwenen![]()
bah
Liefquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
sigme, maria en mo![]()
![]()
Ik wens jullie alledrie betere tijden, een goede gezondheid en veel geluk.
Nop. Morgen naar de dokter. Ik heb het nu ook nog benauwd en kan niet goed meer lopenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
LiefIk wens jou hetzelfde toe! Gaat het met jou al wat beter nu?
Liefquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:16 schreef Tinkepink het volgende:
sigme, maria en mo![]()
![]()
Ik wens jullie alledrie betere tijden, een goede gezondheid en veel geluk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |