Ik dácht het wel, maar ik wist het niet zeker!! Wassie oud? Ziek?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh sorry! Mn hamster, ik dacht dat jullie dat wisten
Oud wel, voor een roborovski hamster. Ruim 2 jaar! Die beestjes schijnen normaal 1,5-2 te worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik dácht het wel, maar ik wist het niet zeker!! Wassie oud? Ziek?
*knuffel*
En zit je paspoort misschien nog in een tas die je mee had naar Engeland?
staat er nog, in de spoiler.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:35 schreef Ewelina het volgende:
progje, ik heb de link gemist. Mag ik 'm alsnog zien?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oud wel, voor een roborovski hamster. Ruim 2 jaar! Die beestjes schijnen normaal 1,5-2 te worden.
TenkjoeLaat ik jullie nog schrikken ook door de domme naam van mn hamster
Meuh. Ik schrok nog best, zag haar half liggen
Vriendje ging kijken en de ander had haar half opgegeten
toen schrok ik nog meer
En nee, ik heb hem geloof ik het laatst gebruikt bij mn KvK inschrijving! En toen mee naar huis genomen, dus hij zou hier ergens moeten liggen... Hele huis al overhoop gehaald
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mamster is dood![]()
En ik ben mn paspoort kwijt.
En ik heb mn sportles gemist.
Boeh
DM?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:42 schreef motorbloempje het volgende:
Maria! Ben jij ergens toegankelijk voor chat?![]()
Hè getsiequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oud wel, voor een roborovski hamster. Ruim 2 jaar! Die beestjes schijnen normaal 1,5-2 te worden.
TenkjoeLaat ik jullie nog schrikken ook door de domme naam van mn hamster
Meuh. Ik schrok nog best, zag haar half liggen
Vriendje ging kijken en de ander had haar half opgegeten
toen schrok ik nog meer
En nee, ik heb hem geloof ik het laatst gebruikt bij mn KvK inschrijving! En toen mee naar huis genomen, dus hij zou hier ergens moeten liggen... Hele huis al overhoop gehaald
Oh, ik vind het wel handig!quote:
idd. Die van mij was aangevallen door een ekster of een kraai. Ook geen fijn gezicht. Brr voel me meteen weer naar nu ik eraan denkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |