Welkom op Fok!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef secretannie het volgende:
Is het normaal dat je mensen in een reality programma echt gaat haten....??
Zo erg dat als ze nu voor me stonden ik ze echt zou slaan ?
Servio is een krengquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:53 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Servio: Ik denk dat het aan mij is gelinkt... Die is echt narcistisch!!
Ik ben echt anti aan het worden
Het is een mietjequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:54 schreef sjampoeh het volgende:
ja hoor, SSTERVIOOOOOO druk es lekker zelf lullo !! met je 8100 euro![]()
Dat hij Homo isquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:53 schreef jugler het volgende:
Waar heeft joanna eigenlijk voor gedrukt bij Geeeeeeerard?
dat ie homo/bi zou zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:53 schreef jugler het volgende:
Waar heeft joanna eigenlijk voor gedrukt bij Geeeeeeerard?
omdat het een rotspel isquote:
Dacht dat het laser ogen warenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:54 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nee joh, dat is Phillip met zijn albino ogen
avondquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:54 schreef wieweetwatt het volgende:
Hier ook maar even... Goodevening mede-addicts
Niet elke travstiet is bingokoningin he..quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben ook een travestiet maar dat is niet mijn geheim.. zou Maik dan die bingokoningin dan zijnArme Mo!!
Voeg Joanna ook maar toe aan irritantquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:55 schreef meneertje1972 het volgende:
MIJN RATING:
LEUKSTE: Gerard en Karim
BEETJE LEUK: Aafke, Sharon, Maik, Philip
STOM: Joanna, Monique, Alex, Laura, Guido
IRRITANT: Servio, Sofia
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:54 schreef wieweetwatt het volgende:
Hier ook maar even... Goodevening mede-addicts
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef meneertje1972 het volgende:
MIJN RATING:
LEUKSTE: Gerard Alex en Karim
BEETJE LEUK: Aafke, Sharon, Maik, Philip
STOM: Joanna, Monique, Alex, Laura, Guido
IRRITANT: Servio, Sofia
Nee Joanna is de grap.quote:
Sevrio is wel bingokoningin. Als travestiet, maar dat hij travestiet is is zijn geheim nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik ben ook een travestiet maar dat is niet mijn geheim.. zou Maik dan die bingokoningin dan zijnArme Mo!!
Nee, dat snap ik.. Maar ik zou het wel in het spel vinden passenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet elke travstiet is bingokoningin he..
Voor de safety: Joannaquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:55 schreef AskMe het volgende:
[..]
Voeg Joanna ook maar toe aan irritant
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Servio is een kreng![]()
en dus moet hij blijven naar huis![]()
De regie heeft al bepaald, wie er het eerste, tweede, derde eruit moetquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:55 schreef meneertje1972 het volgende:
Waar blijven de clues van 'ik ben een piercer'. Nog steeds NUL clues.
Ik vind dat gewoon niet eerlijk.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:56 schreef Pearlbitch het volgende:
Arme Jootje... Ik had het haar gegund..
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lief hè![]()
[ afbeelding ]
Maar dat kun je nooit raden. Miljonair is te raden maar bingo koning is een woord dat een normaal mens nooit in de mond neemt. Het slaat nergens op.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:56 schreef muzas het volgende:
[..]
Sevrio is wel bingokoningin. Als travestiet, maar dat hij travestiet is is zijn geheim niet
Wij kunnen ze nog verstaan, dat mag..quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef Stability het volgende:
sophia en stervio fluisteren steeds !! sanktie !!!
Nou dan hoop ik dat ze Gerard laten zitten ...quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:56 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
De regie heeft al bepaald, wie er het eerste, tweede, derde eruit moet
"ik ben piercer" of "ik slaapwandel" zijn goeiequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Maar dat kun je nooit raden. Miljonair is te raden maar bingo koning is een woord dat een normaal mens nooit in de mond neemt. Het slaat nergens op.
En mag je overleggen eigenlijk waar je op wilt drukken, zoals zij dat doen ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef Stability het volgende:
sophia en stervio fluisteren steeds !! sanktie !!!
Mag hij alweer drukken danquote:
Ze krijgen toch steeds meer clues naarmate het programma vordert.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Maar dat kun je nooit raden. Miljonair is te raden maar bingo koning is een woord dat een normaal mens nooit in de mond neemt. Het slaat nergens op.
Daarom morgen Stervio eruit..quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit gedrukt, dus ja.quote:
je mag 1 keer per week drukkenquote:
Dat gaat nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef muzas het volgende:
Ik wil nu Stervio zn hoofd zien als ie hoort dat ie op moet tieften!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef muzas het volgende:
OHhhhh yeah......lovin it!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef muzas het volgende:
hij moet z'n reet nog volstoppen met kalkoen...of wacht daar klopt iets nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef sjampoeh het volgende:
En waarom regelt Stervio het eten?? ik had gedacht aan kalkoen en frietjes ?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef Chanel5 het volgende:
Ja hè Ruud, ik begin een btje een hekel aan haar te krijgen vandaar deze flatteuze cap
O, sorry, had ie al gedrukt??quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
je mag 1 keer per week drukken
Dito, maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef muzas het volgende:
Me toooooooo en dan de rest van de koppen als ze zien wie er terug komenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef muzas het volgende:
Hier wil ik caps in 14544560553543 x 21314324325324 324 pixels vanquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef muzas het volgende:
Daar gaat niet om. Volgens mij mag je maar 1 keer per zoveel dagen (week?). En hij heeft een aantal dagen terug al gedrukt.quote:
Me too. Walchelijke gast.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef muzas het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef meneertje1972 het volgende:
Iemand een CAP van Gerards YEAH moment in de keuken?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef jugler het volgende:
MIJN RATING:
LEUKSTE: Gerard, Laura en Karim
BEETJE LEUK: Alex, Guido, Maik, Philip
STOM: Joanna, Monique, Aafke, Sharon sofia
IRRITANT: Servio,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |