ik ga luisterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef Viro het volgende:
[..]
van 10 tot 12 koelkast daarna ik van 12 tot 2. Na mij komt sharr van 2 tot 4 misschien zelfs tot 5
ik ben bij haarquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Je loopt net knetter mis, doen jullie een stoelendans?
Zal ik anders 16:00-17:00 ook nog even live gaan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef Viro het volgende:
[..]
van 10 tot 12 koelkast daarna ik van 12 tot 2. Na mij komt sharr van 2 tot 4 misschien zelfs tot 5
Het valt dus niet alleen mij opquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Je loopt net knetter mis, doen jullie een stoelendans?
durven we niet zonder jou te doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
Ik ga de hond uitlaten, niet te leuk doen het eerste half uur graag![]()
Dan kun je wel in 't echt stoelendans doen, is nog best leuk ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik ben bij haar
vanmiddag in aller haast de bus en trein gepakt
Je vorige UI was leuker.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef mc-Piel het volgende:
Wat vinden jullie van mijn paint jongemannen en ( hopelijk) dames?
niet echt de juiste stemming voor denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan kun je wel in 't echt stoelendans doen, is nog best leuk ook
kan ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zal ik anders 16:00-17:00 ook nog even live gaan?
Die UIquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
Wat een aids user is Utopie ook..
Moet telkens anderhalf uur op het topic wachten en de rest van het topic reageert ie niet..
MCPIEL OUDE UIquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
Wat een aids user is Utopie ook..
Moet telkens anderhalf uur op het topic wachten en de rest van het topic reageert ie niet..
Haha, maar deze representeert de pure eckte philip..quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
niet echt de juiste stemming voor denk ik
je snapt me
Stiekem ben ik jaloers op jequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:53 schreef utopie het volgende:
[..]
ik kom gewoon vanuit het niets die lapo's en fipos zetten tochh
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha, maar deze representeert de pure eckte philip..
Heel de dag met vissen bezig!
wie vraagt word overgeslagenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet ik nog vet lang wachten, kunnen we niet gewoon even bellen
Dan DM ik koelkast nu ff.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:54 schreef Viro het volgende:
Zokunen shar zegt : zokunen kan van 4 tot 5 draaien als hij dat wilt
Ik ben autist ik moet heel lang wennen aan je nieuwe UI.quote:
Ik dacht dat je Knetter een kutwijf vond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik ben bij haar
vanmiddag in aller haast de bus en trein gepakt
Veranderingen in mijn directe leefomgevingquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ben autist ik moet heel lang wennen aan je nieuwe UI.
in that case:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik ook, dankzij jouquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef EggsTC het volgende:
Artiest
Ree.K
Titel
Kage
Album
Mijk's GOA Top 100
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef Viro het volgende:
[..]
in that case:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat belooft veel goeds!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:57 schreef EggsTC het volgende:
Artiest
Ree.K
Titel
Kage
Album
Mijk's GOA Top 100
QFTquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:59 schreef Driepink het volgende:
sharr draait trouwens op 1e klas klote tijden![]()
Piel doe je oude UI terug, ik heb ADD.quote:
Ik wil ook!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]
ik kan je wel mijn skype geven, ben daar haast nooit online op.
dat schiet dan toch nog niet opquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend dat mijn skype ging, was het een of ander kut nummer met de skype beltoon erin...quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Die heb ik lekker alquote:
Check het rooster dan ook, ouwe pillenslikker.quote:
Doe jij aan skype?quote:
Dat kan maar zo, ff kijken of ie nog in utorrent staatquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ben jij een van de 3 seeders
Ouwe meeting-pic-haterrrrrrrrrrrrrrrrzzzzzzzzzz!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Check het rooster dan ook, ouwe pillenslikker.
hij download al keihardquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:04 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat kan maar zo, ff kijken of ie nog in utorrent staat
Ik heb het toevallig gedownload vandeweek omdat ik een nr moest hebben van iemand via youtube.quote:
Heee klasgenoot!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:08 schreef Viro het volgende:
2 fok!sters hebben mijn skype
ik had mezelf nog beloofd om mijn skype niet te delen met fok!kers
Ik zou die van jou noteren maar ik heb dat nagelatenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:08 schreef Viro het volgende:
Want dat zou zo leuk zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nog niieehiieeet, ik ga nu leren zodat ik m'n examens haal en bij jou in de klas kan komen
Ik heb 3 skype accounts ofzo (gebruik het alleen nooit), meerdere msn accounts, ICQ etc.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:08 schreef Viro het volgende:
Hallo 0172quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou die van jou noteren maar ik heb dat nagelaten
Dus ik ga jou zometeen even skypen, live
Hallo <je telefoon nummer eerste cijfer iets>quote:
0182quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:11 schreef Dalando het volgende:
[..]
Hallo <je telefoon nummer eerste cijfer iets>
wel pvv/cda/vvd toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hoelaat?
ik moet nog even naar de stembus enzo
Doe een gok.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:11 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
0182
Ik heb zin om te raden waar je woont
Zwammerdam.quote:
Ik zeg niksquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:11 schreef Zokunen het volgende:
[..]
wel pvv/cda/vvd toch?
Geen zin in een kabinet dat niks kan
HELT!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nog niieehiieeet, ik ga nu leren zodat ik m'n examens haal en bij jou in de klas kan komen
quote:
Fout!quote:
laat maar weten wanneer je gaat skypen, zit beneden met laptop, skype staat op mijn pc bovenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou die van jou noteren maar ik heb dat nagelaten
Dus ik ga jou zometeen even skypen, live
quote:
Ja maar wijquote:
0182 hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:11 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
0182
Ik heb zin om te raden waar je woont
Nieuwkoop?quote:
Tssssss ik zou willen dat ik nog op school zat,quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Luizenleven hebben werkmensen toch vergeleken met scholieren
Hoiquote:
Succes.quote:
Hoi dokter ban de 2equote:
Ik ben tegen een randstadprovincie. Ik wil niet dat Utreg bij Flevoland en Noord-Holland hoort.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:19 schreef Dalando het volgende:
Moet je nooit je kamer opruimen van mama?
Ik gok dat jij SP stemde.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Mono dat hoorde zeggen![]()
Ik heb al gestemd jah
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Ja heb de radio niet aan want we gaan zo eten en ik en mijn vader luisteren kwaliteits muziekquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik Mono dat hoorde zeggen![]()
Ik heb al gestemd jah
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef Ragboer het volgende:
Viro stemt SGP want hij is tegen vrouwen in de politiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou een moord doen om mijn moeder van nu tot maandag in Spanje te krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ja heb de radio niet aan want we gaan zo eten en ik en mijn vader luisteren kwaliteits muziek
Mijn moeder is vandaag naar spanje gegaan en ze komt pas maandag terugLekker rustig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen om mijn moeder van nu tot maandag in Spanje te krijgen
Diepvriesvak supermarkt, wat halen bij de snackbar/chinees/italiaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:23 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Alleen dan weet ik niet hoe ik aan me eten moet komen
Vandaag kookt mijn vader, morgen moet ik werken en daarna bestel ik pizza, vrijdag zie ik het wel, zaterdag eet ik op mijn werk, zondag zie ik het welquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:23 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Alleen dan weet ik niet hoe ik aan me eten moet komen
Wie zou je dan vermoorden? Niet je moeder want dan is ze niet in Spanje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik zou een moord doen om mijn moeder van nu tot maandag in Spanje te krijgen
Jij denkt dat ik naar buiten ga?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:23 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Diepvriesvak supermarkt, wat halen bij de snackbar/chinees/italiaan
Mijn leraar wiskunde. Zeker wetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wie zou je dan vermoorden? Niet je moeder want dan is ze niet in Spanje.
Laat het je broertje halen danquote:
Ik ken nog een epische anekdote over het broertje van lama en lama en ik en 2 anderen toen we drank gingen halen in de supermarktquote:
Oh jah das wel een goed ideequote:
Mijn leraar stinkt en wil niet uitleggenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:26 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Oh jah das wel een goed idee![]()
En laat je Wiskunde leraar met rust, harstikke mooi vak dat
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:25 schreef Dalando het volgende:
1 Happy face voor huppelmuts
[ afbeelding ]
Een ringvinger...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
Hoi goeien muziek luisteraarquote:
Hoe is het met je ribben?quote:
TCI zn broertjequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:33 schreef utopie het volgende:
kut, wie heeft dat nou gedaan? ik verstond het niet
Knetter & Viro, zou dat kunnen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, ik zou het niet doen. Maar ik zou het van iemand anders kunnen begrijpen.
Zn broertjequote:
Nee is er nietquote:
Nee man, Viro is strate neger. Knetter is een boerin.quote:
NIET HATEN OP KNETTER. ZE IS GEEN HOER EN OOK GEEN BOER.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Nee man, Viro is strate neger. Knetter is een boerin.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Knetter doet volgens mij alles, dus vast wel.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Knetter doet volgens mij alles, dus vast wel.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik ontken mijn betrokkenheid bij die jingle
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:37 schreef Monopoly het volgende:
Ik ontken mijn betrokkenheid bij die jingle
Serieus?quote:
Ik ga nu. Tjoeloes.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Nee hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef sharr het volgende:
Heb ik nog leuke dingen gemist in het eerste half uur overigens?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:39 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ga nu. Tjoeloes.'t Komt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel hequote:
Oh nvm, Prodigy is al klaar!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:41 schreef mc-Piel het volgende:
Ooooooh shit! Kijk uit jongens Sharr wordt agressief van deze muziek!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef sharr het volgende:
Dit nummer is voor mij verpest sinds ik er webhawk in versta
ja maar je draait laatquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef Viro het volgende:
[..]
morgen hoor je mij weer, en vanavond ook
Breng ze nou alsjeblieft niet op ideeënquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
als het maar geen summer jam is
nu je dat zegt, hoor ik het ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef sharr het volgende:
Dat is de ellende met die mamma appelsapjesquote:
Ja nu hoor ik het ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef sharr het volgende:
Dat had ik alvast voor je gedaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
Sharon verpest voor iedereen dit nummer [ afbeelding ]
WEBHAWK
quote:
Die weiger ik te draaien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
als het maar geen summer jam is
ik vind je nog steeds lief hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:44 schreef sharr het volgende:
Sharon verpest voor iedereen dit nummer [ afbeelding ]
WEBHAWK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |