ik ga luisterenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef Viro het volgende:
[..]
van 10 tot 12 koelkast daarna ik van 12 tot 2. Na mij komt sharr van 2 tot 4 misschien zelfs tot 5
ik ben bij haarquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Je loopt net knetter mis, doen jullie een stoelendans?
Zal ik anders 16:00-17:00 ook nog even live gaan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef Viro het volgende:
[..]
van 10 tot 12 koelkast daarna ik van 12 tot 2. Na mij komt sharr van 2 tot 4 misschien zelfs tot 5
Het valt dus niet alleen mij opquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Je loopt net knetter mis, doen jullie een stoelendans?
durven we niet zonder jou te doen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
Ik ga de hond uitlaten, niet te leuk doen het eerste half uur graag![]()
Dan kun je wel in 't echt stoelendans doen, is nog best leuk ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik ben bij haar
vanmiddag in aller haast de bus en trein gepakt
Je vorige UI was leuker.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef mc-Piel het volgende:
Wat vinden jullie van mijn paint jongemannen en ( hopelijk) dames?
niet echt de juiste stemming voor denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Dan kun je wel in 't echt stoelendans doen, is nog best leuk ook
kan ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zal ik anders 16:00-17:00 ook nog even live gaan?
Die UIquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
Wat een aids user is Utopie ook..
Moet telkens anderhalf uur op het topic wachten en de rest van het topic reageert ie niet..
MCPIEL OUDE UIquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
Wat een aids user is Utopie ook..
Moet telkens anderhalf uur op het topic wachten en de rest van het topic reageert ie niet..
Haha, maar deze representeert de pure eckte philip..quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
niet echt de juiste stemming voor denk ik
je snapt me
Stiekem ben ik jaloers op jequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:53 schreef utopie het volgende:
[..]
ik kom gewoon vanuit het niets die lapo's en fipos zetten tochh
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Haha, maar deze representeert de pure eckte philip..
Heel de dag met vissen bezig!
wie vraagt word overgeslagenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
moet ik nog vet lang wachten, kunnen we niet gewoon even bellen
Dan DM ik koelkast nu ff.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:54 schreef Viro het volgende:
Zokunen shar zegt : zokunen kan van 4 tot 5 draaien als hij dat wilt
Ik ben autist ik moet heel lang wennen aan je nieuwe UI.quote:
Ik dacht dat je Knetter een kutwijf vond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:51 schreef MissBullshit het volgende:
[..]
ik ben bij haar
vanmiddag in aller haast de bus en trein gepakt
Veranderingen in mijn directe leefomgevingquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ben autist ik moet heel lang wennen aan je nieuwe UI.
in that case:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |