jep, joanna voor gerrardquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef meneertje1972 het volgende:
Is er nog gedrukt eigenlijk, was ff weg na de ruzie...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef Rubeeen het volgende:
Wil gerard naar kvdw..... YESSS maar al te graag!
wie hadden er ruzie dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef meneertje1972 het volgende:
Is er nog gedrukt eigenlijk, was ff weg na de ruzie...
Net 3x Alexquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:25 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik heb al 7 keer gedrukt inmiddels op Alex én Maik. Eruit met Servio!
Brian was alleen zo dom als het achterend van een varken, die heeft nog nooit een plan succesvol uitgevoerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef Flashbox het volgende:
brian Gerard kubaz, wil ook even zijn tv moment hebben. is al net zo'n mongool als die Brian, die deed dat ook altijd.
Wie, wat, waar, welke poll?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:26 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Er hebben 500 mensen op mijn poll gestemd
De kijkcijfers zijn wellicht slecht, maar het leeft wel
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:26 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Er hebben 500 mensen op mijn poll gestemd
De kijkcijfers zijn wellicht slecht, maar het leeft wel
Hoezo verslaafd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:25 schreef Annelies-G het volgende:
Ik vind het super hoe Gerard de kijker erbij betrekt, was al terug aan het antwoorden maar bedacht me ineens dat hij me niet kon horen
Je kunt imo ook beter even een praatje tegen de cam maken dan de hele dag met je borsten flapperen en proberen zoveel mogelijk, zo bloot mogelijk in beeld te komen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Kom op zeg, die meiden zijn echt fakking 100 miljoen keer erger !
wat denkt Joanna dan dat zijn geheim is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef Stranger het volgende:
Joanna, hou jezelf toch niet voor de gek, je hebt het fout.
Ze doet haar hele leven al niks andersquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef Stranger het volgende:
Joanna, hou jezelf toch niet voor de gek.
datquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef Stranger het volgende:
Joanna, hou jezelf toch niet voor de gek, je hebt het fout.
tssk:quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef meneertje1972 het volgende:
clue borsten? niet gezien is geen clue borsten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef meneertje1972 het volgende:
clue borsten? niet gezien is geen clue borsten
en dat was ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:29 schreef Rubeeen het volgende:
joanna drukt alsnog op haar eerdere vermoeden...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:27 schreef beaverhausen het volgende:
Ja hoor jo, parkeerplaatsoma zal je wel weer helpen.
Vandaag voor het eerst wil ik dat Servio gaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
[POLL] Maik, Servio of Alex? Wie is jouw favoriet? En wie mag er weg?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
LOL! Net mijn eigen secret story snelkookpan.. Tegen vrouwlief gezegd dat ze net zo'n stem heeft als Monique![]()
Nu moest ik rennen!
Ach, je bent een laatbloeier!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst wil ik dat Servio gaat
haha dan heb je echt een klotenstem zeg pff, moet je dat de hele dag aanhorenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
LOL! Net mijn eigen secret story snelkookpan.. Tegen vrouwlief gezegd dat ze net zo'n stem heeft als Monique![]()
Nu moest ik rennen!
stoerquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
Nu moest ik rennen!
Hahahahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
Nu moest ik rennen!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
Nu moest ik rennen!
waarom?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat heeft ie vandaag gedaan dan dat je overstag bent gegaan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wachten tot je lag te slapen en je dan ff te pakken genomenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
Nu moest ik rennen!
Dus vannacht gewoon neuken en morgen ontkennen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
Nu moest ik rennen!
Guideau?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef versabommie het volgende:
En wie ligt er weer op zijn luie fakking nest? De luie FLIKKER! There i said it!
laat me raden .....begint met een G en eindigt op uido ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef versabommie het volgende:
En wie ligt er weer op zijn luie fakking nest? De luie FLIKKER! There i said it!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus vannacht gewoon neuken en morgen ontkennen?
Alla Moquote:
Bedankt kudt! Nu krijg ik ws geen etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus vannacht gewoon neuken en morgen ontkennen?
Hij doet nu net of hij gedrukt heeft.. Maar dat heeft Joanna gedaan! En Servio is net even iets te gretig..quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft ie vandaag gedaan dan dat je overstag bent gegaan?
Nee, dat hij het miss expres heeft gedaan om daar de focus op te leggen bij de andere bewoners.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef meneertje1972 het volgende:
Haha nu denken ze dat de ruzie een missie was van Gerard?
dat is haar stemquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef Rubeeen het volgende:
Beter doet die joanna haar zender ff goed ofzo vet raar geluid bij haar hierzo
Ik hoop het ook! Of dat ie acteur is!! Zo naief is ze ook wel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat Jo denkt dat hij Homo is.
Ik hoop ook echt dat ze dat gezegd heeft dan ga ik echt stuk....
Stervio laat steeds anderen drukken dan kost het hem niks.... miezz mannetje...quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij doet nu net of hij gedrukt heeft.. Maar dat heeft Joanna gedaan! En Servio is net even iets te gretig..
Servio-team is teveel met het overblijven als laatste bezig, Maar dit is Secret Story, waar geheimen ontrafelt dienen te worden!!
I aim to pleasequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bedankt kudt! Nu krijg ik ws geen eten
LOLquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef mootie het volgende:
Ik heb nog niet veel gekeken, maar kan die Philip uberhaupt praten?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:35 schreef Rainesz het volgende:
Whaha,ik wil dat De Stem het heel lang gaat rekken...Word Joanna vast gek
Zonder eten samen naar bed.. En dan laat eruit voor een midnight snack.. Jij krijgt een leuke nacht, geen SS voor jou!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Bedankt kudt! Nu krijg ik ws geen eten
Hij heeft 1x zijn mond opengedaan, toen kwam er een boer uit...quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef mootie het volgende:
Omdat hij een faalhaas is!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef md89 het volgende:
Waarom drukt Stervio zelf niet? Hij heeft toch genoeg geld?
dat zal la la la laura wel weer zijnquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef Psychecn het volgende:
OCH NEEE... en wie loopt daar weer te friemelen aan guido
heeft ie geen ballen voorquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef md89 het volgende:
Letterlijk of figuurlijk? Denk allebeiquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
heeft ie geen ballen voornet als soof
Ik kan niet wachten tot ik dr kop zie als de stem zegt "FOUT! HOER!"quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna doet alsof ze het programma gewonnen heeft.
Dat gaat tegenvallen...domme kut!.
Hij liegt over hoeveel hij heeft dus al die meiden denken dat dat ook zo is ....quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef md89 het volgende:
Ja, sterker nog, philip is het best bezig met het spel imo. Hij heeft al een geheim ontrafeld, denkt dat Gerard miljonair is, denkt dat Sofia in een internaat heeft gezeten, en dat Guido en Laura een relatie moeten faken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef mootie het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
dat zal la la la laura wel weer zijn
dan is het balen dat je maar 1 x in de week kan/mag drukkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, sterker nog, philip is het best bezig met het spel imo. Hij heeft al een geheim ontrafeld, denkt dat Gerard miljonair is, denkt dat Sofia in een internaat heeft gezeten, en dat Guido en Laura een relatie moeten faken.
De Stem: Joanna...je vermoeden is...onjuist. En je bent... een domme hoer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot ik dr kop zie als de stem zegt "FOUT! HOER!"
Nee hij heeft geen geld genoeg om te drukkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef md89 het volgende:
HAHAHAquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
De Stem: Joanna...je vermoeden is...onjuist. En je bent... een domme hoer.
Ik heb geen update met wie hoeveel geld heeft..... geen idee/\..quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nee hij heeft geen geld genoeg om te drukken
Ja, daaag! rond de 8.000!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij liegt over hoeveel hij heeft dus al die meiden denken dat dat ook zo is ....
Gerard en Karimquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef sjampoeh het volgende:
Aan wie ergeren we ons eigenlijk niet![]()
?
Ik niet aan : Flip, Karim en Gerard.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:36 schreef beaverhausen het volgende:
Joanna doet alsof ze het programma gewonnen heeft.
Dat gaat tegenvallen...domme kut!.
Zeg dat ie geen sex krijgt!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Annelies-G het volgende:
FOKKERS HELP!! mijn man wil zappen!!! hij weet gewoon niet dat dit heeeeeeeeel belangrijk is om te kijken!!
Volgens de site van SSt heeft hij 8100 e in zijn kluis.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef TimeJumper het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Annelies-G het volgende:
FOKKERS HELP!! mijn man wil zappen!!! hij weet gewoon niet dat dit heeeeeeeeel belangrijk is om te kijken!!
meneer ann heel heel eventes w88quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Annelies-G het volgende:
Gewoon heel hard STREAMLOCK roepen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Annelies-G het volgende:
Dat krijg je met die jonge kerels. Die willen nog wel eens iets 'leuks' doen met hun levenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Annelies-G het volgende:
Ik hoorde hem gisteren of eergisteren zeggen tegen Sofia dat hij niet kan drukken dus dat zij het moet doen voor het geheim van Guido en LLquote:
Datquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef meneertje1972 het volgende:
Waarom naar de bank? Heeft Joana geraden en komt de uitslag?
Ik wil NIET dat er feest is vanavond. Waarom? Daarom :-)
Staat al een tijdje in de OP!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef Psychecn het volgende:
[..]
Ik heb geen update met wie hoeveel geld heeft..... geen idee/\..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef Rubeeen het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gewoon 3 berichten in dezelfde seconde met dezelfde inhoud
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Spooky4u het volgende:
Laura heeft inkijk, en dan is er niets te zien
Servio zegt steeds: Als ik geld had zou ik drukken, jammer dat ik niet kan drukken. Dus ik snap het ff niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Chanel5 het volgende:
Servio heeft 8100 euro maar speelt het spel niet.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Spooky4u het volgende:
Laura heeft inkijk, en dan is er niets te zien
Maar gerard heeft al weer een missie gedaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Staat al een tijdje in de OP!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef voxy317 het volgende:
de stem: Joanna je zat echt helemaal fout en je bent te dom voor dit programma dus je moet NU het huis verlaten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef Rubeeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ze ziet ze zelf ook niet
Zo vals is hij dus..quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Servio zegt steeds: Als ik geld had zou ik drukken, jammer dat ik niet kan drukken. Dus ik snap het ff niet.
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef Rubeeen het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Ze ziet ze zelf ook niet
Gerard speelt niet voor het geld he trouwens. Hij speelt voor het spel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:43 schreef Rainesz het volgende:
Whaha,Gerard doet in zijn hoofd al een Jerry Maguire!
SHOW ME THE MONEY!!!
Zo spant ie de dames voor het karretje!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:42 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
Servio zegt steeds: Als ik geld had zou ik drukken, jammer dat ik niet kan drukken. Dus ik snap het ff niet.
Gerard homo/biquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef Day het volgende:
Wha, ik kom net binnenvallen! Wat was haar vermoeden?
Alleen is hij getrouwdquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef beaverhausen het volgende:
Alles fak-king klopt zegt ze ook nog!.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:44 schreef Psychecn het volgende:
Gerard,Flip, Alex, Aafke, Karim mogen blijven
Rest boeid niet
LOL, denkt ze dat nog steeds? Domme muts!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef markvanrinsum het volgende:
het is niet zijn geheim maar het is wel zo
Eindelijk zwijgt ze eens...............quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef Day het volgende:
[..]
LOL, denkt ze dat nog steeds? Domme muts!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef meneertje1972 het volgende:
Iemand een CAP van Gerards YEAH moment in de keuken?
Nu hopen dat Gerard een geheim gaat raden!
Joanna of Servio??quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef R0T29 het volgende:
Wat een zelf ingenomen trol is het toch ook he...
en 100% gelukt.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:47 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Haha, ze denken dat de woorden die hij bij de ruzie gebruikte bij de missie hoorde!! Maar die ruzie was juist een afleiding voor zijn missie!!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:47 schreef MargrietV het volgende:
niemand hoeft nu ooit nog naar zgn, helderziende Joanna te gaan, want haar voelen, ruiken en zien daar klopt geen ene moer van.
Kies maar...quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:48 schreef jugler het volgende:
[ afbeelding ]
Winner winner, chicken dinner!
Gerard is homo want hij heeft chihuahuas en verzorgingsproductenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:48 schreef Arcee het volgende:
Wat had Joanna gegokt? En wat waren de 11 aanwijzingen die ze dacht te hebben?
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:48 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[ afbeelding ]
Joanna begrijpt niet hoe het kan dat ze het fout had
Stervioquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:49 schreef snetje het volgende:
is er iemand dood ofzowat een grafstemming
Ziet ze nu haar oma voor haar of zo?? En dat oma de tong uitsteektquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:48 schreef 0oGhosto0 het volgende:
[ afbeelding ]
Joanna begrijpt niet hoe het kan dat ze het fout had
zullen we om 7 uur 1 minuut stilte houden ?quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef secretannie het volgende:
Is het normaal dat je mensen in een reality programma echt gaat haten....??
Zo erg dat als ze nu voor me stonden ik ze echt zou slaan ?
I know the feelingquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef secretannie het volgende:
Blijkbaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef secretannie het volgende:
1 sec. lijkt me genoegquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
zullen we om 7 uur 1 minuut stilte houden ?
Is tie overlede dan....quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:50 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
zullen we om 7 uur 1 minuut stilte houden ?
Was net te laat helaasquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:46 schreef meneertje1972 het volgende:
Iemand een CAP van Gerards YEAH moment in de keuken?
Nu hopen dat Gerard een geheim gaat raden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |