jep, joanna voor gerrardquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef meneertje1972 het volgende:
Is er nog gedrukt eigenlijk, was ff weg na de ruzie...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef Rubeeen het volgende:
Wil gerard naar kvdw..... YESSS maar al te graag!
wie hadden er ruzie dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef meneertje1972 het volgende:
Is er nog gedrukt eigenlijk, was ff weg na de ruzie...
Net 3x Alexquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:25 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Ik heb al 7 keer gedrukt inmiddels op Alex én Maik. Eruit met Servio!
Brian was alleen zo dom als het achterend van een varken, die heeft nog nooit een plan succesvol uitgevoerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef Flashbox het volgende:
brian Gerard kubaz, wil ook even zijn tv moment hebben. is al net zo'n mongool als die Brian, die deed dat ook altijd.
Wie, wat, waar, welke poll?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:26 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Er hebben 500 mensen op mijn poll gestemd
De kijkcijfers zijn wellicht slecht, maar het leeft wel
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:26 schreef D. het volgende:
eejjjjjjjj
Er hebben 500 mensen op mijn poll gestemd
De kijkcijfers zijn wellicht slecht, maar het leeft wel
Hoezo verslaafd?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:25 schreef Annelies-G het volgende:
Ik vind het super hoe Gerard de kijker erbij betrekt, was al terug aan het antwoorden maar bedacht me ineens dat hij me niet kon horen
Je kunt imo ook beter even een praatje tegen de cam maken dan de hele dag met je borsten flapperen en proberen zoveel mogelijk, zo bloot mogelijk in beeld te komen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:24 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Kom op zeg, die meiden zijn echt fakking 100 miljoen keer erger !
wat denkt Joanna dan dat zijn geheim is?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef Stranger het volgende:
Joanna, hou jezelf toch niet voor de gek, je hebt het fout.
Ze doet haar hele leven al niks andersquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef Stranger het volgende:
Joanna, hou jezelf toch niet voor de gek.
datquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef Stranger het volgende:
Joanna, hou jezelf toch niet voor de gek, je hebt het fout.
tssk:quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef meneertje1972 het volgende:
clue borsten? niet gezien is geen clue borsten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef meneertje1972 het volgende:
clue borsten? niet gezien is geen clue borsten
en dat was ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:29 schreef Rubeeen het volgende:
joanna drukt alsnog op haar eerdere vermoeden...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:27 schreef beaverhausen het volgende:
Ja hoor jo, parkeerplaatsoma zal je wel weer helpen.
Vandaag voor het eerst wil ik dat Servio gaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:29 schreef D. het volgende:
[..]
[POLL] Maik, Servio of Alex? Wie is jouw favoriet? En wie mag er weg?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
LOL! Net mijn eigen secret story snelkookpan.. Tegen vrouwlief gezegd dat ze net zo'n stem heeft als Monique![]()
Nu moest ik rennen!
Ach, je bent een laatbloeier!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vandaag voor het eerst wil ik dat Servio gaat
haha dan heb je echt een klotenstem zeg pff, moet je dat de hele dag aanhorenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
LOL! Net mijn eigen secret story snelkookpan.. Tegen vrouwlief gezegd dat ze net zo'n stem heeft als Monique![]()
Nu moest ik rennen!
stoerquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
Nu moest ik rennen!
Hahahahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
Nu moest ik rennen!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
Nu moest ik rennen!
waarom?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat heeft ie vandaag gedaan dan dat je overstag bent gegaan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon wachten tot je lag te slapen en je dan ff te pakken genomenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
Nu moest ik rennen!
Dus vannacht gewoon neuken en morgen ontkennen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef versabommie het volgende:
Nu moest ik rennen!
Guideau?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef versabommie het volgende:
En wie ligt er weer op zijn luie fakking nest? De luie FLIKKER! There i said it!
laat me raden .....begint met een G en eindigt op uido ??quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef versabommie het volgende:
En wie ligt er weer op zijn luie fakking nest? De luie FLIKKER! There i said it!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus vannacht gewoon neuken en morgen ontkennen?
Alla Moquote:
Bedankt kudt! Nu krijg ik ws geen etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus vannacht gewoon neuken en morgen ontkennen?
Hij doet nu net of hij gedrukt heeft.. Maar dat heeft Joanna gedaan! En Servio is net even iets te gretig..quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef D. het volgende:
[..]
Wat heeft ie vandaag gedaan dan dat je overstag bent gegaan?
Nee, dat hij het miss expres heeft gedaan om daar de focus op te leggen bij de andere bewoners.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef meneertje1972 het volgende:
Haha nu denken ze dat de ruzie een missie was van Gerard?
dat is haar stemquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:32 schreef Rubeeen het volgende:
Beter doet die joanna haar zender ff goed ofzo vet raar geluid bij haar hierzo
Ik hoop het ook! Of dat ie acteur is!! Zo naief is ze ook wel!quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef Chanel5 het volgende:
Ik denk dat Jo denkt dat hij Homo is.
Ik hoop ook echt dat ze dat gezegd heeft dan ga ik echt stuk....
Stervio laat steeds anderen drukken dan kost het hem niks.... miezz mannetje...quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hij doet nu net of hij gedrukt heeft.. Maar dat heeft Joanna gedaan! En Servio is net even iets te gretig..
Servio-team is teveel met het overblijven als laatste bezig, Maar dit is Secret Story, waar geheimen ontrafelt dienen te worden!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |