quote:Ehm, misschien zijn zij niet helemaal het probleem, maar is jouw reactie niet zoals zij die graag zouden willen zien...
Op woensdag 12 juni 2002 11:59 schreef mk25 het volgende:
En als ze dat eenmaal hebben gedaan, trekken ze gelijk weer een muur op...
Ik heb vaak genoeg dat ik me kwetsbaar opstel tegenover iemand... Maar als zijn/haar reactie niet helemaal is zoals ik die graag zou zien (gewoon geen goed gevoel over) dan was dat ook gelijk de laatste keer..
Opvoeding? Heeft het niet iets te maken met het feit dat ze gewoon geen emoties willen tonen? Zelf wel constant bevestiging en aandacht willen, maar dat "vergeten"terug te geven?
quote:Kun jij me het tegendeel bewijzen dan?
Op woensdag 12 juni 2002 12:01 schreef hotbeeb het volgende:
genetisch bepaald?
quote:Mooie opmerking trouwens....
Op woensdag 12 juni 2002 12:01 schreef extreme het volgende:
het is geen muur, het is een doolhof, er is een weg naar het gevoelsleven van de man, je moet 'm alleen weten te vinden.
quote:Idd, maar goed, je kunt wel in general spreken. Ik denk dat manne al van kindsafaan leren dat het tonen van emotie je kan schaden. (In je carriere etc.)
Op woensdag 12 juni 2002 12:03 schreef Mouse25 het volgende:
Behoorlijk generaliserend. Moet je misschien eens andere mannen leren kennen....
quote:Helemaal mee eens. Er zijn massa's mannen die zich wel open, eerlijk en kwetsbaar opstellen en zich daarna ook niet verstoppen achter een muur.
Behoorlijk generaliserend. Moet je misschien eens andere mannen leren kennen....
quote:Maar ja dat zijn dan weer zielige softies of nerds. Wat wil een vrouw nou eigenlijk?
Op woensdag 12 juni 2002 12:05 schreef Barb het volgende:[..]
Helemaal mee eens. Er zijn massa's mannen die zich wel open, eerlijk en kwetsbaar opstellen en zich daarna ook niet verstoppen achter een muur.
quote:*meldt*
Helemaal mee eens. Er zijn massa's mannen die zich wel open, eerlijk en kwetsbaar opstellen en zich daarna ook niet verstoppen achter een muur.
Ik zou niet weten wat daar mis mee zou zijn, je kan maar helderheid hebben bij relaties (of dat nou liefdesrelaties zijn of niet)
Ik ken echter zat mannen die daar wel grote moeite mee hebben, omdat dan ws hun (zelf gecreeerde) 'macho' uitstraling verloren gaat ofzo...
quote:Dit is zo'n achterlijke opmerking, dat ik er niet eens op in ga. Fijne dag verder.
Op woensdag 12 juni 2002 12:06 schreef ThE_ED het volgende:
Maar ja dat zijn dan weer zielige softies of nerds. Wat wil een vrouw nou eigenlijk?
quote:Suggesties?
quote:Ik denk dat je inderdaad niet kunt zeggen dat alle mannen zo zijn, ikzelf stel me wel kwetsbaar op, maar dat hebben de vrouwen niet altijd door. Dit komt door hun beeld van mij, ik kom op hun vaak zelfverzekerd over en dan vormen zij een beeld van mij, dat ik me niet laat kennnen. Dat is dus een verkeerd beeld van mij, dat zij vormen. Ik ben het er wel mee eens dat mannen de neiging hebben zich niet kwetsbaar op te stellen.
[Dit bericht is gewijzigd door Daafith op 12-06-2002 12:13]
quote:Over oppervlakkige persoonlijkheden gesproken.....
Op woensdag 12 juni 2002 12:06 schreef ThE_ED het volgende:[..]
Maar ja dat zijn dan weer zielige softies of nerds. Wat wil een vrouw nou eigenlijk?
Daarom!
quote:Achterlijk; dacht het niet? Iedereen zegt altijd wel: 'je bent een lieve jongen' maar verder schiet je daar ook geen kont meer op. Degenen die het hardste schreuwen krijgen het eerste een meisje lijkt het wel.
Op woensdag 12 juni 2002 12:09 schreef Barb het volgende:[..]
Dit is zo'n achterlijke opmerking, dat ik er niet eens op in ga. Fijne dag verder.
Verstandelijk wil ik het wel opgeven, maar ja m'n gevoel zorgt er toch steeds voor dat ik als ik een leuk meisje zie toch weer denk van 'hey'..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |