Kort maar krachtigquote:
Wat ben je harigquote:
CDA of D66??quote:
Je zou zo de politiek inkunnenquote:
Ja, meer chickies in de eerste kamerquote:
Nee, ben me gewoon vergeten te scherenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat ben je harig![]()
... Is het bijna volle maan?
Er zitten nu ook al chickies wil je zeggen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, meer chickies in de eerste kamer
Die Marianne is best te doenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, meer chickies in de eerste kamer
Er zijn hier vast ook wel rechtse stemmersquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef TheFamousMan het volgende:
[KSC] is links, zo te zien?
of durven de rechtse stemmers er niet voor uit te komen...
Renske Leijtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zitten nu ook al chickies wil je zeggen?
Ik voel een roepingquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je zou zo de politiek inkunnen
Of wacht... juist niet
Ehm, neequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er zitten nu ook al chickies wil je zeggen?
Ja dus... als dat zich maar niet uitbreidt naar hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er een storing in een deel van Zandvoort? Mijn ouders hebben geen Internetplusbellen meer.
Maar het gaat toch ook om de grote lijn?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef Koen66 het volgende:
een partij waar ik het 100% mee eens ben moet nog uitgevonden worden
graag!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het gaat toch ook om de grote lijn?En anders richten we onze eigen partij op, de Partij voor Koffie en Thee
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er zijn hier vast ook wel rechtse stemmers
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja dus... als dat zich maar niet uitbreidt naar hier.
wat houdt je tegen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:01 schreef Koen66 het volgende:
een partij waar ik het 100% mee eens ben moet nog uitgevonden worden
Zoals?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat het alweer over normale dingen?
[..]
graag!!!!!!!!!!!!![]()
Ja, is ook zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
alhoewel het niet PUUR rechts is..
maar goed.. ook dat vind ik tegenwoordig een beetje schimmig worden.. wat nou rechts is en wat nou links
Wanneer welquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef LovelyLady het volgende:
Gaat het alweer over normale dingen?
[..]
graag!!!!!!!!!!!!![]()
Tuurlijk. In verkiezingstijd heeft niemand meer idealen, willen ze alleen je stem. Allemaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
![]()
alhoewel het niet PUUR rechts is..
maar goed.. ook dat vind ik tegenwoordig een beetje schimmig worden.. wat nou rechts is en wat nou links
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |