''zucht'' ...quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:17 schreef Deisyy het volgende:
Ik ga nog maar een bakkie groene thee maken
zo zie ik die 2 ook voor me, echt en dan die code taal lag altijd in een deuk en ja ik mis die 2 domme dozen met hun plannen enzo ja vind het jammer dat ze niet meer posten hier.quote:
Er is helemaal niemand die je weg wil hebben.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
nee hoor meisjes blijf maar lekker, ik ben weg
wat Pietje zegt Heks...quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is helemaal niemand die je weg wil hebben.
Zullen we een crackertje met kaas dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:23 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
wat Pietje zegt Heks...
maar dit wordt zo'n eindeloze en zinloze discussie, daar moet je maar
net zin in hebben zo vroeg in de morgen en dat heb ik eigenlijk niet...
Ik heb wentelteefjesquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Zullen we een crackertje met kaas dan?
Ruilen?????????????quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik heb wentelteefjesmag dat ook?
O jaaa, dat is 't, oooh, geweldige smiecht die je bent, ghèhèhèquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:10 schreef Gert het volgende:
O wacht: ik wilde het pad weer vrijmaken voor Noek en heb toen op geniepige wijze een van voor teun geregeld. Bedoel je dat?
Second that.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:25 schreef Copycat het volgende:
Iedereen heeft het wel eens gehad met een sc, of met FOK! in het algemeen. Daar kunnen allerlei oorzaken aan ten grondslag liggen, of een combinatie van. En dat kan van korte duur zijn, of wat langer of voor eeuwig.
En dat hoort ook een beetje bij een forum, vind ik. Maar om nu voor iemand in te gaan vullen waarom hij of zij hier niet of nauwelijks meer post, gaat me te ver.
Nu moet ik meteen aan die sekte denkenquote:
Nou ik ben blij dat je dr zelf over begintquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nu moet ik meteen aan die sekte denken.
Laat die vloer met rust!quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gaan we ook nakend dansen en de vloer neuken?quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klein kamscheerdertje, jij!quote:
Een naakt kikkertje zonder bijenpakjequote:Op donderdag 3 maart 2011 11:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaan we ook nakend dansen en de vloer neuken?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 10:56 schreef Gert het volgende:
Flikker op met je domme achterlijke op niets gebaseerde beschuldigingen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:20 schreef Toverheks het volgende:
nee hoor meisjes blijf maar lekker, ik ben weg
Rightquote:Op donderdag 3 maart 2011 11:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er is helemaal niemand die je weg wil hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |