Mijn oven is echt mijn meest gebruikte keukenapparaat. Na de koelkast dan.quote:
Nodig die jongen uit om bij jou te komen eten!quote:
Nee!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nodig die jongen uit om bij jou te komen eten!
Hier ook. Is ook wel te zien aan hoe smerig dat ding is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mijn oven is echt mijn meest gebruikte keukenapparaat. Na de koelkast dan.
Dat kan niet, want ze nodigt mij al uitquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nodig die jongen uit om bij jou te komen eten!
ik frituur allesquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je nou geen oven of een magnetron met oven functie hebben?
Dan kan je toch heel veel gerechten gewoon niet maken.
Ik heb 'm zondag schoongemaaktquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier ook. Is ook wel te zien aan hoe smerig dat ding is.
Da's goed voor de lijn jaquote:
Ik kom altijd extra aan als ik ziek ben geweest. Raak alleen wat vocht kwijt en zodra ik weer normaal ga eten word ik zwaarder dan voor ik ziek werd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef L-E het volgende:
[..]
Idd. Anders zouden we allemaal dik worden na een griep, zo werkt het niet.
Alles, heerlijk knapperig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Da's goed voor de lijn ja
Maar, lasagna frituren? Pizza frituren? Ovenschotel frituren?
Meestal heb ik er pizza of stokbrood kruidenboter in, maar na elke keer gebruiken maak ik em meteen schoon zodra die afgekoeld is, zodat het geen zwarte tunnel zal wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef L-E het volgende:
[..]
Hier ook. Is ook wel te zien aan hoe smerig dat ding is.
Dan moet ik mijn hele keuken verbouwen en daar heb ik geen geld voor op dit momentquote:
ok, dan nodig je mij uitquote:
Ik vind jou een beetje een clean freakquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Meestal heb ik er pizza of stokbrood kruidenboter in, maar na elke keer gebruiken maak ik em meteen schoon zodra die afgekoeld is, zodat het geen zwarte tunnel zal worden![]()
met een frituurquote:
Klopt, maar ik mis het niet een oven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef Samzz het volgende:
Hoe kan je nou geen oven of een magnetron met oven functie hebben?
Dan kan je toch heel veel gerechten gewoon niet maken.
erin gooien, op 190 graden zetten, 5 minuten wachten en er weer uitscheppen.quote:
Je hebt van die mini-ovens, van die losse apparaten. Is dat niet wat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan moet ik mijn hele keuken verbouwen en daar heb ik geen geld voor op dit moment
Beetje frituurvet er overheen als het op je bord ligt, voor de finishing touch.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
erin gooien, op 190 graden zetten, 5 minuten wachten en er weer uitscheppen.
Probeer het maar, succes gegarandeerd.
Beste is oud vet erin, wat al een half jaar niet vernieuwd is.
Mwah, tis niet heel overdreven, maar ik hou wel graag mijn boeltje schoon ja.quote:
Dat zou een optie zijn. Mits ik plaats heb. Ik weet nu soms al niet als ik aan het koken waar ik mijn rommel moet laten.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Je hebt van die mini-ovens, van die losse apparaten. Is dat niet wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |