Nee man, moet toch juist een beetje bloed uitvloeien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Altijd heel geil zo'n steak van een mooie vrouw af eten.
alleen een beetje oppassen met snijden.
Sushiquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik heb altijd moeite met de champignons aan mijn vork prikken op zo'n vrouwenlichaamquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Pakte gisteravond pas om 12 uur mijn eerste biertje.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
uhuh, vooral al die alcohol he.
Je basaalmetabolisme verandert niet significant na 1 dag nauwelijks tot niets eten. Daar is echt wel iets langer voor nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch wel. Zodra je weer gaat eten slaat het lichaam automatisch meer op. Je ziet het niet meteen, maar het gebeurt wel.
Het recept klonk erg lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef L-E het volgende:
Mijn chocoladetaart was meesterlijk trouwens.
niks van gemerkt maar ik sport ook iedere dag een uur sinds een maand of anderhalf. Gaat best lekker tot nu toequote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Toch wel. Zodra je weer gaat eten slaat het lichaam automatisch meer op. Je ziet het niet meteen, maar het gebeurt wel.
Was een half jaartje voor nodig om 15 kg af te vallenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je basaalmetabolisme verandert niet significant na 1 dag nauwelijks tot niets eten. Daar is echt wel iets langer voor nodig.
Idd. Anders zouden we allemaal dik worden na een griep, zo werkt het niet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je basaalmetabolisme verandert niet significant na 1 dag nauwelijks tot niets eten. Daar is echt wel iets langer voor nodig.
Veel succes als je weer normaal gaat etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was een half jaartje voor nodig om 15 kg af te vallen
Ik maak eruit op dat hij het niet een dag doet, maar regelmatig. Dan ga je het echt wel merken zodra je weer normaal gaat etenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Yuki het volgende:
[..]
Doe ik al een hele tijd weer redelijk, zolang ik niet te vet eet kom ik niet heel veel aan, en sport er nu weer bij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Veel succes als je weer normaal gaat eten
Je warmt het op tot je 'ping' hoort?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van seks krijg je honger en zo kom je weer bij eten uit. Eten is voor sommige mensen net seks. Tsja
Ik gaf aan, als reactie op jofu, dat het niet in 1 keer gebeurd. Hij had het namelijk over de eerstvolgende keerquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik maak eruit op dat hij het niet een dag doet, maar regelmatig. Dan ga je het echt wel merken zodra je weer normaal gaat eten
Ik heb nog een recept voor je.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
Afvallen dat heb ik niet nodigik moet eerder aankomen
Ja dan is mijn tijd om en moet ik betalen en weer weggaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je warmt het op tot je 'ping' hoort?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan is mijn tijd om en moet ik betalen en weer weggaan
PM maarquote:
Oh, zo. Dan heb ik het iets verkeerd gelezen...quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik gaf aan, als reactie op jofu, dat het niet in 1 keer gebeurd. Hij had het namelijk over de eerstvolgende keer
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dan is mijn tijd om en moet ik betalen en weer weggaan
Ik houd van mijn ovenquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
PM maarhelaas heb ik geen oven
dus kan ik het zelf niet maken
Koop een oven!quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
PM maarhelaas heb ik geen oven
dus kan ik het zelf niet maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |