Wat staat er op de ingredientenlijst?quote:Op woensdag 2 maart 2011 17:35 schreef _Loki het volgende:
Ik heb ook even op het flesje gekeken, het is nam pla oestersaus, maar ik kan alleen nam pla vissaus vinden. Maar er staat toch echt oystersauce op. ><''
Welke van de 4 wordt van oesters gemaakt?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef RobinOok het volgende:
Ja, nee, als dat flesje wat je hebt heel wat anders is dan oestersaus en meer op vissaus lijkt, dan denk ik niet dat dit recept gaat werken. Och erm.
Ik zou effe wat anders met je bief doen en volgende keer een flesje van Lee Kum Kee halen:
[ link | afbeelding ]
Die linksonder is favoriet, dan die ernaast.
Hoewel natuurlijk in Thaise gerechten je misschien die Thaise oestersaus zou moeten gebruiken (de derde fles) maar die vind ik niet lekker. Anderen trouwens wel, dus dat zegt niks.
Maareuh en enneuh, oestersaus en vissaus zijn alletwee niet echt vissig als je ze gebruikt in een gerecht.![]()
ik neem altijd de linker ook. gewoon verrukkelijk spul.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef RobinOok het volgende:
Ja, nee, als dat flesje wat je hebt heel wat anders is dan oestersaus en meer op vissaus lijkt, dan denk ik niet dat dit recept gaat werken. Och erm.
Ik zou effe wat anders met je bief doen en volgende keer een flesje van Lee Kum Kee halen:
[ link | afbeelding ]
Hoewel natuurlijk in Thaise gerechten je misschien die Thaise oestersaus zou moeten gebruiken (de derde fles) maar die vind ik niet lekker. Anderen trouwens wel, dus dat zegt niks.
Maareuh en enneuh, oestersaus en vissaus zijn alletwee niet echt vissig als je ze gebruikt in een gerecht.![]()
In allemaal zit oester. Alleen niet zoveel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Welke van de 4 wordt van oesters gemaakt?
Ik vind die derde ook heel vies, ik heb hier al heel lang een fles staan. Eerder kocht ik een bepaalde oestersaus bij de c1000 die ik nergens meer kan krijgen. Dit was echt een tegenvallerquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar let wel op, ook al denk je dat je oestersaus lekker ruikt, als je er teveel van in je gerecht stopt wordt het vies. Oestersaus, vissaus en bijv zwartebonensaus zijn van die sauzen waarbij je je maar beter aan het recept kan houden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 11:31 schreef _Loki het volgende:
Ik heb net die links onder gehaald, en het ruikt echt zo lekker!
Bijna nootachtig, totaal niet visachtig. En die vissaus valt me ook alles mee.
Ik heb die derde en vind het wel lekker eigenlijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die linker is de Panda brand van Lee Kum Kee, kost ¤1.95 in de toko en het meest gebruikt in chinese restaurants.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef RobinOok het volgende:
[ link | afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |