Dat gaat niet goed samen met mij denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nouja NBT zal Huppelmuts wel uit willen nodigen denk ik
heb je problemen met Huppelquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja ik weet nog niet of ik kom
Kan je DM's ontvangen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:10 schreef Koen66 het volgende:
hmmm is er een bepaalde spanning hier tussen mensen die in ONZ posten en die alleen hier komen ?
succes daarmee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ga een kloon maken denk ik
Nee, alleen sommige mensen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:10 schreef Koen66 het volgende:
hmmm is er een bepaalde spanning hier tussen mensen die in ONZ posten en die alleen hier komen ?
dat vraag ik me ook af ?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:10 schreef Koen66 het volgende:
Hoef je ook niet aan mij te vragen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
alleen ik ben altijd zo inspiratieloos met namen
Angelwhorequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hoef je ook niet aan mij te vragen.
Black?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:14 schreef gianni61 het volgende:
ik hoor net dat onze bus naar black vol is![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Black heette vroeger sensation black. dus de hardstyle/hardcore variant van sensationquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Black heette vroeger sensation black. dus de hardstyle/hardcore variant van sensation
en we hebben weer 60 mensen bij elkaar om erheen te gaan
Weet ik.quote:
Ahh oke. Niet mijn ding.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Black heette vroeger sensation black. dus de hardstyle/hardcore variant van sensation
Jammer dat het niet meer in nl isquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
pffff ik weet echt niksquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Weet ik.
[..]
Ahh oke. Niet mijn ding.
is nu in de ethias arena in hasselt. is dus iets kleiner geworden, maar wel een stuk dichterbij. nederland heeft nog genoeg leuke feestjes overquote:
Ja weet ik. toen het nog in nl was was het daar ook al alsk het goed heb. Jaah der zijn zeker genoeg feesten over maar toch vink het jammerquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is nu in de ethias arena in hasselt. is dus iets kleiner geworden, maar wel een stuk dichterbij. nederland heeft nog genoeg leuke feestjes over
pinkpopquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:21 schreef tdrone het volgende:
black is ook niet mijn ding..
doe mij maar pinkpop
noem jezelf naar voedsel ofzo.quote:
ik wil naar rock am ring.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:21 schreef tdrone het volgende:
black is ook niet mijn ding..
doe mij maar pinkpop
Broodje-ei-met-uiquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
noem jezelf naar voedsel ofzo.
[..]
ik wil naar rock am ring.
DOENquote:
doegdoegquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:26 schreef gianni61 het volgende:
ik ga weer naar de wagen. ff tussen de koeien hanggen
doei
dan mogen jullie wel opschietenquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:26 schreef gianni61 het volgende:
ik ga weer naar de wagen. ff tussen de koeien hanggen
doei
dat vraag ik me dus ook nog steeds af..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nu weet ik nog niet wat jij hier doet
*wijst naar sig alweer*
er is ook al iemand die gehaktbal heet geloof ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
volgens mij heet er al iemand zo
een username verzinnen is moeilijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
er is ook al iemand die gehaktbal heet geloof ik
Noem jezelf spiegel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een username verzinnen is moeilijk
Sommige mensen kinderen krijgen alles kapotquote:
Trollolololquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik krijg geen mail binnen op mijn speciale draaideurpoes mail
quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik krijg geen mail binnen op mijn speciale draaideurpoes mail
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |