Vriendje!quote:
tijdens de carnaval wil ik altijd wel geyle seqs hebben, maar dan moet je wel verkleed naar hier komen. als je je niet wil verkleden moeten we erna afsprekenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wanneer gaan we daten en keiharde nueckseqs hebben?
okee ik kies voor ernaquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tijdens de carnaval wil ik altijd wel geyle seqs hebben, maar dan moet je wel verkleed naar hier komen. als je je niet wil verkleden moeten we erna afspreken
ahaa okeequote:
wie?quote:
gelukkig maar dan dat ik van jou op d66 mag stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
okee ik kies voor erna
[..]
ahaa okee
[..]
wie?
nja dat moet je zelf wetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:35 schreef tdrone het volgende:
[..]
gelukkig maar dan dat ik van jou op d66 mag stemmen
Iddquote:
quote:
Jaquote:
volgens de kieskompas moest ik op pvv of op 50+ stemmen, en aangezien ik nog niet bejaard ben was de keuze snel gemaakt.quote:
Ik doe niet aan kieskompas. Ik stem gewoon wat ik wilquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens de kieskompas moest ik op pvv of op 50+ stemmen, en aangezien ik nog niet bejaard ben was de keuze snel gemaakt.
was trouwens wel gezellig: in het stemlokaal was ook bejaardenzitting. dus stemmen met carnavalsmuziek
wat heb je gedaan dan? pvda?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kieskompas. Ik stem gewoon wat ik wil
Ik heb neit gestemd, moet dan naar Elst toe, en daar heb ik geen tijd voor. Hele dag werken enzulks, en ik ben al dik een uur onderweg, ik ga er geen 2,5 uur van maken.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat heb je gedaan dan? pvda?
Ik doe daar ook niet aan het klopt bij mij toch nooitquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik doe niet aan kieskompas. Ik stem gewoon wat ik wil
quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb neit gestemd, moet dan naar Elst toe, en daar heb ik geen tijd voor. Hele dag werken enzulks, en ik ben al dik een uur onderweg, ik ga er geen 2,5 uur van maken.
Anders had ik SP gestemd waarschijnlijk.
volgens die dingen moet ik altijd PVV ofzo stemmen. Zelfs een keer de klokkenluiderspartijquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:40 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik doe daar ook niet aan het klopt bij mij toch nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |