Die troepen hebben helemaal geen zin. Ze durven alleen niet over te lopen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:13 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze weinig kans maken tegen de troepen die Gadaffi nog heeft.
presstv had daar beelden van in hun verslagenquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:15 schreef bokaal het volgende:
Is er enig beeldmateriaal van Ajdabiya? Foto/Video/Iets anders dan alleen maar tekst?
[ afbeelding ]
hans anders is gesloten gedurende de revolutie?quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die troepen hebben helemaal geen zin. Ze durven alleen niet over te lopen.
Hoe kan je nou de hele tijd bommen naast een olie installatie en naast een enorm wapendepot gooien?
Simpel. Laat een vrouw de kaart vasthouden en zeggen waar te gooienquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Die troepen hebben helemaal geen zin. Ze durven alleen niet over te lopen.
Hoe kan je nou de hele tijd bommen naast een olie installatie en naast een enorm wapendepot gooien?
Ik begrijp nu waarom vrouwen zo belangrijk zijn in een revolutiequote:Op woensdag 2 maart 2011 18:22 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Simpel. Laat een vrouw de kaart vasthouden en zeggen waar te gooien
hoop ik ook stay save meidquote:Op woensdag 2 maart 2011 18:27 schreef houda het volgende:
Ik heb die man/jongen/twitteraar gemaild. Hoop dat ik snel een mail terug krijg!
Iedereen hier is in beweging. Ik hou jullie op de hoogte. Hoop dat het met een sisser afloopt!
Met het bord op schoot oorlogs kiekn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Smakelijk!![]()
ik heb ook bijna hap-hap op schoot.
P-cies.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:29 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Met het bord op schoot oorlogs kiekn.
En daar ben ik trots op!quote:
Ze hebben wel een kans. Dit weekend zit onze Moammar gewoon in Oeteldonk hoor. Doet ie al jaren. Verkleden is niet nodig, z'n hele garderobe voldoet.quote:Op woensdag 2 maart 2011 18:31 schreef aerdt het volgende:
Zolang de luchtmacht loyaal blijft aan Khadaffi is het onmogelijk het regime omver te werpen.
In Tripoli zijn er genoeg troepen om hem te beschermen en een opstand in de stad de kop in te drukken.
Tegelijkertijd is het voor de anti's onmogelijk richting Tripoli te trekken, aangezien in de woestijn een colonne voertuigen vanuit de lucht makkelijk te spotten en uit te schakelen is.
Tenzij er iets drastisch veranderd de komende dagen, ben ik bang dat er niets anders opzit voor de anti's dan zich in te graven en hopen dat ze de aanvallen af kunnen slaan. Of naruurlijk dat er dmv een inside job een einde wordt gemaakt aan het regime.
@papierversnipperaar: Is het bevestigd dat de wapendepots niet vernietigd zijn? En zo ja, zijn ze inmiddels leeggehaald door de anti's? Dat lijkt me namelijk dan wel even prioriteit, want op een dag komt een piloot die het wel bombardeerd.
Het naast een olie installatie gooien kan ik dan wel weer begrijpen. Waarom immers je eigen infrastructuur vernietigen dat ze nog hard nodig zullen hebben.
Het kan een manier zijn om de anti's weg te jagen. Geloof me, niets is zo eng als het geluid en de trillingen die een bombardement met zich mee breng. Je zou voor minder op de vlucht gaan!
Alles zal afhangen hoe groot en goed georganiseerd Gadaffi zijn loyale legertje nog is.quote:
Dat kan ook. Natuurlijk wil Ghaddafi die olie en dat wapendepot. Maar dan neemt ie wel ongelooflijke risico's.quote:Het naast een olie installatie gooien kan ik dan wel weer begrijpen. Waarom immers je eigen infrastructuur vernietigen dat ze nog hard nodig zullen hebben.
Het kan een manier zijn om de anti's weg te jagen. Geloof me, niets is zo eng als het geluid en de trillingen die een bombardement met zich mee breng. Je zou voor minder op de vlucht gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |