Mw MM gaat voor a.s. weekend weer whisky bonbons maken. Ik vind ze heerlijk, maar wat een werk en geduld kost dat...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Nembrionic het volgende:
Jij moet iemand zoeken die voor je kan bakken, net zoals mw MM
Ja bonbons waag ik me nog maar even niet aanquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw MM gaat voor a.s. weekend weer whisky bonbons maken. Ik vind ze heerlijk, maar wat een werk en geduld kost dat...
Respect!!!
Spullen weg moeten gooien is wel zonde. Maar ja, oefening baart kunst zeggen ze...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:47 schreef wyccie het volgende:
Nou, vanillevla dus. Gelukkig heeft het me maar 90 cent aan roomboter gekost.
Die chocoladetaart van de vorige keer bevatte 4 repen pure chocola van 2 euro per stuk.
[..]
Naast het kok-zijn, bedoelde ik.
Yummie!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef wyccie het volgende:
Ik heb wel eens een bonbon-workshop gehad. Dat was leuk om te doen, maar inderdaad veel werk, geduld en timing.
Heerlijke bonbons met een vulling op smaak gemaakt met aardbeienthee.
Helaas moet dit ook weer weggegooid worden. Zelfs de vla maakt het niet beter.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef MadMaster het volgende:
Spullen weg moeten gooien is wel zonde.
Waarschijnlijk was je voedselcriticus voor de Michelin-gidsquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Helaas moet dit ook weer weggegooid worden. Zelfs de vla maakt het niet beter.
Ik vraag me af wat ik in een vorig leven misdaan heb.
Ik ben dat niet, daarom trek ik nog maar even een zak euroshopper kroepoek open:quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Waarschijnlijk was je voedselcriticus voor de Michelin-gids
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik ben dat niet, daarom trek ik nog maar even een zak euroshopper kroepoek open:
[ afbeelding ]
31 ct.. moehaha
Dat iemand voor dat geld in thailand de benodigde garnalen voor me heeft opgevist.. ongelooflijk
Wie weet. Ik houd wel van eten, maar kritisch ben ik niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Waarschijnlijk was je voedselcriticus voor de Michelin-gids
Euroshopper is geweldig. Ze zetten de Engelse naam op de verpakking. En zo heb ik geleerd dat beschuit in het engels 'rusk' is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ben dat niet, daarom trek ik nog maar even een zak euroshopper kroepoek open:
[ afbeelding ]
31 ct.. moehaha
Dat iemand voor dat geld in thailand de benodigde garnalen voor me heeft opgevist.. ongelooflijk
Wow, ongelooflijk. Die schoften mogen ze zelf in zo'n kamertje opsluiten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:06 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kkers-opgerold.dhtml
Ik koop ook best veel euroshopper spul.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie weet. Ik houd wel van eten, maar kritisch ben ik niet.
[..]
Euroshopper is geweldig. Ze zetten de Engelse naam op de verpakking. En zo heb ik geleerd dat beschuit in het engels 'rusk' is.
Bedoel meer dat je nu gestraft wordt voor je kritiek door je te laten zien hoe moelijk het isquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:07 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wie weet. Ik houd wel van eten, maar kritisch ben ik niet.
Zag vandaag dit stukje nog met Cohen:quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:22 schreef Nembrionic het volgende:
"Veel mensen vinden Rutte hun droompremier. Nou ja, niet iedereen, maar wel een hoop"
Precies. Alleen chips koop ik wel duur, omdat ik graag Balsamico-azijn chips of Thai Sweet Chili eet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:11 schreef Whiteguy het volgende:
Ik koop ook best veel euroshopper spul.
Er zijn zat dingen waar er geen verschil in a-merk of euroshopper zit.
Ik bedoel, een blik mais, daar zit verder niks anders in dan mais. Ik kan me niet voorstellen dat ik verschil zou kunnen proeven met een 3x zo duur a-merk.
Dat geloof ik ook echt wel. Vind het superknap dat er zo heerlijk en mooi gekookt wordt, als ik al die programma's zie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:16 schreef Nembrionic het volgende:
Bedoel meer dat je nu gestrafd wordt voor je kritiek door je te laten zien hoe moelijk het is
Ja, die man moet professioneel gaan puzzelen. Lekker langzaam.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Zag vandaag dit stukje nog met Cohen:
http://www.dumpert.nl/med(...)et_ff_niet_meer.html
Oh, misschien is Pierre Bokma dat iets voor je? Of Wilfried de Jong?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies. Alleen chips koop ik wel duur, omdat ik graag Balsamico-azijn chips of Thai Sweet Chili eet.
[..]
Dat geloof ik ook echt wel. Vind het superknap dat er zo heerlijk en mooi gekookt wordt, als ik al die programma's zie.
Ik heb na het kijken van een Masterchef-aflevering het recept voor een Boeuf Bourguignon opgeslagen. What was I thinking.
Dat is een rare druif ja. Maar de mensen die haar uitspraak van vandaag racistisch vonden zijn ook niet goed wijsquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:26 schreef Whiteguy het volgende:
Als de PVV trouwens die fleur agema zou vervangen voor een capabel persoon zouden ze nog kunnen verdubbelen IMO.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:26 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, misschien is Pierre Bokma dat iets voor je? Of Wilfried de Jong?
Die gingen ook samen BB maken...dat loop uit op een kleine rampquote:
Die mensen zijn inderdaad enigszins wereldvreemd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is een rare druif ja. Maar de mensen die haar uitspraak van vandaag racistisch vonden zijn ook niet goed wijs
Ik wil het graag zien, maar de pc loopt telkens vast als ik de link aanklik. Hopelijk lukt het morgen wel.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:33 schreef Nembrionic het volgende:
Die gingen ook samen BB maken...dat loop uit op een kleine ramp
Die dachten dat het wel binnen een uurtje klaar zou zijn
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1043787-pierre-bokma
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |