Dat je al schrijft...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:13 schreef wyccie het volgende:
Ik snap sowieso de hele ophef over de iPad niet. Maar goed, ik schrijf dan nog het liefst op een kleitablet.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:19 schreef MadMaster het volgende:
Wat kan je af en toe toch ook een vuns zijn...
Ik ken mensen die nog met een vulpen schrijven.quote:
Was jij het niet die die tip gaf voor goedkopere lenzen via internet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:21 schreef wyccie het volgende:
Ik had nieuwe lenzen op proef. Duurdere en 'betere' lenzen zitten niet per definitie prettiger.
Moet wel weer sterkere lenzen.
Dan is 'ie ook net te groot om videos te kijken of te mailen. Want dan moet je hem ook in je hand houden. Precies waar 'ie voor bedoeld is.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor erbij is het aardig, maar je zal de hele tijd met je iPad in je hand moeten zitten om te bellen en de camera goed op je gezicht gericht te krijgen zodat de andere kant je ook nog goed kan zien.
[ afbeelding ]
Daar is 'ie dan weer net even te groot voor...
Niet zielig gaan doen nu, kots en schrijven hebben niets met elkaar te maken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ken mensen die nog met een vulpen schrijven.
Erg mooi, maar daarvoor ben ik dus te vunzig.
Dan leg je hem op schoot of op tafel en ben je redelijk passief met dat ding bezig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is 'ie ook net te groot om videos te kijken of te mailen. Want dan moet je hem ook in je hand houden. Precies waar 'ie voor bedoeld is.
Oeh, voor multifocaal weet ik het niet.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:24 schreef MadMaster het volgende:
Was jij het niet die die tip gaf voor goedkopere lenzen via internet?
Ik wil multifocale lenzen...
Het is een handheld device. Beetje suf om hem dan op schoot te leggen tijdens het bellen. Daarbij wil je toch het beeld recht voor je hebben met een film. Dus met schoot omhoog. Nou, dan kun je ook zo bellen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan leg je hem op schoot of op tafel en ben je redelijk passief met dat ding bezig.
Bellen en filmen is meer actief...
Nee, ik bedoelde niet dat er een link tussen die website en multifocale lenzen was.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oeh, voor multifocaal weet ik het niet.
Er was een site waar ik mijn type lenzen 20 euro goedkoper kon bestellen, maar nu blijkt dat ik die site niet had gebookmarked.
Wat voor pillen slik jij tegen je amandelontsteking?quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is een handheld device. Beetje suf om hem dan op schoot te leggen tijdens het bellen. Daarbij wil je toch het beeld recht voor je hebben met een film. Dus met schoot omhoog. Nou, dan kun je ook zo bellen.
En bellen hoeft echt geen uur te duren.
Nee, dit is nog allemaal via de opticien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:31 schreef MadMaster het volgende:
Maar omdat je het over 'duurder is niet per definitie beter' had, vroeg ik me dus af of je die goedkope lenzen van die website niet gebruikt had. Niet dus...
Ik kan me herinneren dat het een rode website was. Lensway is inderdaad goedkoop, maar Lensbase (ook rood) is ook goedkoop.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:32 schreef LadyBlack het volgende:
Lensway.com is een goedkope site voor lenzen en brillen
Doe eens...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef TradeMarkie het volgende:
zal ik de 'je hebt je zeker lens gezocht naar die goedkope lenzen site' grap dan maar maken
Niet meer nodig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef TradeMarkie het volgende:
zal ik de 'je hebt je zeker lens gezocht naar die goedkope lenzen site' grap dan maar maken
Zeg wyccie, je hebt je zeker lens gezocht?quote:
Hangt van je type lenzen af (hard/zacht).quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet wat voor vloeistof ik moet kiezen.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Zeg wyccie, je hebt je zeker lens gezocht?
En je zei dat 'ie daar net even te groot voor was.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat voor pillen slik jij tegen je amandelontsteking?
Ik zeg juist dat je hem bij bellen/filmen niet op je schoot zal leggen,
Dat hou ik uren volquote:bij film kijken of mailen wel.
Niemand die anderhalf uur met zo'n ding in z'n hand gaat zitten. Schoot omhoog? Met je voeten op de stoel? Hou je niet vol, ik spreek uit ervaring...
Yes, heb ik nu ook...alleen staan op die sites zo veel verschillende alles-in-één vloeistoffen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:36 schreef MadMaster het volgende:
Hangt van je type lenzen af (hard/zacht).
Indien zacht dan zou ik voor een alles in één-oplossing gaan...
Ik schrijf ook met vulpenquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik ken mensen die nog met een vulpen schrijven.
Erg mooi, maar daarvoor ben ik dus te vunzig.
Wauwquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik schrijf ook met vulpenvind ik mooier...
Ik probeer het te vinden voor Groningen, maar ik zie het nergensquote:Op donderdag 3 maart 2011 14:38 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe is het trouwens met de verkiezingen afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |