Ik denk dat je best behoefte hebt aan cafeïne als je coschappen looptquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je hoeft het toch nooit te drinken?
Ik merk nooit verschil of ik nu wel of geen cafeïne drink.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:52 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat je best behoefte hebt aan cafeïne als je coschappen loopten als je dan ook nog zo'n ritme hebt als wyccie al helemaal
Wat voor dokter ga je eigenlijk worden?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tijdens sommige co-schappen overleef ik de dag dan niet.
Mijn huisgenootje ging af en toe even 5 minuten op de wc zitten met dr ogen dichtquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:53 schreef wyccie het volgende:
[..]
Tijdens sommige co-schappen overleef ik de dag dan niet.
quote:Wegens grote belangstelling voor deze vacature heeft de benoemingsadviescommissie besloten alleen de kandidaten uit te nodigen waarvan opleiding en werkervaring zo volledig mogelijk aansluiten bij het functieprofiel. U behoort helaas niet tot de geselecteerden.
Vanwege het grote aantal sollicitaties is het niet mogelijk om naar aanleiding van dit bericht een inhoudelijke reactie op uw sollicitatie te geven.
Ik ben er wel gevoelig voor en ik merk het vooral als het niet meer nodig is. 's Avonds koffie of cola drinken is helemaal funest.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:54 schreef Soempie het volgende:
Ik merk nooit verschil of ik nu wel of geen cafeïne drink.Maar als je er echt alerter en wakkerder van wordt, dan snap ik wel dat je er op zulke momenten behoefte aan hebt.
Had ik niet aan gedacht.
Geen idee. Chirurgie lijkt me wel leuk, maar die moeten het vroegst op van allemaal.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat voor dokter ga je eigenlijk worden?
Dat ken ik van mijn labstages.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn huisgenootje ging af en toe even 5 minuten op de wc zitten met dr ogen dicht
Ja, die reistijd is ook kut. Had dat de afgelopen tijd ook. Eerst dacht ik dat het wel prettig was, kun je even dutten. Maar echt uitrusten doe je niet.quote:Maar die moest ook nog elke dag een uur eerder op omdat ze in Groningen woonde en in Leeuwarden coschappen deed. Die was vaak om half 8 thuis, en ging dan om 10 uur alweer naar bed.... pffff
Nu nog niet, maar ik heb er wel weer 2 gezien, waarvan 1 in het culturele circuit waar ik bovendien de persoon die je aanschrijft kenquote:Op donderdag 3 maart 2011 13:59 schreef Soempie het volgende:
Balen LB.Heb je nog meer sollicitaties lopen?
Kut zeg.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:57 schreef LadyBlack het volgende:
Leek me een vet leuke baan, medewerker bij het International Student Office hier bij de hanzehogeschool...
Dat klinkt dan wel weer gunstig.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nu nog niet, maar ik heb er wel weer 2 gezien, waarvan 1 in het culturele circuit waar ik bovendien de persoon die je aanschrijft kenVanavond komt een vriendin die vrij nauw met hem samenwerkt hier, dan ga ik dr nog even uithoren
Klinkt goed.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:00 schreef LadyBlack het volgende:
Nu nog niet, maar ik heb er wel weer 2 gezien, waarvan 1 in het culturele circuit waar ik bovendien de persoon die je aanschrijft kenVanavond komt een vriendin die vrij nauw met hem samenwerkt hier, dan ga ik dr nog even uithoren
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wil je beweren dat ze in Den Haag geen Marokkanen hebben? Ga eens een kijkje nemen in de schildersbuurt.
Ik vind het geen racistische opmerking trouwens(dat zei ik al). Of het slim is om te zeggen, is een tweede.
Dat snap ik (deels) ook wel...quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:33 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die twee dikgedrukte dingen zijn dus onlosmakelijk met elkaar verbonden.
En daarvoor koop je dan een iPad?quote:Is een stuk goedkoper dan bellen
Wat merk je dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:46 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Echt?
Ik had wel eigenlijk beter cafeïnevrije koffie kunnen gaan drinken, want ik merk niet veel van het effect van cafeïne, maar wel het effect van als ik het niet drink![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn huisgenootje ging af en toe even 5 minuten op de wc zitten met dr ogen dicht
Ik zie nu dat je het over Zandvoort hebt. Ik dacht dat haar uitspraak over Scheveningen gingquote:
Nee natuurlijk nietquote:
Nee, Fleur heeft in Zandvoort gewoond en begreep daarom heel goed waarom er daar zoveel op de PVV werd gestemd. Ter illustratie deed ze toen die uitspraak...quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je het over Zandvoort hebt. Ik dacht dat haar uitspraak over Scheveningen ging
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef wyccie het volgende:
Ik weet hoe kots voor films gemaakt wordt: mijn crumble met vla een nachtje laten staan.
Voor erbij is het aardig, maar je zal de hele tijd met je iPad in je hand moeten zitten om te bellen en de camera goed op je gezicht gericht te krijgen zodat de andere kant je ook nog goed kan zien.quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet
Een iPad kopen voor 1 functie is sowieso een beetje lomp. Maar ik vind het zeker wel een mooie feature om erbij te hebben.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:16 schreef wyccie het volgende:
Ik weet hoe kots voor films gemaakt wordt: mijn crumble met vla een nachtje laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |