FIRST POST SECOND POST THIRDPOST enzquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:27 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Wat is tripo vipo ts en al die andere dingen?????
En wat is het nut van first post second post third post??quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef gamezz het volgende:
[..]
FIRST POST SECOND POST THIRDPOST enz
TOPIC STARTER
voor elke fipo krijg je 450 euroquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
En wat is het nut van first post second post third post??
Mensen worden daar opgewonden van, naar het schijntquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wat er nutteloos aan is!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:30 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
eens met hsg-bomberquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Kanker op, en neem wat van die onleuke users met je mee.
HSG-BOMBER en stevemac26 mogen inderdaad wegblijven jaquote:
Wij strijden voor een beter onz. dus rot op hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 15:01 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
HSG-BOMBER en stevemac26 mogen inderdaad wegblijven ja
Door die kut kanker tiefus schijt haters nerds die gaan schelden wordt het er ook niet beter op. Opkankeren dus!quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:02 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wij strijden voor een beter onz. dus rot op hier
Bedoel je met 33x.xxx de aantal posts?quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:19 schreef NrTH het volgende:
Ik heb nog geen 1 user gezien in de 33x.xxx reeks die niet een ultra kut user is.
Nee, je IP adres.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:35 schreef RockLobsterrrr het volgende:
[..]
Bedoel je met 33x.xxx de aantal posts?
Bedankt voor het uitleggen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:29 schreef gamezz het volgende:
[..]
FIRST POST SECOND POST THIRDPOST enz
TOPIC STARTER
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
quote:
Lapo.quote:
kloptquote:
Opbokken dan.quote:
hahaha ik post geen tieten, heb wel een ' normaal' foto gepost in de foto topic.quote:Op woensdag 2 maart 2011 15:44 schreef DjinN het volgende:
Ik zeg maar alvast wat menig mannelijke FOK!ker ongetwijfeld gaat zeggen:
Foto's van je tieten ?
link?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
hahaha ik post geen tieten, heb wel een ' normaal' foto gepost in de foto topic.
copy + pastequote:Op woensdag 2 maart 2011 19:55 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
hahaha ik post geen tieten, heb wel een ' normaal' foto gepost in de foto topic.
Omdat, neus.quote:
Dan had ik het toch deels goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ben driekwart Koerdisch, kwart Turks.
Ik ben BAAS gek.quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:59 schreef stevenmac26 het volgende:
hmm oke, opeens is dit een goed topic
????quote:
Ja.quote:
Overdrijf het nou nietquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:02 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik ben BAAS gek.
[..]
????
[..]
Ja.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Hebben we last van een trolleninvasie op onz ofzo?
Ik post niet alleen in mijn topic....quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:06 schreef stevenmac26 het volgende:
Ga je alleen in je eigen topic posten of niet?
Waar nog meer dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:10 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Ik post niet alleen in mijn topic....
Ze heeft een foto gepostquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Dalando het volgende:
Als ze nou eens plaatjes van haarzelf neerzet. Laten we dan kiezen of we het met HSG eensch zijn.
Ik heb al een foto van mezelf gepost. Ik zet geen masker op net als HSG, lekker uitschelden naar nieuwe leden. Verstoppen achter je pc.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef Dalando het volgende:
Als ze nou eens plaatjes van haarzelf neerzet. Laten we dan kiezen of we het met HSG eensch zijn.
Dat is niet slechtquote:
Jammer dat het een kerel is.quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:14 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen echte FOK!Ker is omdat foto buiten.
Goed puntquote:
Echte fokkers komen NOOIT buiten.quote:
haha, post eens foto van jullie dan?quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
Fokkers zijn autisten, komen nooit buiten en zien er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
haha, post eens foto van jullie dan?
whaha lache orzjieneel :pquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
Fokkers zijn autisten, komen nooit buiten en zien er zo uit:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:18 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
haha, post eens foto van jullie dan?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:19 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Doe niet zo kinderachtig. . . .
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef Proletariaat het volgende:
[..]
whaha je maakt een mop grap man
Nogmaals, doe niet zo kinderachtig. Post eens je foto dan, of durf je niet chicken (geld ook voor jou dalando)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |