Het zou me niet verbazen dat ze serieus hem verlaatquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:01 schreef bollokus het volgende:
guido , je vriendin heeft een ander zei de stem........ duik er op
55 toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef mootie het volgende:
Ik vind dat Aafke en Moniek er echt vreselijk oud uitzien voor hun leeftijd.
zie je haar eierstokken weer?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef marky het volgende:
Brrrr wat zit die Aafke er weer lelijk bij
Ja, maar Mo heeft ook al weer heel wat meegemaaktquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:03 schreef mootie het volgende:
Ik vind dat Aafke en Moniek er echt vreselijk oud uitzien voor hun leeftijd.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:05 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Oops foutje, kan een modje dat veranderen effe?
Vind je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:06 schreef Breda_1 het volgende:
Nee, Monique vond ik echt een Topwijf. ondanks dat ze een Limbo is (dat werkt meestal niet bij mij met dat duiste accent).
Maar dat gezeik over haar ouders en gejank over een onenight stand wordt ik echt beu. Voor mij heeft ze afgedaan ondanks haar erg prettige looks! En dan gisteren nog gezien hoe ze idd net deed alsof ze van niks wist. Dat acteerspelletje kwam iig niet hoogbegaafd over!
Aafke is erg lelijk. Maar best een tof wijf. Ze heeft alleen zo'n vreselijke G zo van 'Hallo zeggggrrggg..'
Volgens mij heeft hij gewoon alle intakes gelezen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef minzo het volgende:
Wat dit Guido nou te zeggen dat hij geheim weet, ben nu wel benieuwd hoe en wat dan
Daarom huilt ze ook niet meer, verklaarbaarquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij gewoon alle intakes gelezen.
Nou, erg lelijk is overdreven. Maar heeft zeker een afgeleefd gezicht. Het is niet mijn smaak iig. Dat losbandige en die I don't care mentaliteit kan ik dan wel weer waarderen.quote:
de franse versie was niet zo heeltof heb het ook verplicht moeten kijken ;-)quote:
Waarom?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
de franse versie was niet zo heeltof heb het ook verplicht moeten kijken ;-)
Make-up verpest het gezicht. Iig zoveel foundation, een beetje make-up is mooi maar zoveel hun erop smeren .. yakquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef Breda_1 het volgende:
[..]
Nou, erg lelijk is overdreven. Maar heeft zeker een afgeleefd gezicht. Het is niet mijn smaak iig. Dat losbandige en die I don't care mentaliteit kan ik dan wel weer waarderen.
maar wel een kijkcijferhit toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:10 schreef bollokus het volgende:
[..]
de franse versie was niet zo heeltof heb het ook verplicht moeten kijken ;-)
Ze mogen wel lezen. Dat was in BB echt niet zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:02 schreef Krambo het volgende:
Ik zou dat ook niet trekken hoor, de hele dag geen zak te doen hebben.
Op een gegeven moment word je daar vanzelf zo lamlendig van dat je de hele dag op een bed/bank gaat hangen.
als je 48 weken in het ziekenhuis licht zonder internet en alleen franse zenders en bbc ..................quote:
8 weken typfoutje!quote:
behoorlijke typfoutjequote:
Laura heeft een toyboy gehad!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ik denk dat Laura een lokkertje moet drukken. Op iemand anders 'geheime' relatie zodat ze niet denken dat het op hun slaat of dat de clue iets anders betekent
lang genoeg maar zit al 7 maanden stil..... vandaar de sstnl intressequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef just me het volgende:
[..]
behoorlijke typfoutje
maar 8 weken is ook erg lang
ik denk dat dat zeker een goede zal zijn!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:14 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Ik denk dat Laura een lokkertje moet drukken. Op iemand anders 'geheime' relatie zodat ze niet denken dat het op hun slaat of dat de clue iets anders betekent
Tussen Laura en Guido zit bijna 6 jaar dus ook wel beetje toyboy toch? Daar doelen ze op lijkt mequote:
Tussen mij en mijn man zit 10 jaar tussen. IK ben gewoon slim, mijn man heeft een oud wijf gescoord, ik een jong broekie :pquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
[..]
Tussen Laura en Guido zit bijna 6 jaar dus ook wel beetje toyboy toch? Daar doelen ze op lijkt me
ik bedoel loverboy!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
[..]
Tussen Laura en Guido zit bijna 6 jaar dus ook wel beetje toyboy toch? Daar doelen ze op lijkt me
Dat ben ik dan ook weer niet met je eens. Make-up verpest niets, maar kan wel verbloemen of mooier maken. Dus als je niet knap bent wordt je er niet mooier door. Je verbloemt je slechte punten. Daarnaast probeer je de aandacht te verleggen naar je goede punten. Iemand die een knap gezicht heeft moet wel erg slecht kunnen opmaken wil je er lelijker van worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:11 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Make-up verpest het gezicht. Iig zoveel foundation, een beetje make-up is mooi maar zoveel hun erop smeren .. yak
Bij ons zit er 14 jaar tussenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tussen mij en mijn man zit 10 jaar tussen. IK ben gewoon slim, mijn man heeft een oud wijf gescoord, ik een jong broekie :p
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Tussen mij en mijn man zit 10 jaar tussen. IK ben gewoon slim, mijn man heeft een oud wijf gescoord, ik een jong broekie :p
Liever heb ik helemaal geen make upquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef Breda_1 het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook weer niet met je eens. Make-up verpest niets, maar kan wel verbloemen of mooier maken. Dus als je niet knap bent wordt je er niet mooier door. Je verbloemt je slechte punten. Daarnaast probeer je de aandacht te verleggen naar je goede punten. Iemand die een knap gezicht heeft moet wel erg slecht kunnen opmaken wil je er lelijker van worden.
TEveel make-up is meestal nooit goed.
Sofia is zo iemand waar een beetje make-up al een wereld van verschil maakt. Dat zag je al bij die modeshow in SST en ook bij sommige protfoliofoto's van haar op internet.
Maar dit betreft een persoonlijke smaak en velen zullen het niet met mij eens zijn. Ik ben een van de weinige mannen die niks tegen make-up heeft denk.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:16 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sofia maakt zichzelf dan ook heel mooi op. Ik ben ook niet tegen make-up, integendeel ( deuh, ben ook een vrouw) Maar alle dagen make-up geeft op latere leeftijd rimpelsquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:17 schreef Breda_1 het volgende:
[..]
Dat ben ik dan ook weer niet met je eens. Make-up verpest niets, maar kan wel verbloemen of mooier maken. Dus als je niet knap bent wordt je er niet mooier door. Je verbloemt je slechte punten. Daarnaast probeer je de aandacht te verleggen naar je goede punten. Iemand die een knap gezicht heeft moet wel erg slecht kunnen opmaken wil je er lelijker van worden.
TEveel make-up is meestal nooit goed.
Sofia is zo iemand waar een beetje make-up al een wereld van verschil maakt. Dat zag je al bij die modeshow in SST en ook bij sommige protfoliofoto's van haar op internet.
Maar dit betreft een persoonlijke smaak en velen zullen het niet met mij eens zijn. Ik ben een van de weinige mannen die niks tegen make-up heeft denk.
mijn schoonouders hebben volgens mij nog helemaalgeen kinderen ??!??!!?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hier nog 1
Hebben we goed bekeken he
14! dat is de leeftijd van een Backstreet Boyquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:19 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas he? hahahaha
Ik vind dat Sofia ook erg goed met make-up is.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:18 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Sofia maakt zichzelf dan ook heel mooi op. Ik ben ook niet tegen make-up, integendeel ( deuh, ben ook een vrouw) Maar alle dagen make-up geeft op latere leeftijd rimpels
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:18 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Hier nog 1
Hebben we goed bekeken he
Mijn ideequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:20 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Ik vind dat Sofia ook erg goed met make-up is.
bij de andere dames vind ik het maar smeerwerk
Joanne kan zich mooi opmaken imo, haar foundation is natuurlijk een camouflage voor die vlekken, haar ogen vind ik meestal wel mooi gedaan. Ze smeert omdat ze die pigmentvlekken wil verbergen.quote:
Ben ik het met je eens, was haar ffies vergetenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Joanne kan zich mooi opmaken imo, haar foundation is natuurlijk een camouflage voor die vlekken, haar ogen vind ik meestal wel mooi gedaan. Ze smeert omdat ze die pigmentvlekken wil verbergen.(just my 2 cents)
Ze gebruikt heel weinig make-up. Beetje foundation en mascare en af en teo eens vage oogschaduw.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:22 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Joanne kan zich mooi opmaken imo, haar foundation is natuurlijk een camouflage voor die vlekken, haar ogen vind ik meestal wel mooi gedaan. Ze smeert omdat ze die pigmentvlekken wil verbergen.(just my 2 cents)
GWIDO's missie is om tot 00.00 niet in een bed te liggenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:24 schreef Chuckster het volgende:
Goh Guidette heeft goed geslapen, hij is zowaar actief, op z'n eigen manier..
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
GWIDO's missie is om tot 00.00 niet in een bed te liggen
quote:Aafke is erg lelijk. Maar best een tof wijf. Ze heeft alleen zo'n vreselijke G zo van 'Hallo zeggggrrggg..'
Uh ja.. dat heb ik al eerder gezegd. Voor (de meeste) mensen uit Friesland/deel Groningen is zij niet lelijk en vrij normaal. Voor (de meeste) uit West Nederland is ze gewoon lelijk.. Verder lastig uit te leggen maar wel waar..quote:Vind je?
Zijn beloning hiervoor is....alle geheimen...hij hoeft dan alleen nog maar te puzzelenquote:
Annelies-G wat doe je nuquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef Annelies-G het volgende:
Sofia haar make-up zit hier niet zo mooi meer![]()
[ afbeelding ]
Goh wat typisch.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:26 schreef henkbarte het volgende:
[..]
[..]
Uh ja.. dat heb ik al eerder gezegd. Voor (de meeste) mensen uit Friesland/deel Groningen is zij niet lelijk en vrij normaal. Voor (de meeste) uit West Nederland is ze gewoon lelijk.. Verder lastig uit te leggen maar wel waar..
Oepsquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:27 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Annelies-G wat doe je nu![]()
Nu veranderd dat beeld van dat langzaam zachtpratende meisje
WIj ( Groningers ) schijnen , stug, saai, nuchter etc te zijn. Nouuuuuuuuuuuu doe maar een huis vol Groningers, en men zal een ander beeld krijg.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:28 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Goh wat typisch.
Is ook voor het eerst dat ik zo'n stelling hoor
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:23 schreef Annelies-G het volgende:
Ben ik het met je eens, was haar ffies vergeten
Zijn we het eens!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:25 schreef TimeJumper het volgende:
Ze gebruikt heel weinig make-up. Beetje foundation en mascare en af en teo eens vage oogschaduw.
Maar in ieder geval stukken mooier dan wat de rest van de dames aan het smeren is
mooi meubilair van Artifort. WIl ik ook welquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:29 schreef TimeJumper het volgende:
Als ik het geld had, zou ik best het huis van Secret Story willen kopen.
Omdat ik het heel leuk vind namelijk.
Dan neem ik ook wel het meubilair over.
P.S, moeten ze wel ondertiteling gebruikenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
WIj ( Groningers ) schijnen , stug, saai, nuchter etc te zijn. Nouuuuuuuuuuuu doe maar een huis vol Groningers, en men zal een ander beeld krijg.
Dat nuchter zijn klopt eigenlijk wel
dat durf ik niet aan hoor.....quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
WIj ( Groningers ) schijnen , stug, saai, nuchter etc te zijn. Nouuuuuuuuuuuu doe maar een huis vol Groningers, en men zal een ander beeld krijg.
Oeh! Mag ik ook?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Maar wat zegt ze er dan over? Is ze voor/tegen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:30 schreef kahaarin het volgende:
[..]
[..]
Pff, wat is Jo fel, over kinderen krijgen, het is voor haar moeilijk om de gevoelens en ideeen van anderen te accepteren geloof ik.
Ah zal wel een duur merkje zijn, effe googlenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:31 schreef dasaliz het volgende:
[..]
mooi meubilair van Artifort. WIl ik ook wel
Ja! Lijkt me een goed plan idd, snap Karim ook niet, hij kan toch wel zien dat die jongen geen militaire training heeft gehad?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:32 schreef Juud79 het volgende:
Karim vraagt aan Guido of hij een militair is die een bermbom heeft overleefd....
Zou wel goed voor hem zijn, een paar maandjes een militaire opleiding, beetje discipline kan geen kwaad....
Ik denk dat Guido voornamelijk geinteresseert is in het gemeenschappelijk douchen..quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:32 schreef Juud79 het volgende:
Karim vraagt aan Guido of hij een militair is die een bermbom heeft overleefd....
Zou wel goed voor hem zijn, een paar maandjes een militaire opleiding, beetje discipline kan geen kwaad....
Zijn back-up planquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:33 schreef Annelies-G het volgende:
Servio, als ik eruit zal worden gestemd? Dan weet ik niet wie er naar dit programma kijken. Heeft hij al vaker gezegd, Als hij eruit wordt gestemd dan kijken er alleem maar domme mensen naar dit programma. Slim Servio
Extra telefoontje er aan waagt om hem eruit te stemmenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:33 schreef Annelies-G het volgende:
Servio, als ik eruit zal worden gestemd? Dan weet ik niet wie er naar dit programma kijken. Heeft hij al vaker gezegd, Als hij eruit wordt gestemd dan kijken er alleem maar domme mensen naar dit programma. Slim Servio
doe met je meequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:34 schreef Olga het volgende:
[..]
Extra telefoontje er aan waagt om hem eruit te stemmen
Ik hoop het!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:35 schreef bollokus het volgende:
ben benieuwd of hij hierna ook op fok komt checken??
Heel fel over dat ze perse kinderen wil, niet kan accepteren dat ze die niet kan krijgen. Desnoods met een andere vent dan haar man als die onvruchtbaar zou zijn. Ze gooide er een paar opmerkingen tussendoor die niet zo handig waren, ze zei dat kinderen van gescheiden ouders minder liefde krijgen en van hot naar haar worden gesleept, Laura probeerde daar wat tegenin te brengen maar dat paste niet in haar straatje en ze tetterde eroverheen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:32 schreef Day het volgende:
[..]
Maar wat zegt ze er dan over? Is ze voor/tegen?
Zit om m'n werk
Dat snap ik ook niet hoor, er valt zoveel te verzinnen qua ludieke opdrachten maar er gebeurd niks.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:34 schreef Stability het volgende:
ze hadden dat huis beter in siberie kunnen zetten, dan hadden we misschien wat meer aktie gezien,omdat ze zich warm moeten houden? eigen vis vangen enzo.....
wat eeen ...een....ik kan gewoon de woorden niet vinden!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:33 schreef Annelies-G het volgende:
*voor Alex smst*quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:34 schreef Olga het volgende:
[..]
Extra telefoontje er aan waagt om hem eruit te stemmen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:35 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Heel fel over dat ze perse kinderen wil, niet kan accepteren dat ze die niet kan krijgen. Desnoods met een andere vent dan haar man als die onvruchtbaar zou zijn. Ze gooide er een paar opmerkingen tussendoor die niet zo handig waren, ze zei dat kinderen van gescheiden ouders minder liefde krijgen en van hot naar haar worden gesleept, Laura probeerde daar wat tegenin te brengen maar dat paste niet in haar straatje en ze tetterde eroverheen.
(Iemand aanvullingen?)
ik ga ook maar eens met mijn stoofpannetje beginnen, mannetje moet ook tevreden zijn (liefde van de man gaat door de maag)quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:36 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet hoor, er valt zoveel te verzinnen qua ludieke opdrachten maar er gebeurd niks.
Ik ga maar eens wat doen geloof ik, anders zit ik weer tot 4 uur te kijken, en naar wat eigenlijk
Hi Markje van de caps!!! Nu komen ze eindelijk maar ik ga toch echt effe nokken en iets huishoudelijks uithalenquote:
Dat bedoel ik ookquote:
Strak planquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:38 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ik ga ook maar eens met mijn stoofpannetje beginnen, mannetje moet ook tevreden zijn (liefde van de man gaat door de maag)
Philip zie ik net. niet Maik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:39 schreef Stability het volgende:
wat is servio nou weer aan het doen? iemand zn rug scheren?
Lol! Annelies op missie! Laat Jo zich maar bergen dan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Dit gaat persoonlijk worden!!! neemt de vliegtuig nu naar Portugal. tot over een week Fokkers
Ja dat hebben we op de foto's kunnen zienquote:
Was dat de nek dacht zijn rugquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:40 schreef Papiergeld het volgende:
Dat is dan wel weer relaxt aan zo'n relnicht, dat ie op n random moment even met de tondeuse langs komt om het haar in je nek te scheren.
Moet je naar Groningen komen, hier schijnt de zon, wel een beetje frisjes maar het zou kunnen.quote:
bling op je doosquote:
Dan ben je behoorlijk scheel. Hij liep duidelijk een rondje langs alle mannen, om bij iedereen even achter de oren en in de nek te scheren. Je rug doe je ook niet met een tondeuse, ook stoppeltjes zijn daar smerig. Helemaal wegscheren dus, als je daar uberhaubt al haar hebt.quote:
Zwolle staat ook in het zonnetjequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:41 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moet je naar Groningen komen, hier schijnt de zon, wel een beetje frisjes maar het zou kunnen.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
bling op je doos
waarom weet ik dit?
Wat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
bling op je doos
waarom weet ik dit?
HAHAHA...LOLquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
bling op je doos
waarom weet ik dit?
Nee, ik ga het niet zeggen....quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
bling op je doos
waarom weet ik dit?
Wat liefquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, ik ga het niet zeggen....Ik ga lief zijn vandaag.
The. Fuck.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
HAHAHA...LOL
Jij hebt waarschijnlijk een butazzle?
Ik zou zeggen, google het eens...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat?![]()
(nou snap ik het nog niet. Link, foto oid?)
Dat dusquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Wat?![]()
(nou snap ik het nog niet. Link, foto oid?)
Psies. Lief doen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:43 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, ik ga het niet zeggen....Ik ga lief zijn vandaag.
Dan zit ze nog in het huisquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef Kliertje41 het volgende:
Sofia traint alvast voor der huwelijksreis
Zenden ze toch niet uit op net 5 ..quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:33 schreef Annelies-G het volgende:
Nee, ik bedoel 'kappen met mysterieuze termen bezigen die ik niet begrijp en geen weet van heb'. Nou moet ik weer gaan googlen en zit er een teleurstelling van jewelste aan te komen; kan niet missenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:44 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Bart, wrom? Is het zo spannend op de streams dan?
Psst, het is inmiddels hier gepost.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel 'kappen met mysterieuze termen bezigen die ik niet begrijp en geen weet van heb'. Nou moet ik weer gaan googlen en zit er een teleurstelling van jewelste aan te komen; kan niet missen
O gelukkig. Ik ben niet de enige. pfftquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel 'kappen met mysterieuze termen bezigen die ik niet begrijp en geen weet van heb'. Nou moet ik weer gaan googlen en zit er een teleurstelling van jewelste aan te komen; kan niet missen
Jij wilt zeggen dat je geen glitterdoos hebt? Oud wijfquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef itsme het volgende:
[..]
AaarghWat the fok is dit?
Ik weet het zeker nu. Ik word oud.
Ik voel me nu net zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:45 schreef itsme het volgende:
[..]
AaarghWat the fok is dit?
Ik weet het zeker nu. Ik word oud.
Harlingen ook.. Maar het is helaas nog te koud om met de laptop buiten te zittenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:42 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Zwolle staat ook in het zonnetje
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat je geen glitterdoos hebt? Oud wijf![]()
.
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij wilt zeggen dat je geen glitterdoos hebt? Oud wijf![]()
.
Ff samen quoten....quote:
het mag in de krant dat ze nog niet in die paal heeft gehangen als paaldanseres ofzoquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef Caland het volgende:
Sofia was effe de beweging aan het doen die ze het best kent
Pics?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
O Ik ga het zo gelijk doen oke? Hoor ik er dan weer bij?
Ja, je mag pas terugkomen als je weer jong ende hip en alles bentquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
O Ik ga het zo gelijk doen oke? Hoor ik er dan weer bij?
Dat lukt Sofietje niet om te dragen, die squirt ze d'r zo weer af. (Ik weet niet eens hoe je het schrijft sorryquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Vajazzles zijn een vorm van genitale decoratie, gevormd door het aanbrengen van kristalpunten op een geschoren deel van de schaamstreek. Het verschijnsel werd populair gemaakt door de zangeres Jennifer Love Hewitt, die in haar boek The Day I shot Cupid[1] er een hoofdstuk aan wijdde. Tijdens een promotioneel interview op een Amerikaanse talkshow in januari 2010 raadde ze het vrouwelijk deel harer publiek aan "hun vajayjays te vajazzlen" ("vajazzle their vajayjays") [2]. "Vajazzle" werd vervolgens een week lang de meest gezochte term op Google [3].
Wat? de HURK?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef Stability het volgende:
[..]
het mag in de krant dat ze nog niet in die paal heeft gehangen als paaldanseres ofzo
quote:
Ja!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Pics?![]()
of is dat teveel gevraagd...
Ik zat me dus ook al stiekem af te vragen hoe het zou voelen tijdens de sex.. Braille???quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:48 schreef Juud79 het volgende:
Ik vraag me dan af wanneer je zulke steentjes laat plaatsen en waarvoor?
Voor een foto kan ik het me nog voorstellen, maar verder is het toch zo onpraktisch als de pest.
Heeft je vent wat te lezenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zat me dus ook al stiekem af te vragen hoe het zou voelen tijdens de sex.. Braille???
Voel je ineens dat er staat dat je er niet in magquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik zat me dus ook al stiekem af te vragen hoe het zou voelen tijdens de sex.. Braille???
Ik stel me voor: een duin met helmgras, waar iemand zonder na te denken een zak knikkers heeft leeg gegooid. Olievlek erbij denken en klaarquote:
En dan zo laten zetten met tips over orale sex voor een blindequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Zie je. Zeg niet dat je op fok niets leert!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:47 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Vajazzles zijn een vorm van genitale decoratie, gevormd door het aanbrengen van kristalpunten op een geschoren deel van de schaamstreek. Het verschijnsel werd populair gemaakt door de zangeres Jennifer Love Hewitt, die in haar boek The Day I shot Cupid[1] er een hoofdstuk aan wijdde. Tijdens een promotioneel interview op een Amerikaanse talkshow in januari 2010 raadde ze het vrouwelijk deel harer publiek aan "hun vajayjays te vajazzlen" ("vajazzle their vajayjays") [2]. "Vajazzle" werd vervolgens een week lang de meest gezochte term op Google [3].
Een boel auw denk ik...quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:49 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik stel me voor: een duin met helmgras, waar iemand zonder na te denken een zak knikkers heeft leeg gegooid. Olievlek erbij denken en klaar
Mijn mannetje is redelijk preuts.. Als ik voorstel dat ik ook sterretjes op mijn doos wil, mag ik hier niet meer komenquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn mannetje is redelijk preuts.. Als ik voorstel dat ik ook sterretjes op mijn doos wil, mag ik hier niet meer komen
WHAHAHA!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:51 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Mijn mannetje is redelijk preuts.. Als ik voorstel dat ik ook sterretjes op mijn doos wil, mag ik hier niet meer komen
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik stel me voor: een duin met helmgras, waar iemand zonder na te denken een zak knikkers heeft leeg gegooid. Olievlek erbij denken en klaar
Pas gemaaid helmgras dan?quote:Vajazzles zijn een vorm van genitale decoratie, gevormd door het aanbrengen van kristalpunten op een geschoren deel van de schaamstreek. Het verschijnsel werd populair gemaakt door de zangeres Jennifer Love Hewitt, die in haar boek The Day I shot Cupid[1] er een hoofdstuk aan wijdde. Tijdens een promotioneel interview op een Amerikaanse talkshow in januari 2010 raadde ze het vrouwelijk deel harer publiek aan "hun vajayjays te vajazzlen" ("vajazzle their vajayjays") [2]. "Vajazzle" werd vervolgens een week lang de meest gezochte term op Google [3].
Niet mijn quotes uit z'n verband rukken..quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:50 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als je het zelf roept dan heb ik het iig niet gezegd, lief he!
Alvast SM voor de babyquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie het hoofd vd verloskundige al voor me, wtf...
Leuk voor de foto's tochquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:52 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik zie het hoofd vd verloskundige al voor me, wtf...
Ik zou niet durven beaverhausen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Niet mijn quotes uit z'n verband rukken..
whehe ik zei rukken.
Foei!quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef itsme het volgende:
Als mijn dochter straks thuis komt zal ik zeggen dat ik mijn vajajah gev..... shit hoe was het ook alweer? gevajazzeld heb. Die rent gillend weg.
LOL...doe doe doequote:Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef itsme het volgende:
Als mijn dochter straks thuis komt zal ik zeggen dat ik mijn vajajah gev..... shit hoe was het ook alweer? gevajazzeld heb. Die rent gillend weg.
Word je zo het ouderlijk gezag ontzegd. Kiek maar uutquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef itsme het volgende:
Of ze roept heel hard dat ze het gemeen vindt, zij wil het ook graag!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef itsme het volgende:
ik zeg doen!!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef itsme het volgende:
Lol! Het arme kind, ik zie haar rennen: "TMI! TMI!"quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:54 schreef itsme het volgende:
Jij bent echt zoo de enige in het bejaardentehuis die geen glitterdoos heeftquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Niet.![]()
![]()
![]()
Ik hoor er gewoon niet meer bij hoor. Kan dit niet aan op mijn ouwe dag.
ja die!quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:55 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Of ze roept heel hard dat ze het gemeen vindt, zij wil het ook graag!!
En dat weet jij want...?quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij bent echt zoo de enige in het bejaardentehuis die geen glitterdoos heeft
Psst, straks zegt mijn nichtje van 5 dat ik haar glitterdoos mag zien.. En dan denk ik aan hele andere dingenquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ga vanavond toch ook m'n vriendelletje eens polsen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 13:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ehmnou..eh...ehm...euh...quote:
whahahahaquote:Op woensdag 2 maart 2011 13:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Psst, straks zegt mijn nichtje van 5 dat ik haar glitterdoos mag zien.. En dan denk ik aan hele andere dingen
*proest*quote:
quote:
Omdat TS een beetje te rap was, is al gezegd maar er is nog geen MOD-je langsgeweest die het heeft gefixt.quote:
En dat is op het geschoren deel van de mannenbillen oid?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:01 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Karim wilt ook een Vajazzle maar weet niet wat de mannenbenaming is....Servio vragen jonguh! Mannen mogen alleen butazzle
wou net beginnen met scheren om de glitters op men ballen te plakken, damn wil ze niet op men reetquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:01 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
Karim wilt ook een Vajazzle maar weet niet wat de mannenbenaming is....Servio vragen jonguh! Mannen mogen alleen butazzle
TMIquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:02 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
wou net beginnen met scheren om de glitters op men ballen te plakken, damn wil ze niet op men reet
Ah nee...weer huilen van het lachenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:02 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
wou net beginnen met scheren om de glitters op men ballen te plakken, damn wil ze niet op men reet
Mensen hebben alleen een steentje bijgedragen aan het vajazzlenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:03 schreef kaatje50 het volgende:
hier al veel mensen gebeld of gesmst voor Maik en/of Alex. Ik heb net mijn steentje bijgedragen door voor allebei 1x te smsen. Hoop dat dat genoeg is, moet niet te gek worden natuurlijk
Iedereen een steentje bijdragen voor de vajazzling van itsme?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:04 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Mensen hebben alleen een steentje bijgedragen aan het vajazzlen
daar waag ik me maar niet aan. Is zo lastig scheren, denk ikquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:04 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Mensen hebben alleen een steentje bijgedragen aan het vajazzlen
Geen idee..was er iemand wel aan het kijken toevallig?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:06 schreef kahaarin het volgende:
Is er iemand in de KvdW? Stream 1 en 2 kijken me aan.
Het is ook kei verwarrend allemaalquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:06 schreef itsme het volgende:
Neeeh. itsme wil niet meer hoor. Ben bang van al dat gebutwassle and gejahwassle.Zie je ik weet nu al niet meer het woord.
Ja, naar stream 2, toen oog en verder niets, dus vroeg me af of ik een "Bewoners" had gemist.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Geen idee..was er iemand wel aan het kijken toevallig?.
Volgens mij hebben we tijdens de vajazzle conversatie vrij weinig gemistquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, naar stream 2, toen oog en verder niets, dus vroeg me af of ik een "Bewoners" had gemist.
door die onnodigge SL van vandeweek ga ik zowel via de foon als sms en digitaal rode knop NIET stemmen!!!! die 60 ct krijgen ze van mij niet meer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:03 schreef kaatje50 het volgende:
hier al veel mensen gebeld of gesmst voor Maik en/of Alex. Ik heb net mijn steentje bijgedragen door voor allebei 1x te smsen. Hoop dat dat genoeg is, moet niet te gek worden natuurlijk
Ja, nou dat kan ik me ook wel voorstellen, moet wel zeggen dat ik niet gestoken mag worden, dat kan hele leuke effecten geven.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:07 schreef Papiergeld het volgende:
Ja hoor, zo'n stoer wijf dat dagelijks piercings bij mensen door hun oor, navel, tong en clit hengst is bang voor het prikje van een wesp?
volgens mij ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we tijdens de vajazzle conversatie vrij weinig gemist.
Vajazzle is geen conversatie he?! Het is een belevenis!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Inderdaad, nou dan mischien iets in voorbereiding in de KvdW dat we niet onstream mogen zien.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Allergie is een ander verhaal, heb wel eens mensen zien schuimbekken en zo. Maar dat roep je dan wel meteen zodra er een wesp in de buurt komt, dus dat was bij Aafke niet het probleemquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, nou dat kan ik me ook wel voorstellen, moet wel zeggen dat ik niet gestoken mag worden, dat kan hele leuke effecten geven.
Denk dat je daarna om de steentjes moet harsen!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
daar waag ik me maar niet aan. Is zo lastig scheren, denk ik
Ja, klopt, keel dicht en zo.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Allergie is een ander verhaal, heb wel eens mensen zien schuimbekken en zo. Maar dat roep je dan wel meteen zodra er een wesp in de buurt komt, dus dat was bij Aafke niet het probleem
Vraag me af hoe De Stem dit uit zou spreken!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:11 schreef itsme het volgende:
Vajajah is gevejazzled. Nou ik vind het niet makkelijk hoor. (komt van de ouderdom)![]()
Okay back OT ..... erm..
Je bent de doorslagquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:03 schreef kaatje50 het volgende:
haha Ik hoor het gewoon in mijn hoofd nu.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Vraag me af hoe De Stem dit uit zou spreken!
Die knippen dit eruit anders valt hun niveau opquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
"Bewoners, wil iedereen zonder een gevahjazzelde Vajajah naar de KvdW komen."quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Wat is ons niveau dan hier, nu we er ook niet over uitgepraat rakenquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:13 schreef Kliertje41 het volgende:
[..]
Die knippen dit eruit anders valt hun niveau op
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
"Bewoners, wil iedereen zonder een gevahjazzelde Vajajah naar de KvdW komen."
Iedereen blijft stil zitten alleen Gerard rent angstig naar de kmvw?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
"Bewoners, wil iedereen zonder een gevahjazzelde Vajajah naar de KvdW komen."
Heel hoog.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:15 schreef Praatpoeder het volgende:
[..]
Wat is ons niveau dan hier, nu we er ook niet over uitgepraat raken
Ja, omdat ie heel nieuwsgierig is wat het is en denkt dat het een aanwijzing isquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Iedereen blijft stil zitten alleen Gerard rent angstig naar de kmvw?
Lol, en Servio belt wat die wil butazzle want anders is het gemeen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:16 schreef itsme het volgende:
[..]
haha en er als de kippen bij wilt zijn.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:16 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ja, omdat ie heel nieuwsgierig is wat het is en denkt dat het een aanwijzing is
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef Praatpoeder het volgende:
Karim staat vanavond gebutjazzled te swaffelen onder de douche
Dan bedenken Guido en Maik dat zij dat ook wel willen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, en Servio belt wat die wil butazzle want anders is het gemeen?
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef Praatpoeder het volgende:
Nee. nog again. Oke google!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:17 schreef Praatpoeder het volgende:
Hou AUB op zeik in mijn broekquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan bedenken Guido en Maik dat zij dat ook wel willen.
Bewoners. Jullie worden nu... gevajazzled.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Omdat hij de enige is die hoe dan ook niet op eigen kracht die vajajah gaat scoren in huis.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:16 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja, ze denken het, maar durven er nog niet vooruit te komen!!!quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Dan kan Gerard niet achterblijven, Servio gaat dan in een hoekje zitten simmen want hij wil ook wel maar niet als zij het al hebben.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:18 schreef itsme het volgende:
[..]
Haha Ja Typisch Servio gedrag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan kan Gerard niet achterblijven, Servio gaat dan in een hoekje zitten simmen want hij wil ook wel maar niet als zij het al hebben.
En dan Gerard onder de douche tegen zijn piemel: Heb jij zo maar een mooi steentje gekregen, he.. wat zal het vrouwtje trots zijn..quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan kan Gerard niet achterblijven, Servio gaat dan in een hoekje zitten simmen want hij wil ook wel maar niet als zij het al hebben.
De tsunami slokt alles op wat op haar pad komtquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:22 schreef markvanrinsum het volgende:
guido kijkt hoe sharon een banaan eet [ afbeelding ]
Gaat het te ver als ik zeg: "Goh, die paarden waren toch groter.."quote:
nee hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gaat het te ver als ik zeg: "Goh, die paarden waren toch groter..".
quote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
nee hoor dat gaat niet te verquote:Op woensdag 2 maart 2011 14:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |